Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Battle 1 / Ronde 1 De start van een lange strijd waar je elkaar tweemaal tegenkomt voor je doorgaat. Of eruit ligt.. ![]() Me Myself & I ...tegen ChefS Ikzelf heb er wel zin in dus ik ga ook proberen een gerecht te maken van deze chef hier. Want deze wezel wil niet in de pan belanden, ik heb wel eens wat van ChefS gelezen. Maar dat waren meestal maar een paar line's in het 4 line's topic. Dus Weazel moet ook goed op ze hoede blijven. 2 x Battle Ronde 1 = 16 lines NL (blind) Ronde 2 = 16 lines NL (blind)* Deadline ronde 1: Zaterdag 18 Oktober Deadline ronde 2: Zaterdag 25 oktober https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=27355 * De 2e tekst is niet blind, het mag over de 1ste tekst gaan van je tegenstander. De 2e tekst mag niet gaan over de 2e tekst van je tegenstander. SUCCES! p.s ChefS, maak er wat moois van. Succes man.. | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Aiight, aiight, Whahaahaa, mooi ook kom ik gelijk tegen jou, ouwe Idd, die 4linebattles tegen jou waren mooi Nu naar de 16 toch? Maar wat hoor ik nou ga je een kookboek schrijven? Iig, veel succes man, iedereen hier weet dat je het kan Nu moet ik dus mezelf maar es bewijzen Pz ![]() | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ja man ![]() Het kookboek gaat heten, gebakken chef ![]() Aight, doe je ding! | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Weazel kiest de vieste dus hij krijgt hem voor z�n kiezen Psychisch masochistisch want hij blijft ervan genieten Dit typje typt weer typisch maar z�n faalangst die wordt triester Is die schyzo zelfs bang om van zichzelf te verliezen Lijkbleek door pleinvrees, z�n beleving alleen on-line leeft In z�n eentje weer een lijn deed en dan denkt dat ie gelijk heeft Maar hij schrijft in overblijfsels van z�n overleden tijdgeest En alles wat hem bijbleef is het kutgevoel van mic-vrees Je lijf beeft, een Parkinson patient met epilepsie Kijk Wees, rap is niet je passie maar obsessie Correctie, je rapt niet, zonder Net ben jij het echt niet En boven Bush veroorzaak jij nog grotere depressie Je zweet het, je slist het, je weet maar komt met listen �k heb best wel medelijden dat je een chromosoompje miste toch pest ik deze lijer�s homo-stijl als fagot-tisten bepraat het goed in je praatgroepje voor autisten .... | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Aight man ![]() | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Ben benieuwd naar je kookboek-verhalen, wanneer ga je hem droppen? of wil je eerst nog even puzzelen | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Blijf hopen op een vote je valt buiten de boot Weazel komt zo vet dat het je puisten verkloot Want ik krijg vlugger vijf ruggen dan jij 1 dope tekst Sla je plat als schijt muggen met je broke ass raps Chef ik doe het goed bruut, punch je tot je bloed spuugt, weet het ook Kijk op je neer met een telescoop, spit met een mond die velen sloopt Jij bent een soort veter die in meerdere zweet reten kroop, en hevig hoopt Op erkenning, maar fok ik ben een rots en zorg met trots voor versperring Want leven zat bij jou vrees ik toch al niet in de brouwerij Elke dag thuis achter je pc, niet wetende wat vrouwen zijn Behalve als ze bestaan uit pixels en hun juiste knop een toets is Neuk een lap stof met gaten en stiksels want kerel dit is goed mis Ik haal je onderuit tot je bloed pist zonder taboe, en zit je op de huid bitch als een tattoo Wat goed, kijk ik strijk op je neer als een roofvogel, en me rijm is te lijp, het dood kogels Dus pas maar op, ik ben verdomme een wrede kerel ook nog Plus ik drop bommen op je ass, als in de tweede wereld oorlog | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
jezus weazel wat whack | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt Thomas.. | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
ookee je maakte me een beetje lekker met chefgerechten maar nu schuif je me deze snert voor?... Maakt niet uit hoor, ik ben hem al aan het uitschijten Als ik zover ben kan ik hem dan doortrekken of moet ik weer wachten tot zondag | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Yeah right, wijsneus...![]() | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
je hebt teveel met lijm gewerkt, je scherpste lines die zijn niet sterk ik merk het aan je rijmgebrek, je woordenschat die blijft beperkt de wezel wil een vogel zijn dus vlieg op met je lijpe bek eigenlijk wel geinig want je chickie heeft een ei gelegd ik til je op want zo pas versta je dat ik boven je sta je kan mijn niveau niet halen, 't is de bovenste la gespot met je telescoop in de boom van m'n ma ja ik zie deze vieze weazel liever dood dan bejaard die ouwe nazi dropt bommen want staat ie voor me escaleert het een geweer heb ik niet nodig als ik deze wezel neer mep met m'n knuppel stroop ik deze sukkel's texten komen weer wack ik zet alleen iets 'broke ass' neer als ik je weer neerzet mijn skills die zijn zo dik als steen zo laat ik je verstenen jouw skills die zijn nog dunner dan de staart tussen je benen vlekken op je beeldscherm van m'n texten want je rukt teveel jij op NLHipHop is als een pedo in een luchtkasteel | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Het molentje draait nog, maar de hamster is al dood.... | ||
sreob | ![]() | ![]() |
chefs #Maar hij schrijft in overblijfsels van z�n overleden tijdgeest En alles wat hem bijbleef is het kutgevoel van mic-vrees# ja haha weazel moet is audio gaan doen, al heb ik ook geen audio gezien van chefs weazel #Chef ik doe het goed bruut, punch je tot je bloed spuugt, weet het ook Kijk op je neer met een telescoop, spit met een mond die velen sloopt# @thomas, wat gast?, shit is aan mayn! p.s over chefs zyn 2e liric zeg ik nog niks omdat weazel nog moet droppen ---------------------------------------- hiphop naar het oosten,laat maar komen | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
*KICK* | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
kick je jezelf nu? ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Ja, pijn dat het doet.. Ik kick elke battle gewoon even, dus ook die van mij. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
ChefS! Fok jou en je grootspraak, nou is het tijd dat ik je doodmaak Want.. Ik krijg niets voor me kiezen want je komt tussen me kaken Psychisch masochistisch vermaak om een prutser te kraken Realistisch als vaak laat ik ze braken, zenuwen door faalangst ChefS beseft het, dat krijg je met bukake tijdens een paal-dans En hoezo wordt ik lijkbleek?, omdat ik naar een lijk zijn lijn's keek? Je brein schijt deed alleen al pijn door het zeiken over mijn mic-vrees Okeeey ik geef je een reden, me mic koord heeft vele kelen opengesneden Lichamen opengereten, zoals die van je vader en moeder Duivels gebroed STERF!!!, en ik heb ze goed laten bloeden Chef noemt het een obsessie, maar gek ik zie drie 'sessies' Dit wordt je hel want je doet je best niet en je hebt het besef niet Best triest, correctie, het is janken met de pet op Zeggen dat ik verlies, rare blanke met je nep kop Nu ben ik ook vrij blank maar godzijdank geen wigger Dus hou je medelijden bij je, en ga je zakken in een reet lichten Bij je creperende smerige vriendjes, stelletje ziekelijke AIDS nichten! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2008 @ 21:20:48 ] | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Aiight... Propz voor je comeback, die had je nodig... Votes Up!!! | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Yeah right dickhead ![]() | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Weazel - tekst 1 Blijf hopen op een vote je valt buiten de boot Weazel komt zo vet dat het je puisten verkloot Want ik krijg vlugger vijf ruggen dan jij 1 dope tekst Sla je plat als schijt muggen met je broke ass raps Chef ik doe het goed bruut, punch je tot je bloed spuugt, weet het ook Kijk op je neer met een telescoop, spit met een mond die velen sloopt Jij bent een soort veter die in meerdere zweet reten kroop, en hevig hoopt Op erkenning, maar fok ik ben een rots en zorg met trots voor versperring Want leven zat bij jou vrees ik toch al niet in de brouwerij Elke dag thuis achter je pc, niet wetende wat vrouwen zijn Behalve als ze bestaan uit pixels en hun juiste knop een toets is Neuk een lap stof met gaten en stiksels want kerel dit is goed mis Ik haal je onderuit tot je bloed pist zonder taboe, en zit je op de huid bitch als een tattoo Wat goed, kijk ik strijk op je neer als een roofvogel, en me rijm is te lijp, het dood kogels Dus pas maar op, ik ben verdomme een wrede kerel ook nog Plus ik drop bommen op je ass, als in de tweede wereld oorlog ChefS - tekst 2 (reply) je hebt teveel met lijm gewerkt, je scherpste lines die zijn niet sterk ik merk het aan je rijmgebrek, je woordenschat die blijft beperkt de wezel wil een vogel zijn dus vlieg op met je lijpe bek eigenlijk wel geinig want je chickie heeft een ei gelegd ik til je op want zo pas versta je dat ik boven je sta je kan mijn niveau niet halen, 't is de bovenste la gespot met je telescoop in de boom van m'n ma ja ik zie deze vieze weazel liever dood dan bejaard die ouwe nazi dropt bommen want staat ie voor me escaleert het een geweer heb ik niet nodig als ik deze wezel neer mep met m'n knuppel stroop ik deze sukkel's texten komen weer wack ik zet alleen iets 'broke ass' neer als ik je weer neerzet mijn skills die zijn zo dik als steen zo laat ik je verstenen jouw skills die zijn nog dunner dan de staart tussen je benen vlekken op je beeldscherm van m'n texten want je rukt teveel jij op NLHipHop is als een pedo in een luchtkasteel ChefS - tekst 1 Weazel kiest de vieste dus hij krijgt hem voor z�n kiezen Psychisch masochistisch want hij blijft ervan genieten Dit typje typt weer typisch maar z�n faalangst die wordt triester Is die schyzo zelfs bang om van zichzelf te verliezen Lijkbleek door pleinvrees, z�n beleving alleen on-line leeft In z�n eentje weer een lijn deed en dan denkt dat ie gelijk heeft Maar hij schrijft in overblijfsels van z�n overleden tijdgeest En alles wat hem bijbleef is het kutgevoel van mic-vrees Je lijf beeft, een Parkinson patient met epilepsie Kijk Wees, rap is niet je passie maar obsessie Correctie, je rapt niet, zonder Net ben jij het echt niet En boven Bush veroorzaak jij nog grotere depressie Je zweet het, je slist het, je weet maar komt met listen �k heb best wel medelijden dat je een chromosoompje miste toch pest ik deze lijer�s homo-stijl als fagot-tisten bepraat het goed in je praatgroepje voor autisten Weazel - tekst 2 (reply) ChefS! Fok jou en je grootspraak, nou is het tijd dat ik je doodmaak Want.. Ik krijg niets voor me kiezen want je komt tussen me kaken Psychisch masochistisch vermaak om een prutser te kraken Realistisch als vaak laat ik ze braken, zenuwen door faalangst ChefS beseft het, dat krijg je met bukake tijdens een paal-dans En hoezo wordt ik lijkbleek?, omdat ik naar een lijk zijn lijn's keek? Je brein schijt deed alleen al pijn door het zeiken over mijn mic-vrees Okeeey ik geef je een reden, me mic koord heeft vele kelen opengesneden Lichamen opengereten, zoals die van je vader en moeder Duivels gebroed STERF!!!, en ik heb ze goed laten bloeden Chef noemt het een obsessie, maar gek ik zie drie 'sessies' Dit wordt je hel want je doet je best niet en je hebt het besef niet Best triest, correctie, het is janken met de pet op Zeggen dat ik verlies, rare blanke met je nep kop Nu ben ik ook vrij blank maar godzijdank geen wigger Dus hou je medelijden bij je, en ga je zakken in een reet lichten Bij je creperende smerige vriendjes, stelletje ziekelijke AIDS nichten! Iemand een vote voor deze battle? ![]() | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
[quote]Weazel schreef op 22-10-2008 @ 18:51 Weazel - tekst 1 Blijf hopen op een vote je valt buiten de boot Weazel komt zo vet dat het je puisten verkloot hehe nicee Want ik krijg vlugger vijf ruggen dan jij 1 dope tekst Sla je plat als schijt muggen met je broke ass raps ik snap hem niet echt maar dat kan aan mij ligen Chef ik doe het goed bruut, punch je tot je bloed spuugt, weet het ook Kijk op je neer met een telescoop, spit met een mond die velen sloopt dopee Jij bent een soort veter die in meerdere zweet reten kroop, en hevig hoopt Op erkenning, maar fok ik ben een rots en zorg met trots voor versperring okok netjes kon beter Want leven zat bij jou vrees ik toch al niet in de brouwerij Elke dag thuis achter je pc, niet wetende wat vrouwen zijn hard en mooi gerijmd Behalve als ze bestaan uit pixels en hun juiste knop een toets is Neuk een lap stof met gaten en stiksels want kerel dit is goed mis vind deze best lekker lopen Ik haal je onderuit tot je bloed pist zonder taboe, en zit je op de huid bitch als een tattoo Wat goed, kijk ik strijk op je neer als een roofvogel, en me rijm is te lijp, het dood kogels hard hard Dus pas maar op, ik ben verdomme een wrede kerel ook nog Plus ik drop bommen op je ass, als in de tweede wereld oorlog beetje played ChefS - tekst 2 (reply) je hebt teveel met lijm gewerkt, je scherpste lines die zijn niet sterk ik merk het aan je rijmgebrek, je woordenschat die blijft beperkt moauww de wezel wil een vogel zijn dus vlieg op met je lijpe bek eigenlijk wel geinig want je chickie heeft een ei gelegd gehehe deze is wel geinig ik til je op want zo pas versta je dat ik boven je sta je kan mijn niveau niet halen, 't is de bovenste la ik vind dit een beetje te geforceerd gespot met je telescoop in de boom van m'n ma ja ik zie deze vieze weazel liever dood dan bejaard nicee die ouwe nazi dropt bommen want staat ie voor me escaleert het een geweer heb ik niet nodig als ik deze wezel neer mep met m'n knuppel stroop ik deze sukkel's texten komen weer wack ik zet alleen iets 'broke ass' neer als ik je weer neerzet playeed mijn skills die zijn zo dik als steen zo laat ik je verstenen jouw skills die zijn nog dunner dan de staart tussen je benen vlekken op je beeldscherm van m'n texten want je rukt teveel jij op NLHipHop is als een pedo in een luchtkasteel 3de zin vind ik kut laatste is wel ok ChefS - tekst 1 Weazel kiest de vieste dus hij krijgt hem voor z�n kiezen Psychisch masochistisch want hij blijft ervan genieten best dope mooie woorden gekozen Dit typje typt weer typisch maar z�n faalangst die wordt triester Is die schyzo zelfs bang om van zichzelf te verliezen laatste lijn heb ik al te vaak gehoord Lijkbleek door pleinvrees, z�n beleving alleen on-line leeft In z�n eentje weer een lijn deed en dan denkt dat ie gelijk heeft netjes strak gerijmd loopt lekker Maar hij schrijft in overblijfsels van z�n overleden tijdgeest En alles wat hem bijbleef is het kutgevoel van mic-vrees mooie punch Je lijf beeft, een Parkinson patient met epilepsie Kijk Wees, rap is niet je passie maar obsessie hehe okok Correctie, je rapt niet, zonder Net ben jij het echt niet En boven Bush veroorzaak jij nog grotere depressie aight deze is aardig hard Je zweet het, je slist het, je weet maar komt met listen �k heb best wel medelijden dat je een chromosoompje miste [played toch pest ik deze lijer�s homo-stijl als fagot-tisten bepraat het goed in je praatgroepje voor autisten laatste zin loopt niet lekker mist 1 lettergreep. Weazel - tekst 2 (reply) ChefS! Fok jou en je grootspraak, nou is het tijd dat ik je doodmaak Want.. Ik krijg niets voor me kiezen want je komt tussen me kaken Psychisch masochistisch vermaak om een prutser te kraken thjaa aardig Realistisch als vaak laat ik ze braken, zenuwen door faalangst ChefS beseft het, dat krijg je met bukake tijdens een paal-dans hahaha dopee En hoezo wordt ik lijkbleek?, omdat ik naar een lijk zijn lijn's keek? Je brein schijt deed alleen al pijn door het zeiken over mijn mic-vrees heel sterk terug gekomen Okeeey ik geef je een reden, me mic koord heeft vele kelen opengesneden Lichamen opengereten, zoals die van je vader en moeder Duivels gebroed STERF!!!, en ik heb ze goed laten bloeden beetje played maar ook weer geinig Chef noemt het een obsessie, maar gek ik zie drie 'sessies' Dit wordt je hel want je doet je best niet en je hebt het besef niet volgens mij klopt de laatste zin niet echt Best triest, correctie, het is janken met de pet op Zeggen dat ik verlies, rare blanke met je nep kop grappig hehe Nu ben ik ook vrij blank maar godzijdank geen wigger Dus hou je medelijden bij je, en ga je zakken in een reet lichten Bij je creperende smerige vriendjes, stelletje ziekelijke AIDS nichten! goede einde mooi afgesloten beide vind ik wel dope komen sommige lines denk ik van wtf? maar voor sommige lines zeg ik petje af. jullie beiden punches beiden geplayede lines. maar toch als ik moet voten vote ik voor Weazel vote je ook ff conflict vs noapo [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-10-2008 @ 16:48:54 ] ---------------------------------------- niet | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 25-10-2008 @ 16:45 '' Want ik krijg vlugger vijf ruggen dan jij 1 dope tekst Sla je plat als schijt muggen met je broke ass raps''... ik snap hem niet echt maar dat kan aan mij ligen Een '' rode '' rug was vroegaaah 1000 gulden. Ik had het over 5 ruggen, bedoelde ermee 5000 Euro | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ow zo ok ik vat hem inderdaad anyway vote jij ook ff ---------------------------------------- niet | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Weazel VS ChefS 1-0 VOTES UP!!! | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Iemand nog vote & feed hier? Damn wat is het stil | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Weazel vs ChefS 1-0 | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Wat moet een mens doen voor een vote? | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
op je knieën en smeken ---------------------------------------- niet | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Dat kun jij beter doen als ik een pistool tegen je kop hou gek! (geintje natuurlijk) VOTE'S UP!!! ![]() | ||
Relfex | ![]() | ![]() |
C: Weazel kiest de vieste dus hij krijgt hem voor z�n kiezen Psychisch masochistisch want hij blijft ervan genieten Dit typje typt weer typisch maar z�n faalangst die wordt triester Is die schyzo zelfs bang om van zichzelf te verliezen de rijm is lekker maar eigenlijk zijn het 4 zinnen voor 1 concept.. die overigens wel dope was opzich Lijkbleek door pleinvrees, z�n beleving alleen on-line leeft In z�n eentje weer een lijn deed en dan denkt dat ie gelijk heeft Maar hij schrijft in overblijfsels van z�n overleden tijdgeest En alles wat hem bijbleef is het kutgevoel van mic-vrees rijm is lekker, soms lijkt het geforceerd tho Je lijf beeft, een Parkinson patient met epilepsie Kijk Wees, rap is niet je passie maar obsessie Correctie, je rapt niet, zonder Net ben jij het echt niet En boven Bush veroorzaak jij nog grotere depressie 2e en 3e zijn wel aight Je zweet het, je slist het, je weet maar komt met listen �k heb best wel medelijden dat je een chromosoompje miste toch pest ik deze lijer�s homo-stijl als fagot-tisten bepraat het goed in je praatgroepje voor autisten opzich wel oké maar tzou doper zijn als hij echt autist zou zijn. Reply van W hierop ChefS! Fok jou en je grootspraak, nou is het tijd dat ik je doodmaak Want.. Ik krijg niets voor me kiezen want je komt tussen me kaken Psychisch masochistisch vermaak om een prutser te kraken oke oke Realistisch als vaak laat ik ze braken, zenuwen door faalangst ChefS beseft het, dat krijg je met bukake tijdens een paal-dans jep En hoezo wordt ik lijkbleek?, omdat ik naar een lijk zijn lijn's keek? Je brein schijt deed alleen al pijn door het zeiken over mijn mic-vrees mwah minder, rijm wel goed Okeeey ik geef je een reden, me mic koord heeft vele kelen opengesneden Lichamen opengereten, zoals die van je vader en moeder Duivels gebroed STERF!!!, en ik heb ze goed laten bloeden mwah inhoud lijdt onder de rijm.. reply is niet errug dope Chef noemt het een obsessie, maar gek ik zie drie 'sessies' Dit wordt je hel want je doet je best niet en je hebt het besef niet Best triest, correctie, het is janken met de pet op de rijm is weer lekker.. inhoud minder Zeggen dat ik verlies, rare blanke met je nep kop Nu ben ik ook vrij blank maar godzijdank geen wigger Dus hou je medelijden bij je, en ga je zakken in een reet lichten Bij je creperende smerige vriendjes, stelletje ziekelijke AIDS nichten! hard maar mis de creativiteit een beetje Eerste tekst W Blijf hopen op een vote je valt buiten de boot Weazel komt zo vet dat het je puisten verkloot aight Want ik krijg vlugger vijf ruggen dan jij 1 dope tekst Sla je plat als schijt muggen met je broke ass raps ook wel Chef ik doe het goed bruut, punch je tot je bloed spuugt, weet het ook Kijk op je neer met een telescoop, spit met een mond die velen sloopt Jij bent een soort veter die in meerdere zweet reten kroop, en hevig hoopt Op erkenning, maar fok ik ben een rots en zorg met trots voor versperring eerste is wel hard, 2e aardige bragger, 3e geforceerde rijm, 4e een mwah bragger.. rijm is goed tho Want leven zat bij jou vrees ik toch al niet in de brouwerij Elke dag thuis achter je pc, niet wetende wat vrouwen zijn Behalve als ze bestaan uit pixels en hun juiste knop een toets is Neuk een lap stof met gaten en stiksels want kerel dit is goed mis opzich wel aardige lines Ik haal je onderuit tot je bloed pist zonder taboe, en zit je op de huid bitch als een tattoo Wat goed, kijk ik strijk op je neer als een roofvogel, en me rijm is te lijp, het dood kogels nice Dus pas maar op, ik ben verdomme een wrede kerel ook nog Plus ik drop bommen op je ass, als in de tweede wereld oorlog leuke bragger Reply C je hebt teveel met lijm gewerkt, je scherpste lines die zijn niet sterk ik merk het aan je rijmgebrek, je woordenschat die blijft beperkt de wezel wil een vogel zijn dus vlieg op met je lijpe bek eigenlijk wel geinig want je chickie heeft een ei gelegd rijm is wel weer aanwezig maar ik mis die harde reply, 4e line is wat played.. ik til je op want zo pas versta je dat ik boven je sta je kan mijn niveau niet halen, 't is de bovenste la gespot met je telescoop in de boom van m'n ma ja ik zie deze vieze weazel liever dood dan bejaard bovenste 2 vind ik niet hard en ook niet erg creatief, onderste 2 wel die ouwe nazi dropt bommen want staat ie voor me escaleert het een geweer heb ik niet nodig als ik deze wezel neer mep met m'n knuppel stroop ik deze sukkel's texten komen weer wack ik zet alleen iets 'broke ass' neer als ik je weer neerzet ik denk dat je met dat WO II meer had kunnen doen, laatste line is opzich oké mijn skills die zijn zo dik als steen zo laat ik je verstenen jouw skills die zijn nog dunner dan de staart tussen je benen vlekken op je beeldscherm van m'n texten want je rukt teveel jij op NLHipHop is als een pedo in een luchtkasteel laatste 4 zijn opzich wel oke.. maar niet echt meer dan dat ik vond bij beide dat het allemaal nice rijmde maar soms ten koste van de inhoud ging.. W had de hardere lines.. Vote W | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Aight. Reflex bedankt.. ChefS VS Weazel 0-2 | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Close call denk ik, ik ga weer de teksten af en geef gewoon punten en uiteindelijk krijgt degene met meeste punten mijn vote. Weazel - tekst 1 Blijf hopen op een vote je valt buiten de boot Weazel komt zo vet dat het je puisten verkloot Mwoa, redelijke binnenkomer, niet echt hard. +0.5 Want ik krijg vlugger vijf ruggen dan jij 1 dope tekst Sla je plat als schijt muggen met je broke ass raps Rijm dope, punch mwoa +1 Chef ik doe het goed bruut, punch je tot je bloed spuugt, weet het ook Kijk op je neer met een telescoop, spit met een mond die velen sloopt Deze vind ik wel dope +1.5 Jij bent een soort veter die in meerdere zweet reten kroop, en hevig hoopt Op erkenning, maar fok ik ben een rots en zorg met trots voor versperring Wederom nice rijm, 1e zin vind ik nix, 2e vind ik wel weer dope +1 Want leven zat bij jou vrees ik toch al niet in de brouwerij Elke dag thuis achter je pc, niet wetende wat vrouwen zijn Behalve als ze bestaan uit pixels en hun juiste knop een toets is Neuk een lap stof met gaten en stiksels want kerel dit is goed mis Dit vind ik wel een zeer dope stuk, +2.5 Ik haal je onderuit tot je bloed pist zonder taboe, en zit je op de huid bitch als een tattoo Wat goed, kijk ik strijk op je neer als een roofvogel, en me rijm is te lijp, het dood kogels Weer nice rijm, redelijke punches +1 Dus pas maar op, ik ben verdomme een wrede kerel ook nog Plus ik drop bommen op je ass, als in de tweede wereld oorlog Hmm, geen gruwelijke afsluiter, +0.5 ChefS - tekst 2 (reply) je hebt teveel met lijm gewerkt, je scherpste lines die zijn niet sterk ik merk het aan je rijmgebrek, je woordenschat die blijft beperkt Nice binnenkomst, +2 de wezel wil een vogel zijn dus vlieg op met je lijpe bek eigenlijk wel geinig want je chickie heeft een ei gelegd Redelijk +1 ik til je op want zo pas versta je dat ik boven je sta je kan mijn niveau niet halen, 't is de bovenste la Aight, +1 gespot met je telescoop in de boom van m'n ma ja ik zie deze vieze weazel liever dood dan bejaard Redelijk, +1 die ouwe nazi dropt bommen want staat ie voor me escaleert het een geweer heb ik niet nodig als ik deze wezel neer mep Hmm, tweede zin is wel dope +1 met m'n knuppel stroop ik deze sukkel's texten komen weer wack ik zet alleen iets 'broke ass' neer als ik je weer neerzet 2e zin is wel een goeie reactie, +1 mijn skills die zijn zo dik als steen zo laat ik je verstenen jouw skills die zijn nog dunner dan de staart tussen je benen Eerste zin vind ik nix, tweede is wel nice +1 vlekken op je beeldscherm van m'n texten want je rukt teveel jij op NLHipHop is als een pedo in een luchtkasteel Mwaa.. geen grove afsluiter, had beter gekunt +0.5 Wel nice dat je telkens 4 dezelfde eind rijmwoorden gebruikt ChefS - tekst 1 Weazel kiest de vieste dus hij krijgt hem voor z�n kiezen Psychisch masochistisch want hij blijft ervan genieten Dit typje typt weer typisch maar z�n faalangst die wordt triester Is die schyzo zelfs bang om van zichzelf te verliezen Goeie binnenkomst, lekkere rijm en toch ook best dope punches, +3 Lijkbleek door pleinvrees, z�n beleving alleen on-line leeft In z�n eentje weer een lijn deed en dan denkt dat ie gelijk heeft Mwa, rijm is dope punch gaat, +1 Maar hij schrijft in overblijfsels van z�n overleden tijdgeest En alles wat hem bijbleef is het kutgevoel van mic-vrees Haha, wel dope. +1.5 Je lijf beeft, een Parkinson patient met epilepsie Kijk Wees, rap is niet je passie maar obsessie Aight, nice rijm +1.5 Correctie, je rapt niet, zonder Net ben jij het echt niet En boven Bush veroorzaak jij nog grotere depressie Ook dope, leuk dat je het rijmschema overpakt +1.5 Je zweet het, je slist het, je weet maar komt met listen �k heb best wel medelijden dat je een chromosoompje miste Tweede zin is wel dope, +1 toch pest ik deze lijer�s homo-stijl als fagot-tisten bepraat het goed in je praatgroepje voor autisten Hm nee deze vind ik nix. Weazel - tekst 2 (reply) ChefS! Fok jou en je grootspraak, nou is het tijd dat ik je doodmaak Want.. Ik krijg niets voor me kiezen want je komt tussen me kaken Psychisch masochistisch vermaak om een prutser te kraken Nice binnenkomer, +2 Realistisch als vaak laat ik ze braken, zenuwen door faalangst ChefS beseft het, dat krijg je met bukake tijdens een paal-dans Mwoa, eerste zin is wel nic, 2e snap ik niet echt. +0.5 En hoezo wordt ik lijkbleek?, omdat ik naar een lijk zijn lijn's keek? Je brein schijt deed alleen al pijn door het zeiken over mijn mic-vrees Nice, +2 Okeeey ik geef je een reden, me mic koord heeft vele kelen opengesneden Lichamen opengereten, zoals die van je vader en moeder Duivels gebroed STERF!!!, en ik heb ze goed laten bloeden Eerste zin is nice, vader en moeder erbij vermoorden vind ik dan weer wat overdreven. +0.5 Chef noemt het een obsessie, maar gek ik zie drie 'sessies' Dit wordt je hel want je doet je best niet en je hebt het besef niet Mwoa, dope rijm maar geen echte punch +0.5 Best triest, correctie, het is janken met de pet op Zeggen dat ik verlies, rare blanke met je nep kop Aight, +1 Nu ben ik ook vrij blank maar godzijdank geen wigger Dus hou je medelijden bij je, en ga je zakken in een reet lichten Bij je creperende smerige vriendjes, stelletje ziekelijke AIDS nichten! Wederom vind ik dit een zwakke afsluiter. +0.5 Beiden heren hebben best een nice tekst neergezet. Weazel komt met hele goeie rijmschema's en chef s met nice lines. Opgeteld wordt het dan: Weazel 1 ( 8 ) + Weazel 2 (7) = 15 Chef 1 (8.5) + Chef 2 (9.5) = 18 Helaas wordt deze battle nog steeds niet afgesloten, want mijn vote gaat dus naar Chef S. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-11-2008 @ 00:28:25 ] ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
thanks voor de uitgebreide feeds jongens toch krijg ik het idee dat de 'praatgroep' voor 'autisten'- line niet helemaal wordt begrepen. Ik had hem juist voor het einde bewaard. Maar goed. Keep the vote(s) coming! | ||
sreob | ![]() | ![]() |
ik ga niet zo'n half gaar punten schema hanteren als jthag maar goed ![]() chefs, je 1ste liric vond ik wel dope wat betreft je rhyme #Lijkbleek door pleinvrees, z�n beleving alleen on-line leeft In z�n eentje weer een lijn deed en dan denkt dat ie gelijk heeft Maar hij schrijft in overblijfsels van z�n overleden tijdgeest En alles wat hem bijbleef is het kutgevoel van mic-vrees# op een paar fillers na vind ik het een nice liric over het algemeen weazel zyn 2e tekst, zeer nice met de rhymes mayn en ook hard #Want leven zat bij jou vrees ik toch al niet in de brouwerij Elke dag thuis achter je pc, niet wetende wat vrouwen zijn Behalve als ze bestaan uit pixels en hun juiste knop een toets is Neuk een lap stof met gaten en stiksels want kerel dit is goed mis# funny doh ![]() chefs lriric 2 #met m'n knuppel stroop ik deze sukkel's texten komen weer wack ik zet alleen iets 'broke ass' neer als ik je weer neerzet# goeie reply, verder vind ik je 2e liric minder dan je 1ste weazel liric 2 #Ik krijg niets voor me kiezen want je komt tussen me kaken Psychisch masochistisch vermaak om een prutser te kraken Realistisch als vaak laat ik ze braken, zenuwen door faalangst ChefS beseft het, dat krijg je met bukake tijdens een paal-dans# hard!, en ook een dope reply chefs & weazel ik vond dit een best dope battle, beide gasten hebben dikke lines gedropt heb deze lirics meerdere malen doorgespit en dat kwam ten goede van me beoordeling viel me weer shit op waar ik 1st overheen las liever gingen ze alle2 door to the next round #maja dat kan ja niet# vote weazel, kwam toch wel wat doper ---------------------------------------- hiphop naar het oosten,laat maar komen | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Na een slopende tijd (wachten op een vote) is er een winnaar. Ikzelf heb de eer om door te mogen gaan naar de volgende battle. ChefS bedankt voor de dope battle twee ronde's lang. Je teksten waren over het algemeen nice, en je hebt het me moeilijk gemaakt. Weazel VS ChefS 3-1 @ Jthag, even over je reactie: ''Realistisch als vaak laat ik ze braken, zenuwen door faalangst ChefS beseft het, dat krijg je met bukake tijdens een paal-dans''... Mwoa, eerste zin is wel nice, 2e snap ik niet echt. +0.5 Ik neem aan dat je het over die bukake line hebt. Zoek het even op bij Google en je snapt hem direct ![]() Iedereen bedankt voor de feed's en vote's. En ChefS bedankt voor de battle.. | ||
ChefS![]() |
![]() | ![]() |
Aiight, Jammer maar helaas, het was iig een dope battle. Waarschijnlijk focuste ik me teveel op de rhyme en ben ik te lang op een zelfde onderwerp doorgegaan ofzo wat de nodige fillers nodig had. Weazel: gefeliciteerd, ik hoop je zeker nog een keertje tegen te komen. Als deze battle ooit nog eens eindigt doe ik weer mee... denk ik. Peace | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Zie je graag weer terug. ChefS VS Weazel 1-3 -slotje- | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |