Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
BAH hou het ajb bij vrouwlijk schoon... krijg hier rillingen van... Zit ik op Google te zoeken naar pics voor livio. Zie ik eindelijk een thumb van een foto dat ik denk van ja die wil livio vast welzien. Klik ik op delink kom ik hier uit ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() goedmakertje...vooral die bovenste ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2007 @ 16:57:35 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
whaaat ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
tja als ik het doe dan doe ik het ook goed![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Cheap ass geretoucheerde foto's! http://www.euronet.nl/users/cor/pics/hannaverboom.jpg ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
getypexte ogen, bij die 1e van mixxman. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
haha niet getypext gek zij is zo perfect dat dr oogwit ook echt wit is man! hehe livio is officieel geobsedeerd [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2007 @ 17:16:33 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 02-01-2007 @ 17:15 haha niet getypext gek zij is zo hehe livio is officieel geobsedeerd ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
pfff wat jij wil man ze is gewoon lekker klaar! ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
daar geef ik je gelijk in. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Ik moet zeggen dat die ogen me ook opvielen door die witte 'vlekken' .![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2007 @ 19:17:58 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
jaaa.. gigi... jaaaaaaaaaaaa.. jaa.. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
belachelijke naam, maar fijn wijffie! ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Ik vind die naam echt bij haar passen. Echt een toffe naam het klinkt gewoon zo schattig gigigichel ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
gigi... kiki... fifi.. zo zou ik m'n hond nog niet noemen ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehehe ag ja de een heeft een mooie naam en de ander een mooi lichaam ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Gigi. Gigi. Gigi! GIgi! GIGi! GIGI! GIGIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! GIGIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Ik ga volgende week zaterdag met gigi uit eten ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga volgende week met de paus een jonko klappen. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
heb je de kunst van het lucid dreamen bijna onder de knie? ![]() ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Hahaha ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-01-2007 @ 19:50:19 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
B-records![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 02-01-2007 @ 18:55 jaaa.. gigi... jaaaaaaaaaaaa.. jaa.. Kom je klaar huussuh haha ![]() ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat wijf, zwabber, een dame. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
gewoon een ho' hoor ---------------------------------------- ya diggg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Is zij die hockeyende boardbabe? | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Nee dat is een andere kweet dr naam niet meer zo snel ---------------------------------------- joden | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
mijn hele kamer is volgehangen met haar posters ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn god... Je bent 13 toch? | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Italiaanse Schone ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.badchix.com/modules/fun/article.php?storyid=423 http://www.partybabe.net/index.php?site=image&pic=girls_compilation_30 enough said.. ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 02-01-2007 @ 23:11 Mijn god... Je bent 13 toch? 11 nou goed.. wat is je punt ? ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha Hyrema, beter ga je in slowchat kijken ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
geen posters met haar, eerder posters met vlekken.![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 07-01-2007 @ 23:58 Hahaha Hyrema, beter ga je in slowchat kijken ![]() check even op slowchat ![]() ik wist 't allang man.. ik kwam vanmiddag thuis en hij liet die chatlog zien.. het was een grapje zei hij.. mja.. het is gewoon stoer doenderij.. dat doen die kindjes weet je.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Huus, die linkse heeft echt een aidskop ouwe. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
sorry, niet op gelet en aidskop is toch ook best overdreven, ze kijkt gewoon een beetje ongelukkig ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Nee ze heeft een aidskop | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou dr doen. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Dat komt door d'r ass en de positie waarin ze zich begeeft op de foto wss. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dezelfde reden waardoor dr hoofd was fokkop is? Ze gaan niet elke willekeurige biatch daar neerzetten met promo op dr ass. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Good point. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe pittaddict en "hoeheetzeookalweer" dope ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik heb me alleen wel laten vertellen dat mevrouw pitaddict zich inmiddels een nieuw kapsel heeft laten aanmeten. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
shit man wat een lelijke wijfen posten jullie ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |