Index / Muziek / | ||
stropstrikker | ![]() | ![]() |
Hof van Jaeden-oprichter J.A.E zal op 4 december tijdens ROF! Van Jaeden (in EKKO te Utrecht) de EP Overdosis 1.0 droppen. Bij deze show zal er, naast een optreden van Fresku en DJ Nelson, een kleine showcase plaatsvinden waarbij J.A.E de aandacht op zijn nieuwe project richt. Op de EP zullen naast gevestigde namen als Zo Moeilijk en Zwarte Schapen ook onbekendere - veelal uit Utrecht afkomstige - rappers te horen zijn. De beats worden verzorgd door Nikes (track 3 en 6), Dobleye (track 4, 7 en 8 ), Antos the Freshmaker (track 1) en KidKnowsBest (track 2 en 5). De EP zal gratis te downloaden zijn op http://www.hofvanjaeden.com. De tracklist: 1. Zwijgplicht 2. Oogkleppen 3. De Beste 4. Billenkoek (met Zwarte Schapen) 5. Johnny Loopt Nog Steeds (met Jace en Nicks) 6. Blijf Daar (met Zo Moeilijk) 7. Overdosis (met Steach, Verdomd, ML, Ongezond, Avi & Stabiel) 8. Je Afrikaanse Excellentie Overdosis 1.0 zal een voorbode zijn van J.A.E�s aankomende album Koning Der Armen dat 29 januari 2010 wordt uitgebracht. Het nummer Je Afrikaanse Excellentie is alvast afkomstig van dat album. Tevens zal de EP het eerste �shotje� zijn van het OVERDOSIS-project dat Hof van Jaeden organiseert. | ||
Eigenwais Ik flowiezo ![]() |
![]() | ![]() |
Dope shiit, ben benieuwd. Big up naar hof van jaeden! ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
Steach ego is |
![]() | ![]() |
Houd deze ook in de gaten, shit is not to be taken lightly... ---------------------------------------- www.hofvanjaeden.com | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Big up naar Eigenwais for recognizing ![]() ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
![]() | ![]() |
Zowiezo!! ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
Devill | ![]() | ![]() |
overdosis uit nijmegen? ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Nee zo heet de EP ![]() | ||
![]() | ![]() |
Haha, inderdaad. Het enige Nijmeegse aan de EP is Zo Moeilijk. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
![]() | ![]() |
Enige idee waarom jimmy g er niet opstaat ? ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
Jackdeaap PABLAAAAAAAAAAAW ![]() |
![]() | ![]() |
vraag je dat bij elke record? ---------------------------------------- ijerkoffinmycereal | ||
unavailable | ![]() | ![]() |
http://www.hofvanjaeden.com is down | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben stiekem fan van jae sinds de track met avi ik ga m checken ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ik wil hier stiekem wel heen, maja zeeland utreg nooooit een trein terug rond het tijdstip dat dit is afgelopen![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jackdeaap schreef op 19-11-2009 @ 19:46 vraag je dat bij elke record? Probleem mee ---------------------------------------- Ik ben een afknapper voor al die lelijkerds | ||
![]() | ![]() |
De website is niet down, maar hij is nog niet up! We zijn aan het switchen van .nl naar .com en naar een helemaal vernieuwde website. Geen bijzondere reden overigens dat Jimmy G er niet op staat. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Blij toe dat Jimmy G er niet op staat. 2 weken sletjes! | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mindstate schreef op 20-11-2009 @ 16:01 Blij toe dat Jimmy G er niet op staat. ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Jimmy G is dope man. Ben benieuwd naar die tape. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
stropstrikker | ![]() | ![]() |
Overdosis (met Steach, Verdomd, ML, Ongezond, Avi & Stabiel) is te hard, geniale beat van Dobleye! | ||
![]() | ![]() |
![]() Het is al bijna 4 december mensen. Zijn er nog peeps die 4 december Rof! van Jaeden in de Ekko komen checken? - Fresku - J.A.E. - DJ Nelson - DJ Mseize ennnnn.... er wordt een videoclip geschoten van het Utrechtse duo In Stereo. Check HIER!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-11-2009 @ 17:17:19 ] ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Index / Muziek / |