Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Mededelingen /   [Pagina: 1 [2] ]
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 31-10-2009 om 21:47:59
JJN1980 noemt zichzelf een boefje. En, geloof me, hij heeft geprobeerd zijn naam waar te maken door cd's ter downloaden aan te bieden.. Maar deze kruimeldief moet beter nadenken over zijn stappenplan, een perfect crime is nog een flink aantal stappen te hoog.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 17-03-2010 om 11:15:20
<b>Do-P</b> is een weekje verplicht weg. 2x een waarschuwing in een topic en 1x opruimen moet toch voldoende zijn om een punt duidelijk te maken.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 08-04-2010 om 08:46:38
<b>-pascool-</b> mag een week weg blijven, weet zelf wel waarom, je hebt er eerder een ban voor gehad. Als je 's nachts het kindje wil uithangen, blijf je hier maar weg.

-edit- 53 berichten gewist, nieuwste bericht melding op de Active Topic lijst klopt hierdoor even niet. Blame -pascool-, ik ga niet van 53 topic's met de hand de nieuwste post tijd aanpassen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-04-2010 @ 08:56:48 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 25-06-2010 om 00:41:42
<b>instrumentalspuntbe</b> heeft een ban voor het spammen van zijn eigen site. 1 topic tot daar aan toe, maar vervolgens ook vakantie topic's en andere topic's spammen is a big no no
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 03-07-2010 om 00:23:14
<b>Wazaa</b> mag van het lekkere weer genieten. Posten van telefoonnummers en emailadressen van anderen is een duidelijke no-no
 Index / Mededelingen /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.