Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Omdat het wel _erg_ vroeg is voor een nieuwsbericht... Quote: 10de editie van Definitie van Dopeheid 1 okt @ 013 (Tilburg) na 9 succesvolle edities voledig nederlandstalige hiphop (totaalplaatje neer zettend van de lichting mc's/crews die actief waren/zijn, tijdsperiode 2002-2006 tijd voor een soort van "Best of editie" http://www.013web.nl/ProgrammaDetail.asp?color=66FF00&id=1665 in willekeurige volgorde : -Opgezwolle -Dac -Raymzter -VSOP -Def P -Neo&Manu -Typhoon -KGV -0118-vier -Macro open mic : (hosted by nappie ) host : Blaxtar dj's : Daan & D-flxz | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Dope lineup | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
wow wat een line-up ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
kenker wat een line up 0118 vier komt zeeland uit wow dat word een kaartje bietsen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
nice, nice ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Waarom zo ver in het land.. ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
kaartje iets minder als 20 euro.. vvk start op 10 juni | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb al kaartjes ![]() | ||
ze mogen me alleen wel ff gaan uitleggen waarom het verdomme op een zondag is | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 31-05-2006 @ 20:50 ze mogen me alleen wel ff gaan uitleggen waarom het verdomme op een zondag is whahahaha, idd ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
1 oktober moet te doen zijn toch... ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Dit slaat echt alles, maar waarom in Tilburg ![]() Dit moet trouwens wel de ALLER vetste Nederlandstalige hiphop line-up ooit zijn (kwa sfeer wordt het vast niet als Buitenwesten maar dan nog). [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2006 @ 21:07:54 ] ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
Omdat Mike daar al sinds jaar en dag DvD organiseert. Gruwelijke lineup, cool om good old Def P. daar ook tussen te zien, ik heb er nu al zin in ![]() Bigup naar Mike! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
niet de allerbeste, wel een hele goede en gevarieerd. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
mike is de man | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga hier bij zijn. Dit is echt een gruwelijke line up. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 31-05-2006 @ 21:08 niet de allerbeste, wel een hele goede en gevarieerd. Lijkt me in ieder geval de meest exclusieve, dit is echt eenmalig dat zoiets er komt, ga zeker regelen dat ik hier heen kan. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
lijkt mij erg dope om hier heen te gaan ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
zeker daar ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
dit lijkt me leuk, ik zal er hoogst waarschijnlijk niet bijzijn ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
DIE LINE-UP!!!! ![]() Ik begin maar vast te regelen dat ik hier naartoe kan... | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
heel yeah!! present | ||
T-MooN-J | ![]() | ![]() |
Letterlijk is dit de defenitie van Dopeheid. Hoop wel voor 013 dat die pappies daar voorbereid zijn. Want mensen gaan hun veters strikken en die hele tent afbreken deze pappie is in ieder geval aanwezigggg! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: T-MooN-J schreef op 31-05-2006 @ 21:43 Letterlijk is dit de defenitie van Dopeheid. Hoop wel voor 013 dat die pappies daar voorbereid zijn. Want mensen gaan hun veters strikken en die hele tent afbreken deze pappie is in ieder geval aanwezigggg! Word naar alles wat daar staat dus. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Petfles schreef op 31-05-2006 @ 21:23 DIE LINE-UP!!!! ![]() Ik begin maar vast te regelen dat ik hier naartoe kan... ga eerst maar regelen dat je morgen kan vieze petfles ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
appie Your feeling lucky punk ? |
![]() | ![]() |
damn die line up ![]() | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Daar ben ik wel, altijd wel lekker dichtbij.....anders gaan we wel weer stoepkrijten Huusch.. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb veeeel DvD gecheckt en deze moet zeker op mijn lijstje komen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga heen ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 31-05-2006 @ 22:44 (...) ga eerst maar regelen dat je morgen kan vieze petfles morgen? | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Ziet er goed uit...![]() ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Die line up gaat echt te ver ff serieus nederlandse top is gewoon aanwezig Daar moet ik zijn, dus dat word hopen op niet vergeten en hopen te kunnen op die datum gheje | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
DAC, Raymzter, VSOP & Opgezwolle??? Op één avond????? ![]() Whoaaaaa.... | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
haha op zeker dat ik hierbij ga zijn monn-e, bigsam...jullie moeten mee...moeten zeg ik jullie ![]() ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
PRRR daar ben ik. Eventueel met stoepkrijt PRRRRRRR ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
zozo ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 01-06-2006 @ 13:45 haha op zeker dat ik hierbij ga zijn monn-e, bigsam...jullie moeten mee...moeten zeg ik jullie ![]() Word! Had het al gezien, shit is te dope zeker weten... ...Wekss, jij rijdt? ![]() | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Dit is écht een hele dope line-up, ik moet sowieso DAC, 0118-Vier en KGV nog live zien. Wel jammer dat t helemaal in Tilburg is, maar daar vinden we vast wel wat op in die 4 maanden voor het zover is ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
-Def P -Neo&Manu -0118-vier -Macro Hoeven van mij niet zo eigenlijk....maar 0118 vier heb ik nog nooit live gezien dus ik geef ze een kans ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
komen ze toch nog eens buiten zeeland oohh zeg ik het weer ![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Daar ben ik ook. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Dikke lineup... | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
wel dope die definitie ervan, de vorige keer was ook vet ---------------------------------------- betta believe that | ||
![]() | ![]() |
ja wordt zeker dikke pit bouwen daar, helemaal los!!! ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Shiiit daar moet ik heen. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
als we daar nou die nlhiphop meeting houden ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Wooooooord, Brutus en zijn ideeën ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
daar zie je ze letterlijk in het wild ---------------------------------------- betta believe that | ||
![]() | ![]() |
gewoon een paar uurtjes voor de show ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
fuck een meeting ik heb helemaal geen zin om te ouwehoeren dan! ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |