Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 08-01-2009 om 20:40:29
Gratis juridisch advies!

Iedereen komt wel eens in een situatie terecht, waarbij juridisch advies nodig is.
Nu wil je natuurlijk niet gelijk kosten maken door een advocaat in handen te nemen
en dit topic biedt je dan ook een andere mogelijkheid. De meeste juridische problemen zijn namelijk standaard
en hebben een standaard antwoord. Deze antwoorden zijn te vinden op verschillende websites en kosten niets.

-> Wat kan je doen om je recht te halen?
-> Wat zijn jouw rechten en plichten?
-> Wat is de kans van slagen in een procedure?

Alle leden met verstand van zaken kunnen je o.a helpen op gebied van:

* Strafrecht
* Arbeidsrecht
* Huurrecht
* Goederenrecht
* Bestuursrecht
* Personen- en familierecht
* En meer..!



Voor uitgebreide vragen met moeilijke kwesties kun je ook terecht op:

- Juridisch Advies
- Rechtsbehoud
- Dreigend ontslag
- Recht op je recht
- Gratis adviseurs

Je kunt in dit topic eenvoudig juridische vragen stellen.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 08-01-2009 om 20:43:06
Doe maar niet, straks denkt iemand nog dat ie serieus moet in gaan op alles wat er gezegd word, en geen zin in zogenaamd stoere ik ben in aanraking met justitie verhaaltjes.

Ik heb gister namelijk nog iemand omgelegd en zou graag willen weten wat de verjarings termijn is van moord... Ofzo...

Iemand die serieus juridisch advies nodig heeft kan dat beter niet op een forum zoeken, met zogenaamde experts.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2009 @ 20:43:41 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.