Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Eredivisie Tekst /
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 10-01-2008 om 05:32:20
Opzet

Tekst Eredivisie
De bedoeling van het tekstgedeelte is om een wekelijkse competitie te houden waar alle forum members van NL HipHop aan kunnen participeren. De concepten zullen elke week variëren van Normale – Foto - Thema Battle en Topicals. Elke zondag worden nieuwe topics geopend, of er nou nog gevote moet worden op oude topics of niet.


Wie gaat het regelen?
Voornamelijk ik [ Hyreme ] met als back-up Bigsam en Finger.


Hoe kan ik me voor de tekstweek inschrijven?
Men kan zich elke week inschrijven door gebruik te maken van het Inschrijftopic dat ik elke week open. In dit topic wordt vermeld wat de bedoeling en het concept van de week is.
Na iedere “tekstweek” staat iedereen weer uitgeschreven dus als je ook weer mee wilt doen met de opkomende tekstweek zul je je weer moeten inschrijven om mee te kunnen doen.


Worden de scores bijgehouden?
Ja zeker, in seizoen 2 van de Tekst Eredivisie zullen de scores worden bijgehouden. De resultaten van de afgelopen tekstweek, wie er gewonnen en verloren hebben, zijn hier te zien.

Ontwikkelingen in het huidige seizoen
Ranking Seizoen 2

Ontwikkelingen afgelopen seizoen
Ranking Seizoen 1

Zoals je hier kunt zien worden de tekstweken ten eerste bijgehouden, daaronder wordt er op alfabetische volgorde de score bijgehouden en uiteindelijk de ranking, wie is de kampioen en wie is de grootste loser aller-tijden?


De Battles
De battles worden na 1 à 2 weken, ook steeds meer ranking gestuurd en hiermee bedoel ik te zeggen dat de kans klein is dat nummer 1 tegen nummer laatst moet maar eerder tegen de nummer 2 of 3 moet in opkomende week. Dus de kans is aanwezig dat je per seizoen elkaar meerdere keren moet battlen op verschillende categorieën “lees: Normale – Foto - Thema Battle en Topicals.”


De standaard regels in de tekst eredivisie battles
Minimum van 16 lines
Wil je meer lines, overleg dit met je tegenstander
Taal: Nederlands
Deadline: Zondag [ Datum ]
Blind
Uitstel: Vraag aan mij, met een geldige reden


Het praat topic
Eredivisie Tekst Praat Topic
Hier kan men babbelen en discussiëren over de ontwikkelingen, battles etcetera in de Tekst afdeling van de eredivisie. Dus geen slap geouwehoer alstublieft, daar is dit voor bestemd. Blijf dus wel een beetje ontopic mensen.


Deadlines
Ze zijn er niet voor niets mensen, dus hou je er ook aan!!!!
Als je niet kan droppen voor of op de deadline, meld mij dit even en wellicht kunnen we je uitstel geven mits je een geldige reden hebt.

Deadline is deadline mensen, geen smoesjes en dergelijke, te laat is te laat. Dus als de deadline op zondag 23:59 staat dan moet je daarvoor ook droppen. Daarna is dus een no-show.


No-Shows
No-shows kunnen voorkomen, maar het wordt vanaf heden echter niet meer getolereerd omdat het zeer disrespectvol is naar je tegenstander toe.

Daarom zal ik de volgende regels toepassen:
Als persoon X no-showt dan krijgt hij automatisch een verliespunt in de ranking erbij. Zijn tegenstander krijgt, mits hij zijn volledige tekst dropt voor de deadline, een winpunt er bij in de ranking.

Als beide battle cats de deadline niet halen, ofwel no-showen, dan krijgen beide personen een verliespunt er bij.

Als een bepaald persoon 1x no-showt krijgt diegene een waarschuwing via PM. Ook wordt er nog even een rot ei naar zijn hoofd gegooid in het Tekstweek Magazine [ gejat van HHN ik ga er nog wel even een andere naam aan geven ]

Als diezelfde persoon 2x no-showt in de gehele competitie, of er nou 1 week of 20 weken tussen zitten, maakt niets uit.
Diegene wordt gelijk uit de competitie gegooid. Smoesjes werken niet. 2x no-showen is wegwezen. Je kunt dan het volgende seizoen weer proberen.


Voten
Een van de belangrijkste onderdelen in het online battlen zijn natuurlijk de votes. Vergeet dit alstublieft dan ook niet te doen zo af en toe. Als er niet wordt gevote kan een battle ook nooit worden afgesloten en wordt de ranking oncorrect bijgehouden !!!

VOTEN DUS !!!


Hoorde ik nou iets over Tekstweek Magazine?
Ja ja, inderdaad. Ik ben van plan als er genoeg animo voor is om eens per week een tekstweek magazine te schrijven à la HHN style waarin de beste lines van de afgelopen tekstweek worden bekendgemaakt. Door middel van een stem topic kan iedereen zijn favoriete line droppen en die neem ik in mee in mijn overweging om in de top 5 te droppen.

Verder wordt er een rot ei naar de no-showers gegooid en veel meer!!!

Graag zou ik willen weten of er animo is voor zo’n magazine, want ik wil het natuurlijk niet voor niets doen. Reageer hier dus op in het
Eredivisie Tekst Praat Topic



Voor de rest veel plezier in de Eredivisie,

Eredivisie Moderator,
Hyreme

[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-05-2008 @ 21:52:46 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
 Index / [arch] Eredivisie Tekst /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.