Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 02-03-2004 om 17:13:09
Zo na lang gezeur ben ik eindelijk na jaren overstag gegaan om deze uithoek te modden.
waarom omdat het niveau verder onderpijl ligt dan den haag onder nap

mijn wil wordt wet en wil je weten wat de wet wil lees je hier onder :

1: in de topic you wanne battle, daag je mensen uit of ga je een uitdaging aan!

2 : als je een topic aan maakt voor een 1-1 doe je dat zo
NAAM VS NAAM {deadline data} tot die tijd is die topic ook niet interesant voor andere pas na de line mogen andere hun vote of feedback droppen

3 ga niet gelijk iedereen uitdagen. neem 1 uitdaging tegelijk. stel een deadline en je kan een stuk dikkere text maken dan keystyle onzin
denk na scribble sjit in de trein bus auto school en verwerk later

4 topic die gewoon aangemaakt worden zonder enige reden worden gelijk en resolut gesloten

5 competities die door andere worden verzonnen worden gelijk genakt.
dit kan alleen gebeuren in goed overleg met mij. tevens is het niveau hier zo laag dat het toch geen zin heeft

6 duo battles hebben hier geen zin, of je moet een crew hebben. gewoon een collabo tegen 2 andere is onzinnig hou het 1-1

7 votes worden alleen meegeteld mits onderbouwd, iets als ik ga voor OS want die klonkt stoer telt niet. het is hij klonk stoer OMDAT......


ZO respecteerd dit en leer.
lees de tutorial van schitzomania daar kan je veel uithalen
en wie weet drop je over een aantal maanden dope sjit

en nu niet tof gaan doen van die os doet wel erg vaderachtig want anders moet ik je als moeder de gans slaan

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0088 sec.