Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 24-11-2005 om 16:17:34
Het gebeurd met de regelmaat van de klok dat gebruikers menen mods of admins te zijn, of anderzijds menen te kunnen besluiten tot een slotje.

Vanaf heden loop je bij het roepen om slotjes het risico 48uur gebant te worden. De mods en admins zijn perfect in staat te besluiten wanneer een slotje gezet dient te worden en wanneer niet.

Overige topic verbaggeraars lopen ook het risico op een ban. Vandaag zijn we begonnen met "Sinterklaas", die vond het erg grappig om in de paar dagen dat die kon posten vooral loze opmerkingen te maken in normaal lopende topic's.

We willen graag een beetje een leuk forum houden, helaas menen sommige mensen hier een aparte status te hebben of de boel te kunnen ondermijnen. Hier zal dus vanaf heden directer tegen opgetreden worden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 24-11-2005 om 16:30:37
Mip dacht leuk te zijn en zeer bewust om een slotje te roepen, terwijl die nog geen 30seconden eerder aan een discussie mee deed waaruit het bovenstaande beleid ontstaan is.

Over 48uur mag die een unban verzoeken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Mededelingen /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.