Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
yeah check het uit, een dikke clip bij een nog dikkere track hier is vast de link, hij is over 10 min online, CLIP ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
The video you have requested is not available. If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process. ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe hij doet et, wel grappig gedaan op zivch ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ja, allemaal plaatjes.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Critical | ![]() | ![]() |
haha droog ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
l2 had toch ook een keer z'n clip ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
haha | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
jammer dat het niveau vd collab zo verschillend is patreez killt heel die collab dope clippie | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
haha wel droog man, ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
die tena is grappig![]() | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Wat the fuck heb je met lullen man? Ik bedoel post dan poesjes, als je toch al bezig bent.... | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
geniaal ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Patreez komt gewoon hard.. blijft goed.. die zou niet misstaan op een serieuze featuring bij Kempi ofzo ik noem maar eens een voorbeeldje ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
haha ja dan zou ik hem eerder aan iemand als perverz koppelen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Dope track en dope clip "Ik en m'n matties" En dan een paar kids met pingpongbatjes daaamn ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Zet hem op zegt Darth Vader altijd ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 12-04-2007 @ 16:31 haha ja dan zou ik hem eerder aan iemand als perverz koppelen. ahaha maar ik vind em goed. ik bedoelde het positief.. voor t geval al die Kempi haters hier het negatief opvatten ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
ghaha, thnx voor de reacties ![]() het was leuk om te doen dus, : D ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
haha leuk man ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
whahahahaahha! echt nice! al die plaatjes..props! [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2007 @ 17:20:52 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
dope. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Patreez is kenkerdope maar leuk gedaan man wat veel plaatjes hahaha! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Nourdin is king![]() ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
ja het was wel ff een werkje om het juiste plaatje te zoeken, sommige zijn zelfs niet eens grappig genoeg vond ik, maar het totaal plaatje vind ik wel cool gelukt ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
je zet die plaatjes steeds te vroeg man, als je die plaatjes pas laat verschijnen als het stuk tekst waar het over gaat langs komt, is het veel lauwer volgensmij. ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahah, ik ga stuk hier ![]() Iminic en vrienden en dan : "Iminic & Wu-tang" po po po! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Gaat bij mij nog maar tot 1 minuut en 8 seconde ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
dope man, had hem eerlijk gezegd nog niet gehoord, maar vind hem echt dik, clip is niet hoogstaand (duh) patreez is nu voor zn schor hehehe ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
hahahaha die van lexxxie is grappig, wie the fok is die saaie hendrik toch ![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
haha tof man alleen jammer dat ik er niet op sta ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Ik kan hem maar kijken tot en met 1.08 gvd ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Haha ik vind 'm dope. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
"geen grap ik ben ziek" en dan dat je plaatje van zon dude die in een ziekenhuisbed leg, hahahahaha stuk | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe props voor deze, bij ''EN![]() Heb nog niet echt heel goed gechecked, doe straks wel ofzo | ||
![]() | ![]() |
staan een paar sexy foto's van jou monn-e ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Ff voor luie mensen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
bigbaaws! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
lexxxxie Mista L tot de G ![]() |
![]() | ![]() |
dope shit sam, kk veel werk gekost, sjonny is ook madddd down met je clip. boks naar jou ---------------------------------------- http://www.myspace.com/lexxxiegoudsmit http://gooischematras.hyves.nl | ||
![]() | ![]() |
haha pas was niet goed in zijn hoofd en dat was vroeger al zo![]() ![]() die stem van dopoloog is kanker irritant | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
patreez is kanker dope ouweeeeeeeee en nordinnnn ofcourse weer deup | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 13-04-2007 @ 09:46 patreez is kanker dope ouweeeeeeeee en nordinnnn ofcourse weer deup woord, nourdin: drop meer audio! ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
thnx mensen ![]() het was wel veel werk, maar erg leuk om te doen!! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hehe leuke plaatjes ---------------------------------------- joahh | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Kan iemand ff in de goede volgorde zeggen welke mc's t zijn? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
wat komt l2 wack eigenlijk ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
hij doet het niet bij mij.. het komt niet verder dan een of andere clown die in de camera wijst | ||
![]() | ![]() |
bij mij doet ie het wel gewoon?? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
Haha, zeker droog. Het kleine land uit mijn tekst zag er ook heel anders uit dan ik 't me had voorgesteld. ---------------------------------------- Fok 't | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: [1] 2 ] |