Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 [4] ]
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zondag 09-04-2006 om 13:15:38
Mja ik heb niet zo'n zin meer in deze discussie, aangezien hij al zo vaak is gevoerd, ik vind ze dope.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 09-04-2006 om 13:19:46
Quote:
Dadre schreef op 09-04-2006 @ 13:15
Mja ik heb niet zo'n zin meer in deze discussie, aangezien hij al zo vaak is gevoerd, ik vind ze dope.


Hallelujah....

En dat is het beste wat je kunt doen, ik ben ze wel meer gaan waarderen..maar ik denk niet dat het mogelijk is om iedereen op dezelfde wijze te overtuigen als dat jij bent..
dus, fock the niet-diggers...en doe je eigen ding...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zondag 09-04-2006 om 14:50:44
Moet ook wel zeggen dat ik nu toch een paart thc nummersin men itunes heb staan...Komt toch vooral door dadre (gappie en klik klak remix zijn gewoon dope nr's.....Maar een discussie over hoe gangster ze zijn is zinloos, ze hebben die shit meegemaakt en tuurlijk zijn ze niet gedwongen maar dit soort dingen daar rol je gewoon in.....Dat is echt niet alleen in amerika zo....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
fokkit
blaat
Gepost door fokkit op dinsdag 11-04-2006 om 11:52:17
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 09-04-2006 @ 14:50
Maar een discussie over hoe gangster ze zijn is zinloos, ze hebben die shit meegemaakt en tuurlijk zijn ze niet gedwongen maar dit soort dingen daar rol je gewoon in.....Dat is echt niet alleen in amerika zo....


daar rol je gewoon in? ja daar rol je in als je kansloos bent en geen zin om naar school te gaan en niet wil werken voor je centen. Kijk iedereen maakt fouten als je jong bent, maar als je volwassen bent zou je toch zo ver moeten zijn dat je inziet dat het fucking dom en kansloos is om crimi te zijn in nederland, en het is dan al helemaal idioot als je daarna nog eens zielig gaat lopen doen dat je geen baan krijgt omdat je buitenlander bent, of matties aan de coke hebben(moet je maar niet met die troep beginnen). Tuurlijk zal discriminatie op de arbeidsmarkt wel eens voorkomen maar het is dikke bullshit dat je in nl als buitenlander geen baan kan vinden. Idee? Ga naar school en werk hard in plaats van kansloos te zijn en het cool vinden om te poseren voor de camera met Guns en Bitches...

Owja meiden die via de loverboys in de prostitutie rollen noem ik nou ook niet bepaald slim, meiden die uit het buitenland hierheen komen omdat ze zijn misleid, die zijn zielig ja! Als je trouens verder niet inziet dat dat 'gevoelige' nummer niets meer is dan puur commercieel geld verdienen en nix te maken heeft met respect dan heeft het verder zowiezo geen zin om te discusieren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2006 @ 11:54:03 ]
Mell0w
you say it
Gepost door Mell0w op dinsdag 11-04-2006 om 11:54:38
Quote:
fokkit schreef op 11-04-2006 @ 11:52
(...)

Idee? Ga naar school en werk hard in plaats van kansloos te zijn en het cool vinden om te poseren voor de camera met Guns en Bitches...



naja voor veel mensen ook makkelijker gezegd dan gedaan
ookal steunt onze wet leerplicht en al die andere troep
----------------------------------------
Oklaa

http://www.soundclick.com/mcmell0w
fokkit
blaat
Gepost door fokkit op dinsdag 11-04-2006 om 18:59:56
Quote:
Mell0w schreef op 11-04-2006 @ 11:54
(...)

naja voor veel mensen ook makkelijker gezegd dan gedaan
ookal steunt onze wet leerplicht en al die andere troep


leerplicht zelfs tot 18, als jij wil kloten op school eigen schuld maar dan ben je nog steeds een kneus als je dan de gangster gaat lopen worden. onvolwassen als je de consequenties van je eigen gedrag niet draagt. daarbij nogmaals: stoer doen met je guns en je weedsmoken op tv wtf.. hoe zielig is dat. toen ik 16 was vond ik het ook stoer maarja.. toen ik 16 was
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 11-04-2006 om 19:01:38
Waarom denk je dat thc muziek maakt, omdat ze uit 'het' wereldje gestapt zijn en nu zo hun brood willen verdienen.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 11-04-2006 om 19:02:08
hahahahhaa
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
fokkit
blaat
Gepost door fokkit op woensdag 12-04-2006 om 13:38:04
Quote:
Dadre schreef op 11-04-2006 @ 19:01
Waarom denk je dat thc muziek maakt, omdat ze uit 'het' wereldje gestapt zijn en nu zo hun brood willen verdienen.


ehm right
ik zou me schamen maar zij vonden het dus stoer om te hustelen.. never mind zinloze discussie zo
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op woensdag 12-04-2006 om 13:43:36
ach ga thc uit dat 'wereldje' gestapt? welke wereldje? zo zwaar waren ze niet hoor beetje wat stelen dat noem ik eerder triest.

en wat fokkit zegt is bullshit ik denk dat jij zulke dingen niet begrijpt.

----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 12-04-2006 om 14:00:46
Quote:
MasterComposer schreef op 12-04-2006 @ 13:43
ach ga thc uit dat 'wereldje' gestapt? welke wereldje? zo zwaar waren ze niet hoor beetje wat stelen dat noem ik eerder triest.

en wat fokkit zegt is bullshit ik denk dat jij zulke dingen niet begrijpt.

Gewoon dealen enz, ik zeg niet dat ik het stoer vind ofzo, gewoon dope muziek klaar.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Mell0w
you say it
Gepost door Mell0w op woensdag 12-04-2006 om 14:03:04


de muziek is wel cool vind ik,

en inderdaad misschien is stoned zijn niet stoer maar ik vind het nog altijd relaxed en lekker.
alleen ik heb niet meer zoiets van ik moet kanker stoned zijn zoals ik dat eerst wel wilde..
en zolang mijn school goed gaat komt alles goed
----------------------------------------
Oklaa

http://www.soundclick.com/mcmell0w
fokkit
blaat
Gepost door fokkit op woensdag 12-04-2006 om 14:04:41
Quote:
Mell0w schreef op 12-04-2006 @ 14:03


de muziek is wel cool vind ik,

en inderdaad misschien is stoned zijn niet stoer maar ik vind het nog altijd relaxed en lekker.


jah nee nix mis met blowen, maar die clip waarin ze zo stoer lopen te heisen met hun wannab gangsta outfit... tja ik vind het nogal zielig. Maarja iedereen ze eigen mening

en Mastercomposer: jij vindt het dus triest om te stelen, maar als je een zware crimineel bent vind je het wel vet? weird
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2006 @ 14:05:55 ]
Mell0w
you say it
Gepost door Mell0w op woensdag 12-04-2006 om 14:09:22
Quote:
fokkit schreef op 12-04-2006 @ 14:04
(...)

jah nee nix mis met blowen, maar die clip waarin ze zo stoer lopen te heisen met hun wannab gangsta outfit... tja ik vind het nogal zielig. Maarja iedereen ze eigen mening



mmm ja inderdaad dat is wel beetje ernstig
----------------------------------------
Oklaa

http://www.soundclick.com/mcmell0w
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 12-04-2006 om 14:09:22
Nee, maar dan eet je tenminste biefstuk ipv kroket.
MasterComposer
Zwolle
Gepost door MasterComposer op woensdag 12-04-2006 om 14:09:28
nee dat heb je mij niet horen zeggen ja ik vind het triest als je gaat stelen en jezelf dan als een zware jongen voor gaan doen, maar fokkit ik denk dat jij zulke dingen niet niks beetje stoer achter je bureau over dingen praten terwijl je zelf geen ene kanker weet wat als je geen school hebt geen werk en geen geld. kom dan maar terug.
----------------------------------------
ik ben niet de beste er is alleen geen betere
fokkit
blaat
Gepost door fokkit op woensdag 12-04-2006 om 14:22:24
Quote:
MasterComposer schreef op 12-04-2006 @ 14:09
fokkit ik denk dat jij zulke dingen niet niks beetje stoer achter je bureau over dingen praten terwijl je zelf geen ene kanker weet wat als je geen school hebt geen werk en geen geld. kom dan maar terug.


Kijk ik had ook geen zin om te leren voor school maarja ik heb me er wel doorheengezet, iedereen heeft hier die kans om naar school te gaan en als je dan te lui bent om het niet te doen is dat gewoon dom. als je geen werk en geen geld hebt ga dan gewoon naar school? Ik ken zat mensen die nadat ze een paar jaar hebben lopen kloten, waar opzich nix mis mee is, hun leven daarna hebben opgepakt. Als je dan gaat lopen jatten/dealen weet ik veel ben je gewoon dom bezig, als je daarna dat ook nog stoer vindt ben je gewoon een nerd. Simpel... zoals ik al zei je woont hier in Nederland en er zijn kansen zat om er wat van te maken, als je dat dan niet doet is dat je eigen domme schuld! Er is in nederland geen straatleven als je er niet zelf voor kiest.
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op woensdag 12-04-2006 om 14:30:24
Quote:
fokkit schreef op 12-04-2006 @ 14:22
(...)

Kijk ik had ook geen zin om te leren voor school maarja ik heb me er wel doorheengezet, iedereen heeft hier die kans om naar school te gaan en als je dan te lui bent om het niet te doen is dat gewoon dom. als je geen werk en geen geld hebt ga dan gewoon naar school? Ik ken zat mensen die nadat ze een paar jaar hebben lopen kloten, waar opzich nix mis mee is, hun leven daarna hebben opgepakt. Als je dan gaat lopen jatten/dealen weet ik veel ben je gewoon dom bezig, als je daarna dat ook nog stoer vindt ben je gewoon een nerd. Simpel... zoals ik al zei je woont hier in Nederland en er zijn kansen zat om er wat van te maken, als je dat dan niet doet is dat je eigen domme schuld! Er is in nederland geen straatleven als je er niet zelf voor kiest.

Goed voor je, ik ben dusdanig overtuigd door je argumenten dat ik THC opeens kk wack vind, bedankt.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
fokkit
blaat
Gepost door fokkit op woensdag 12-04-2006 om 14:33:23
Ik reageer gewoon op anderen. Dadre mooi voor je dat je THC zo vet vindt, het kan mij geen reet schelen, ik zet alleen mijn mening neer. Als je niet tegen kritiek kan moet je niet naar forums komen, maar lekker buiten gaan hangen met THC in je mp3, veel plezier nog!
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 12-04-2006 om 14:34:23
Wat is het toch met al die haat op gangstershit? Van mij mogen rappers zo hard de gangster uithangen als ze maar willen, zolang ze maar ill komen. (wat THC dus niet doet) It's all about the skills.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
-GTG-
maak je haar los en maak me gek
Gepost door -GTG- op woensdag 12-04-2006 om 15:15:18
Quote:
boris schreef op 30-03-2006 @ 13:32
Ben er ook geen fan van.

voor de liefhebbers: http://noord.eigenstart.nl/



daar bij drop je eigen muziek staat ook L2N is dat die van deze forum?
Vokaal
ABS
Gepost door Vokaal op donderdag 13-04-2006 om 12:36:14
Kan er niet helemaal over meepraten THC ...

Wat ik van ze gehoord heb klinkt wel dope ...

Maar ik heb niet alles van hun gehoord (de hele cd bijvoorbeeld)
----------------------------------------
Rambo met een handboog en een rode bandana
fresh-n-drivin
Gepost door fresh-n-drivin op donderdag 13-04-2006 om 18:08:05
thc is vet.. maar nog lang nie so vet als spacekees
----------------------------------------
TILBURG
RockyJ
Gepost door RockyJ op donderdag 13-04-2006 om 18:31:50
Quote:
-GTG- schreef op 12-04-2006 @ 15:15
(...)

daar bij drop je eigen muziek staat ook L2N is dat die van deze forum?


yep
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 18-04-2006 om 23:33:11
Appa is officiel uit thc,State Magazine geen roddel dus....Jammer vond hem toch wel de dopste van THC
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 23:33:35 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
leipuh_davey
ABC
Gepost door leipuh_davey op woensdag 19-04-2006 om 13:25:22
eg jammer! THC is echt

----------------------------------------
/\/\/\/\___---Almere Buiten Click---___/\/\/\/\
Unknown
Niks Is Wat Het Zijn Moet
Gepost door Unknown op donderdag 25-01-2007 om 22:14:28

Kijk mattie.. lees dit goed..

Deze shit is voor fockit..
je lult.. jij denkt dat iedereen het zo relaxed heb als jij.. dat iedereen van jou leeftijd en dus ook iedere buitenlander gewoon naar school kan zonder problemen.. maar misschien hebben ze problemen thuis.. bijvoorbeeld een moeder die aan de drugs zit of aan de alcohol of ouders die in scheiding liggen.. dat is wat jij ff vergeet vriend.. die gasten lijden.. en gaan dus de verkeerde dingen doen.. zelf ben ik me pa verloren.. en waren mijn ouders daarvoor met een scheiding bezig.. ik luister heel veel nederhop onder andere thc en negativ.. dat liedje van nega.. niks is wat het zijn moet heeft me aan het denken gezet.. maar daar gaat het niet om.. het liedje je bent niet alleen heeft een nieuwe beat zie www.rappin.nl (als ie het weer doet..) en die tekst is goed.. en ja die nummers zoals je bakt er nix van en ballen tot we vallen heeft misschien met dat "neppe gangsta" leven te maken.. maar je vergeet een ding.. er komen steeds meer buitenlanders hierheen die dat dus meekrijgen en als ze gaan rappen over andere dingen zoals ga lekker naar school en gehoorzaam krijgen ze geen aanhang.. en dus geen geld.. ze hebben idd misschien wel hun eigen school verkut.. maar dat kan ook aan slechte jeugd liggen.. ik ben een gozer van 14 en heb al veel meegemaakt.. en met mij gaat het ook niet perfect.. maar ik heb nog vrienden en vriendinnen om mee te praten maar als je nou kijkt naar de rappers van de thc.. die stoppen al hun shit in hun tracks om het van zich af te gooien.. en daar verdienen zij geld mee omdat steeds meer mensen hetzelfde meemaken.. ik ben ook bijna het slechte pad op gegaan.. maarja ik ga nogsteeds netjes naar school.. enzo.. ik spijbel wel af en toe maarja wie niet.. maarja terug op thc.. jij snapt er gewoon geen fuck van hoe het is als alles op je af komt.. je ouders scheiden.. matties die hetzelfde overkomt en het slechte pad opgaan.. dan is het heel moeilijk om zelf op het goede pad te blijven.. je probeert een blow en steeds meer en zo raak je verslaafd.. maarja als je alleen maar grote bek heb 8ter je pc met je dure kk worden wat doe je hier vriend dit is een forum voor NL hip hop waaronder dus thc.. gangstarap maar volgens mij ook brainpower die wat meer over andere dingen rapt en andere goede tekste heeft.. het is maar wat je goed vind het enigste wat ik vind is dat je niet weet waar je over praat je denkt dat thc slehct is omdat ze hun eigen shit verkut hebben.. maar hun matties doen verkeerde dingen ze nemene het over en misschien is alles thuis vertieft misschien hebben ze nergens om heen te gaan.. dat heb jij nooit gevoeld ik af en toe wel.. dus kk nou alsjeblieft op na dit verhaal want je weet helemaal niet hoe het voelt om je ouders te zien scheiden en mensen te verliezen van school gekicked te worden en nergens heb om aan te kloppen en je verhaal er uit te gooien.. denk je nou egt dat het egt leuk vinden om te moeten stelen.. zij hebben liever ook al het geld van de wereld.. maarja ik ben klaar met deze lame aap.. en oja die meiden die hoer worden worden idd gedwongen.. die meisjes maken ook heel veel shit mee.. en dat is niet alleen met "buitenlandse" meisjes maar ook met nederlande meisjes.. en ja dat ligt deels aan de maatschappij.. omdat mensen met finanscieele problemen komen omdat die euro's zo uit de portomonee rollen.. wat met de gulden nog eerlijk gebeurden alles wordt duurder en meer salaris krijg je niet.. waardoor die problemen dus ontstaan en dus frustratie of hoe the fock je het ook spelt.. en dus scheidingen.. maarja kortom je weet geen geen ene kk moer van egte problemen en mensen die aan je kop blijven zeiken en de pijn die je van binnen voelt.. pas als je al dat heb meegemaakt kom dan terug en reageer.. dan zal je zien dat ik gelijk heb.. als mensen vinden dat ik ongelijk heb reageer maar.. ik ben klaar met die lame aap deze keer 4 real...
rame
Gepost door rame op donderdag 25-01-2007 om 22:16:59
ik heb fokkit eigenlijk al in geen maanden meer gezien, maarja wie weet komt hij nog eens langs
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 25-01-2007 om 22:17:59
omg gewoon een 9 maanden oud topic kicken :S waarom denk je dat je andere topic was dicht gegooid?
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
Unknown
Niks Is Wat Het Zijn Moet
Gepost door Unknown op donderdag 25-01-2007 om 22:18:43
dat is kut want die gast weet gwn niet waar hij over praat mattie.. ik zeg hem alleen dat ie eerst een hoop gerotzooi moet meemaken voordat ie mee wil praten over thc..
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op donderdag 25-01-2007 om 22:20:16
Je kan echt niet zeggen dat Nederlandse straatpappies het net zo erg hebben als Amerikaanse straatpappies. Het spijt me dat ik het zeg, maar ze stellen zich aan.
Ze kunnen goed de rol van straatjongen innemen, dat lukt ze, geeft ze 'mooie' muziek, dus who cares. Je moet alleen niet gaan overdrijven en zeggen dat ze ook daadwerkelijk zo zwaar hebben als in Amerika want dat is bullshit.
Hun richting binnen hiphop is gewoon anders dan bijvoorbeeld Brainpower en Opgezwolle.
Jij omschrijft het als gangstarap, dat vind ik best, maar ze zijn heus geen échte gangsta's.

En waarom zou iemand zijn mening niet mogen geven over THC als hij zelf niet in dezelfde "belevingswereld" zit als hen?
Wat een bullshit, jij zegt toch ook van sommige andere muziek dat je het niet mooi vind zonder dat je daar eigenlijk ook maar iets mee te maken hebt?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2007 @ 22:22:06 ]

----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 25-01-2007 om 22:20:51
tjonge jonge.. ik vroeg om een verwijzing naar dit topic zeg maar om te kijken of het lezen van die tekst waard is.. schijnt die ander ook een dikke tekst geschreven te hebben..

maar volgens mij zegt de een: tuigleven in NL hoeft niet
en die Unknown dan: tuigleven is noodzakelijk voor sommige ofzo..

net zo een discussie als over Kempi vaak gevoerd wordt..
nutteloos dus..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 25-01-2007 om 22:21:11
dus je zegt dat ie eerst dingen moet meegemaakt
hebben voor dat ie het begrijpt,
met andere woorden hij begrijpt de muziek van thc niet
omdat ie zelf alles goed heeft,
nou daar heb je dus je antwoord waar
hij de muziek nep vind
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 25-01-2007 om 22:22:27
Je verhaal heeft wel punten. Maar je bent overal nog zelf verantwoordelijk voor. Je kunt omstandigheden niet de schuld geven.

Je neemt zelf die 2e, 3e en 1685e blow. Je hoeft niet verslaafd te raken als je jezelf in de hand weet te houden.
Ouders gescheiden is geen reden, ik weet het, ik heb er ook in gezeten. Ook mijn broer ging het huis uit. Maar daar heb je de kindertelefoon voor.
Spijbelen is niet zo normaal als je iets van school wilt maken, ga je er zelf echt voor, bereik je ook iets en hoef je niet op het slechte pad te gaan. Heb je dus zelf in de hand.

Zo kan ik nog uren doorgaan, maar t komt erop neer dat je het allemaal toch echt zelf doet!
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op donderdag 25-01-2007 om 22:25:30
Tuigleven in Nederland is een keuze.
In vergelijking met Amerika kan iedereen hier genieten van een basisopleiding, heb je een redelijke sociale zekerheid en word je niet gedwongen tot thuglife.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Unknown
Niks Is Wat Het Zijn Moet
Gepost door Unknown op donderdag 25-01-2007 om 22:26:20
ik zeg ook niet dat ze het net zo moeilijk hebben als 2pac weetje.. maar ik kan best begrijpen dat ze alles zo vertieft hebben dat ze maar gaan dealen op straat het is niet zo erg als in amerika.. als je get rich or die trying heb gezien.. neej zo erg is het niet.. maar weetje als je geen kant op kan en alles al vertieft heb moet je eigenlijk t0gh. je heb geen kk diploma dus ook geen baan.. je hebt school verkut.. overal dingen uitgevreten waarbij je niet nadacht over de dingen die daarvan zouden kunnen komen.. concenquenties ofzow.. je hebt gestolen enzo geen ene baas wil je aanemen wat wil je dan wat moet je dan ja dan maar drugs verkopen óf muziek maken.. zei kozen voor muziek maken.. ik geef t0e ze ovedrijven af en toe.. maar cker niet alles is overdreven.. en daardoor vind ik het meeste wat fockit lult onzin.. want die gast heeft waarschijnlijk helemaal nix meegemaakt en daardoor bekijkt hij dingen anders.. als ie het nou eens vanuit mijn hoek bekijkt.. dan gaan we praten.. ik geef hem gelijk.. dat ze gwn naar school hadden moeten gaan dat doe ik nu ook gwn.. maar als je ook naar negativ luistert.. dat is pas een goede rapper.. en dan bedoel ik de track nix is wat het zijn moet.. dat nummer zet mensen aan het denken mij in iig wel.. maarja ik ga kappen anders komt er nog zon bericht
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 25-01-2007 om 22:29:08
sjezus typ niet zo veel,
probeer je in minder woorden duidelijk te maken,
ik ga dat echt niet allemaal lezen
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
dap
038
Gepost door dap op donderdag 25-01-2007 om 22:29:38
Iminic., in NL is geen 'tuigleven' , wel straatleven. Ik geloof echt niet dat dat perse een keus is. Sommige mensen worden daarin geforceerd. Je moet het ook niet vergelijken met Amerika
Unknown
Niks Is Wat Het Zijn Moet
Gepost door Unknown op donderdag 25-01-2007 om 22:30:12
hoezo is dat geen reden.. als die scheiding je nou werkelijk zo gek maakt dat je je niet kan concentreren op school waardoor je dus door middel van slechte cijfers van school gekicked wordt.. en dus geen diploma heb.. nix.. 0wkeej zo ver ben ik nog niet dan kan je waarschijnlijk nog naar een school in roffa of in den haag ofzow.. maar weetje.. ik zit er persoonlijk nog wel mee enzo.. maar het kwam idd voor mij allemaal zo snel.. en daardoor ben ik die shit gaan luisteren.. kijken hoe zij ermee omgaan en dan heb ik het niet over thc want die gasten stellen zich idd een beetje aan.. maar negativ die kan rappen dat is een man die respect egt verdiend..
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 25-01-2007 om 22:35:41
maar als die scheiding Jou gek maakt en die mensen van thc betekend het toch niet dat iedereen dat word,
iedereen hoeft het dus ook niet vet te vinden,
of hoeven te geloven,
ik heb ook kut dingen meegemaakt,
wil toch niet zeggen dat ik een hosselende neecher
moet gaan worden als kempi, en gangstatrack gaan maken

[quote]dap schreef op 25-01-2007 @ 22:29
juist sommige ja,
je moet maar gewoon een beetje sterk zijn en niet omdat het slecht gaat coke gaan dealen en ruige tracks maken,
wat een onzin zeg
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2007 @ 22:37:44 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Unknown
Niks Is Wat Het Zijn Moet
Gepost door Unknown op donderdag 25-01-2007 om 22:36:52
neej 0wkeej maar ik kan best begrijpen dat zij het er nog moeilijker mee hebben omdat zij al alles verkut hebben..
Roman Gepost door Roman op donderdag 25-01-2007 om 22:37:16
Acteren kan hij dan weer niet....

Ik geloof best wel dat het door omstandigheden slecht met je kan gaan, dingen waar je geen grip op hebt. Maar hoe je hier mee om gaat in je verdere leven ligt aan jezelf. Niet iedereen die werkeloos is en weinig toekomstperspectief heeft belandt in de criminaliteit.
Unknown
Niks Is Wat Het Zijn Moet
Gepost door Unknown op donderdag 25-01-2007 om 22:41:21
dat zie je mij t0gh ook niet zeggen



BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 25-01-2007 om 22:44:00
waarom wil je trouwens ons zo graag overhalen ?
pak je ipod (mp3, diskman) zet hem aan
luister naar het thc album, en je hebt nergens last van toch,
schijt aan andermans mening
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op donderdag 25-01-2007 om 22:46:43
Quote:
dap schreef op 25-01-2007 @ 22:29
Iminic., in NL is geen 'tuigleven' , wel straatleven. Ik geloof echt niet dat dat perse een keus is. Sommige mensen worden daarin geforceerd. Je moet het ook niet vergelijken met Amerika

Ik weet het, er is best veel (soms verborgen) armoede in Nederland..
Maar met tuigleven bedoel ik echt het leven dat je vet gaat stelen, gangwars, etc., etc. daar praten die THC-peeps soms over.
Als ze dat leven echt leiden is jammer voor ze, maar ze zouden ook, naast rappen, een simpele baan kunnen nemen.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 25-01-2007 om 22:48:04
simpele baan dan verliezen ze alle streetcredibillity..

mijn mening: het is voor een groot deel een keuze, THC heeft ervoor gekozen.. en kan daarom dope tracks erover maken.. juich!
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
boris
Gepost door boris op donderdag 25-01-2007 om 22:59:23
Sjezus man, deze discussie is te vaak gevoerd. Heeft niet iedereen hier zijn mening vaak genoeg over laten weten? Er is een moment dat je vrede moet hebben met het idee dat er mensen zijn die een andere visie hebben dan die van jou...
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op donderdag 25-01-2007 om 23:15:47
Quote:
boris schreef op 25-01-2007 @ 22:59
Sjezus man, deze discussie is te vaak gevoerd. Heeft niet iedereen hier zijn mening vaak genoeg over laten weten? Er is een moment dat je vrede moet hebben met het idee dat er mensen zijn die een andere visie hebben dan die van jou...

Mee eens, ik twijfel er niet aan dat er mensen zijn die dat gangstergedrag heel aantrekkelijk vinden.
En ik blijf bij het principe: een mooi nummer hoeft niet per se een goed ( hoogstaand, etc. ) nummer te zijn.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 3 [4] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.018 sec.