Index / Feedback / | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Een topic bedoeld voor het testen van stuff. Feel free if you want ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
trbutrbrtbrtbyebrvrver ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
spade | ![]() | ![]() |
test [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2001 @ 14:59:28 ] | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
wat testte je ? ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
![]() | ![]() |
Euhmz TOP SECRET! ![]() Neej ff serieus, ik was ff de postteller aanhet proberen, maar die doet het nog niet. In de toekomst kan men zien hoeveel posts een gebruiker heeft gemaakt ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
And yet another test:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-04-2001 @ 15:25:38 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
testing 12 3 ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
test insert.php ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Montague | ![]() | ![]() |
test 1 ! | ||
Bliss | ![]() | ![]() |
bla ! | ||
![]() | ![]() |
euhmz ff testen of ik niet insert gesloopt heb ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
Nog is proberen..... klinkt positief he ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
test nieuwe DBacces en insert.php ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
SpadeAce schreef: > trbutrbrtbrtbyebrvrver TEST ONDER AAN PLEASE ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
test UBB tag IMG [IMG]http://spadeace.mine.nu/spade.gif[/IMG] Een duidelijk geval van niet werken dacht ik zo ![]() -SA- [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2001 @ 14:49:09 ] ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() :'( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mc De Beul schreef op 08-08-2004 @ 15:37:40 ![]() Edit: aha, dit is handig, zo gaat t quoten veel makkelijker ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-09-2004 @ 22:53:40 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
test mislukt![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-09-2004 @ 14:49:49 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
the return of... ? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
the Jedi! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-09-2004 @ 10:52:37 ] | ||
Index / Feedback / |