Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
June
Gepost door June op donderdag 27-08-2015 om 01:20:29
Er worden voornamelijk veel series gereleased en gekeken de afgelopen jaren. Deel en praat hier over series die tof zijn. Netflix, HBO etc. maakt niet uit. Geef je tips, meningen over bepaalde series maar liever geen spoilers.

Welke series zijn aanraders?
Outshining Gepost door Outshining op donderdag 27-08-2015 om 13:13:39
Lilyhammer!
----------------------------------------
Sabr
June
Gepost door June op donderdag 27-08-2015 om 15:06:39
Lilyhammer ja? Hmz, ben benieuwd. Misdaadserie toch?

Hier is Mr. Robot momenteel favoriet, echt een aanrader.

"Follows a young computer programmer (Malek) who suffers from social anxiety disorder and forms connections through hacking. He's recruited by a mysterious anarchist, who calls himself Mr. Robot."



Outshining Gepost door Outshining op donderdag 27-08-2015 om 21:58:05
Vooral een verschrikkelijk maffe en hilarische serie. Die serie die jij noemt klinkt heel interessant. Ik wil hem opzoeken en beginnen met kijken maar dat mag ik van mezelf pas na morgen (grmbl at afstuderen). The Wire blijft ook een favoriet, maar is al wat ouder. The Walking Dead vind ik nog steeds verschrikkelijk tof, is het al oktober? Ik heb ook in een deuk gelegen om Leverage (op Fox) en ik wil een dezer dagen beginnen aan Orange is the New Black en Empire... verder ben ik totaal inspiratieloos.

Ey, wat is dat met dat niet weergeven van berichten door toedoen van accenten?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2015 @ 21:59:08 ]

----------------------------------------
Sabr
June
Gepost door June op zaterdag 29-08-2015 om 12:55:07
Hehe oke, ik moet nog gaan beginnen aan House of Cards. Orange is the New Black is inderdaad tof, gebaseerd op een waargebeurd verhaal ook dat verbaasde me. Sense 8 was ik fanatiek aan begonnen, maar door al die vage seks scenes etc. ben ik afgehaakt.

Succes met afstuderen trouwens, welke studie doe je? En don't worry, ik had ook al ruzie met de posts.
Outshining Gepost door Outshining op zaterdag 29-08-2015 om 23:55:57
June! Ik en aan Mr. Robot begonnen en nu kan ik niet meer stoppen met kijken haha!

Aan House of Cards wil ik ook nog beginnen maar ik ben echt een ramp met series als ik ze goed vind (kom er niet meer los van).

Haaaaaaaaaaaaa, ik ben gisteren afgestudeerd, maar dankjewel! Nu moet ik alsnog m'n andere MA afronden maar goed... ik heb nog drie maanden. (A)

Ah... geen accenten dus?!
----------------------------------------
Sabr
June
Gepost door June op woensdag 02-09-2015 om 00:10:10
Outshining! Haha, ja tof is Mr. Robot hè? Ik was aan het wachten op episode 10, maar blijkbaar komt die morgen pas uit.

Nog gefeliciteerd met het afstuderen! Netjes. Welke MA moet je afronden in de komende maanden?

Om nog even wat ontopics toe te voegen, haha. Deze nieuwe netflix serie moet ook tof zijn.

Outshining Gepost door Outshining op woensdag 02-09-2015 om 13:28:58
Het is inderdaad een hele toffe serie! Wachten... hopelijk ben je minder ongeduldig dan ik. (A)

Dankjewellll! Ik heb Religie & Beleid afgerond, nu Islamstudies nog. Nog ff knallen tot het einde van het jaar dus.

Narcos werd gisterenavond ook genoemd door een vriend van me. Hij is lyrisch... toch maar aan beginnen dan hè?
----------------------------------------
Sabr
dap
038
Gepost door dap op woensdag 02-09-2015 om 14:21:26
Ik hoor ook hele goede verhalen over Narcos. Dus ja
June
Gepost door June op donderdag 03-09-2015 om 00:10:36
Lekker bezig Outshining! Interessante studiekeuze ook, wat wil je na je studie qua werk gaan doen?

Pff, episode 10 van Mr. Robot is er nog steeds niet. Laatste episode van het seizoen ook misschien dat het daarom langer duurt.

Narcos, eerste aflevering is vermakelijk. Deed me eerst denken aan Breaking Bad maar is niet echt vergelijkbaar.
June
Gepost door June op vrijdag 04-09-2015 om 00:33:55
Outshining! Mr. Robot season finale is er las ik.
Outshining Gepost door Outshining op vrijdag 04-09-2015 om 14:49:33
Awesome! Thanks for the reminder girl!
----------------------------------------
Sabr
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 25-09-2015 om 13:12:37
Mr. Robot! Yes!
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.