Index / Muziek / | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Klik hier voor die shit. 6 trackjes. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2007 @ 14:18:21 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Dat is goed nieuws vent props voor jou. ik dacht dat hij was gestopt? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Nee was 'ie niet, junior is wel gestopt. Hij heeft wel een verse op track 1. KD is slechts solo gegaan. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Ben benieuwd KD kwam altijd hard op 0118vier dingen. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Borderline Revolution Of The Open Mind ![]() |
![]() | ![]() |
Thanks, Vent! | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt erg dope, hoop dat Lay ook snel met nieuwe dingen komt. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Critical | ![]() | ![]() |
digg ze stem meestal niet zo, maar check het wel ff ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Borderline Revolution Of The Open Mind ![]() |
![]() | ![]() |
Als je het mij vraagt, zijn die gasten van 0118-Vier qua rijm, de beste in Nederland. | ||
slijmbal hiphopjunkforlife ![]() |
![]() | ![]() |
zeker niet slecht, kd zit altijd wel goed op de beat ook [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2007 @ 15:19:56 ] ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Critical schreef op 22-02-2007 @ 15:06 digg ze stem meestal niet zo, maar check het wel ff ik vind zn stem meestal wel dope. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2007 @ 15:17:21 ] | ||
jaa kwestie va smaak denk ik vind de rest van 0118 gewoon doper qua stemmen, dat digg ik meer ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
had er meer van verwacht eigelijk het doet me (nog) niet echt wat ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
Quote: Critical schreef op 22-02-2007 @ 15:18 jaa kwestie va smaak denk ik vind de rest van 0118 gewoon doper qua stemmen, dat digg ik meer word 95 | ||
sTooN | ![]() | ![]() |
Lekkere Tracks man ![]() ik dacht ook dat ie gestopt was, relaxt om weer zowiets te horen, dope samen met vinnie die tracks [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2007 @ 15:23:51 ] | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
is jr gestopt?? kenker die track autobiografisch luister ik nog steeds regelmatig ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
klinkt wel lekker allemaal vind ik ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt wel netjes, kende KD nog niet | ||
![]() | ![]() |
Jonge ik heb zoveel liquide middelen, stel me vriendin is geil ga ik gewoon liever winkelen hehe maar ik vind hem vetter dan 2 metersessies dat was enigszins een teleurstelling, klinkt wel lekker allemaal. | ||
slijmbal hiphopjunkforlife ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 22-02-2007 @ 15:49 Jonge ik heb zoveel liquide middelen, stel me vriendin is geil ga ik gewoon liever winkelen hehe maar ik vind hem vetter dan 2 metersessies dat was enigszins een teleurstelling, klinkt wel lekker allemaal. word! ik vind nr 6 vet hoor ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind juist zijn stem dope... ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
<3 kd | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
man, hij is vet hoor. KD = dope rapper, zeker 1 van mijn favorieten ---------------------------------------- beng! | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 22-02-2007 @ 19:13 man, hij is vet hoor. KD = dope rapper, zeker 1 van mijn favorieten Woord naar je mamalief. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
lekkerrr | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
damn, relaxt tapeje hoor. echt goeie beats, heel relax ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Vind de tape wel ok, niet heel vernieuwend maar gewoon die KD style, die op zichzelf al gewoon dope is... Het luistert gewoon wel lekker weg | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind m erg dope. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
zeelandddd KD is een kingggg | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind het erg lekker klinken, ik vind hem denk ik beter dan die van vinnie ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja wel dope toch vind ik persoonlijk vinnie een erg dope sound hebben. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
SJUUL Ik Ben Er Trots Op Als Ik Je Kop Van Je Romp Rop ![]() |
![]() | ![]() |
HEEJ GASTEN zou iemand mischien de 6 tracks van KD willen uploaden de site ligt namelijk plat alvast bedankttttttttt greetzzzzzzz ---------------------------------------- 050 shitzzzz | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
http://www.tamasmusic.com/kd | ||
Index / Muziek / |