Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
nej k koop vaak voor mezelf (maat 10.5-11.5) en deze vond ik toch niet zo dope nja en voor andere mensen koop ik ook maar als ze ineens niet wilen verkoop ik ze gewon aan iemand anders | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() maat 40 iemand kopen? * denk aan een prijs van �175+ | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
Wel dope, maar heb al zelfde model, overigens ook niet mijn maat. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2007 @ 18:23:18 ] | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
jezus meer dan 175 euro zit er goud in ofzo. Voor dat geld kan je veel dopere shit halen en dan hou je nog een avond stappen over. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2007 @ 18:24:59 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
voor de nike heads,die am1's,hoe kan je zien of ze echt zijn ? en 2e ,hoe vallen ze vergeleken met airforce one's ? bedankt alvast ! ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
forces vallen ruim dus je kan wel 0.5 maat kleiner nemen hoe je kan zien of ze echt zijn? gewoon beetje kijken of de verhoudingen kloppen | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
oke ! bedankt bos ! jij nog connectie's met iemand die een basic zwart witte am 1 aanbied in 43 ? ![]() ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
fresh-n-drivin![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 11-10-2007 @ 17:23 ![]() maat 40 iemand kopen? * denk aan een prijs van �175+ voor 150 koop ik ze.. ---------------------------------------- TILBURG | ||
IraqiMaffia | ![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jongens ik heb ze nu niet maar hoeveel zou je ervoor gefe als ik ze zou hale ik kan ze hallen in alle kleure die je wilt | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil die onderste in pimpelpaars met witte stippen en kan je zorgen dat er een groen lichtje uitkomt plz? Ik geef je 200 euri | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: fresh-n-drivin schreef op 11-10-2007 @ 23:44 (...) voor 150 koop ik ze.. te laag | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() HoeveeeL!?!? | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 12-10-2007 @ 09:00 ![]() ![]() ![]() HoeveeeL!?!? zijn nep en te duur | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
die zien er wel master uit.. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
waar koop jij die schoenen dan ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Baws | ![]() | ![]() |
ach man al die nieuwe nikes heb ik voor 45 euro per paar, en dan komt die gast uit Arnhem hierheen om ze te brengen no joke ---------------------------------------- wa? | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
overal pop | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
air max 1 urawa's verkocht! | ||
DEKING zeg jij maar voor hoeveel VENT die met lichtjes zijn er alleen vijf verschillende kleure niet wat jij vroeg sorry als je wilt laat ik die 5 aan jou zien BOSSWOTELS niet zielig doen en schrijfe dat ze nep en duur zijn die van mij lijke meer orginal dan die van jou en ik heb nog geen prijs gezegd dus hoe weet je dat ze duur zijn | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Wat kosten ze dan? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
prijs vermelden lijkt me wel handig swah | ||
ik weet dat het handig is om prijs te vermelde maar ik woon niet meer in nederland maar in engeland dus weet ik niet eens hoeveel ze koste in de nederlandse winkels daarom vraag ik wat jullie een goede prijs vinde voor die schoenen | ||
![]() | ![]() |
20 euro, wat lijkt jou goede prijs? | ||
jij bent egt grappig | ||
EmKay1 | ![]() | ![]() |
Quote: IraqiMaffia schreef op 13-10-2007 @ 13:48 jij bent egt grappig Nee, jij bent grappig. Wat voor flut handelaar ben je die niet eens zijn prijzen weet. Mensen neem hem maar niet serieus, waarschijnlijk wil hij gewoon popi jopi doen dat hij schoenen verkoopt terwijl het niet eens zo is. ---------------------------------------- ZWO | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
iraq ik weet zeker dat jou shit gewoon nep is in iedergeval die 2 bovenste en die onderste.. | ||
EmKay je hebt gelijk ben helemaal geen handelaar maar ik zat te kijke op dese forum en ik had dit onderwerp gevonde en ik wist waar ik die nikes goedkoop kan hale dagt laat me zien hoeveel jullie er voor gefe dus jullie hoefen er geen probleem van te make dus boswotels je kan gewoon door gaan met je verkope | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() maat 45/11 125 euro [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2007 @ 21:04:36 ] | ||
![]() | ![]() |
ik vind je raar | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
jat jij steeds schoenn ofzo boswortels? ---------------------------------------- beng! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
nop hoezo zou ik ik werk voor me geld en koop er oa schoenen van | ||
![]() | ![]() |
jij koopt 4x in de maand schoenen van over de 100 euro ? ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
denk je nou echt dat hij die shit legaal koopt.. zijn gewoon van de vrachtwagen gevallen of hij woont thuis, volgt geen opleiding en werkt full-time dan kan het wel ja ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Of hij koopt ze en verkoopt ze... dan heb je toch 2 keer dezelfde 100 euro te besteden? Waarschijnlijk nog kleine winstjes links en rechts. Wat is daar nou raar aan? | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 14-10-2007 @ 21:54 denk je nou echt dat hij die shit legaal koopt.. zijn gewoon van de vrachtwagen gevallen of hij woont thuis, volgt geen opleiding en werkt full-time dan kan het wel ja volg wel een opleiding en ik werk 4 uur + in de week en ja ik maak hier en daar wel een kleine winst | ||
![]() | ![]() |
vind hyreme wel geloofwaardiger, 4 uur in de week, nou dan kom je ver | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dude... Stel je koopt 2 paar schoenen die je 200 euro kosten. Je verkoopt ze vervolgens per 2 voor 250. Dezelfde maand koop je 2 paar nieuwe schoenen voor 200 dan zit je inderdaad op 4 paar schoenen. Zonder dat het je ene moer gekost heeft. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
bump | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
te koop van links naar rechts van boven naar beneden Nike air trainer 1 safari sz 11/45 �75 90% nieuw( beetje cracks) Nike air max 1 washpack sz 7/40 �110 Nieuw in doos Nike air max 90 OG laser blue sz10/44 �175 95% nieuw Nike air max 90 storm blue sz 10/44 �135 95% nieuw Nike air max 90 sertig sz10.5/44.5 �140 95% nieuw voor meer foto's kan je pm'en OG laser blue's( met leren toe box) [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2008 @ 14:03:02 ] | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
t zijn gewoon van de 'vrachtwagen gevallen' schoenen, is tog duidelijk ![]() | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ik moet die terra sertigs hebben, kun je die eruit halen? enne wat bedoel je met 95% nieuw? [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-01-2008 @ 12:18:16 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ok dan, ik heb ze binnenkort![]() Thanks Boswottels. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
zijn opgestuurd | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ze zijn er al, beterrr. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Boswottels wat heb je allemaal nog in de aanbieding? Maat:42/43 [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-01-2008 @ 11:29:54 ] ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
mooi man jspr deze heb ik over een weekje ong. nog te koop maat 9/42.5 [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-01-2008 @ 16:55:09 ] | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Hoeveel kosten die dan? ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
2e hands schoenen = Sker ---------------------------------------- joahh | ||
Maurice | ![]() | ![]() |
maat 39![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2008 @ 22:09:11 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Oh ik verkoop die sertigs weer (zie vorige pagina) heb ze paar uur gedragen en zitten niet lekker, ipv 95% nieuw zijn ze nu 94,5% nieuw. Bied maar via pm. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] 3 ] |