Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
June
Gepost door June op zaterdag 29-08-2015 om 13:06:10
Welke films ga je zien, of heb je als laatst gezien? Overgewaardeerd, ondergewaardeerd, aanraders, afraders..

Praat hier over films.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2015 @ 13:19:06 ]
June
Gepost door June op zaterdag 29-08-2015 om 20:17:18
Vanavond naar Straight Outta Compton, eindelijk.

Outshining Gepost door Outshining op donderdag 03-09-2015 om 21:34:28
June, hoe is deze bevallen?

Ik blijf een beetje hangen in de films geloof ik. Gisteren Dangerous Minds weer eens uit de kast getrokken, ik hou van die film.
----------------------------------------
Sabr
June
Gepost door June op vrijdag 04-09-2015 om 00:31:42
Straight Outta Compton was genieten in de bios. Oude N.W.A. en nieuwe Compton tracks vol door de boxen in de zaal. Ik moest me beheersen om niet op te staan en mee te rappen, fangirl ik. Vond de acteurs ook erg goed, enige minpunt was misschien toch wel de wat overbodige en gerushte scenes. Zoals Noedels me al zei.. Verder zeker een aanrader!

Dangerous Minds blijft ook fijn idd.
Outshining Gepost door Outshining op vrijdag 04-09-2015 om 14:48:52
Haha, ik heb me deze week al drie keer voorgenomen om te gaan en het komt er gewoon echt niet van. Ben heel erg benieuwd wel, en dat terwijl ik nooit echt heel intensief naar N.W.A. heb geluisterd. Maar goed, weekend, fingers crossed.
----------------------------------------
Sabr
June
Gepost door June op vrijdag 04-09-2015 om 17:00:23
Doe het! Doe het! Haha, van de week via popcorn heb ik hem nog een keer gekeken. Erg crappy kwaliteit ook qua geluid, dus beter gewoon in de bios checken of anders wachten op een betere versie.
June
Gepost door June op vrijdag 04-09-2015 om 23:48:24




Net deze film gezien, keihard! En dan die transformatie van Jake Gyllenhaal sinds Nightcrawler.
Outshining Gepost door Outshining op zaterdag 05-09-2015 om 01:22:08
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! A-men June, A-MEN. Bazenfilm!

Nou was ik wel een beetje teleurgesteld, want Southpaw zou een Em-dingetje worden. Nu las ik gisteren (Wiki, slechte bron, maar toch):

"On December 13, 2010, DreamWorks acquired the script, with Eminem eyed to play the lead role. The film's screenwriter Kurt Sutter said the project was inspired by the rapper's personal struggles. He stated that he had taken meetings with Eminem's producing partners over the past seven years, looking for something to do together. "I know he's very selective and doesn't do a lot. But he shared so much of his personal struggle in this raw and very honest album, one that I connected with on a lot of levels. He is very interested in the boxing genre, and it seemed like an apt metaphor, because his own life has been a brawl. In a way, this is a continuation of the 8 Mile story, but we are doing a metaphorical narrative of the second chapter of his life. He'll play a world champion boxer who really hits a hard bottom, and has to fight to win back his life for his young daughter. At its core, this is a retelling of his struggles over the last five years of his life, using the boxing analogy. I love that the title refers to Marshall being a lefty, which is to boxing what a white rapper is to hip hop; dangerous, unwanted, and completely unorthodox. It's a much harder road for a southpaw than a right handed boxer."

Blijft jammer dat dat scenario van tafel werd geveegd, maar Southpaw is wel een hele toffe film geworden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-09-2015 @ 01:24:47 ]

----------------------------------------
Sabr
June
Gepost door June op maandag 07-09-2015 om 01:20:08
Ah oke, nu je het zegt... Wel echt een Eminem rol ook eigenlijk, maar ja hij kan niet competen met Gyllenhaal I guess. Em heeft nog wel de soundtrack gedaan.

Outshining Gepost door Outshining op vrijdag 11-09-2015 om 12:10:46
Straight Outta Compton is tof.
----------------------------------------
Sabr
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.