Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
VaderJakob Gepost door VaderJakob op zaterdag 04-02-2017 om 18:51:45
9 jaar geleden schreef ik hier:

"4 februari, 1998. Ik kom thuis, mijn neef blijkt uit het raam in mijn tuin gesprongen te zijn - dood. Zijn laatste woorden die hij rapte waren; We hoeven niet allemaal dood. Wat vinden we daarvan wereld?

Loco Motief: Sterven! Ze gaan allemaal sterven! Ze gaan helemaal niets erven!
Puin: Nee het leven duurt kort genoeg. Zefs dat van jou."

https://forum.nlhiphop.nl/topic/24647

Vlug nadat ik dit maakte nam mijn leven een aantal mooie wendingen, leefde ik met een lieve meid in Wenen, verzon ik op een steenworp afstand van huize Wittgenstein een filosofische logica ( "value ontology" ) en van alles meer.

En uiteindelijk kwam ik in Montreal weer in hiphop terecht. Met mijn Rhythm Wolf en volca sample maak ik na meer dna 7 jaar later nog eens een eerbetoon.



Het is nu 19 jaar na dat de 19 jarige ongenaakbare ininmaakbare nimmer karige langharige meesterraper als Birdman uit het raam verdween.

Hij had zich enkele maanden tevoor tot Jupiter omgedoopt.
en later op het bureaublkad van een vriend die wiet teelde en waar hij bij nachte aan de deur kwam bonzen, het Jupiter-symbool getekend als een sikkel met touwen verbonden aan een staven kruis, onmgeveer in deze stijl



met deze woorden erbij :

"When mourning is over, morning arrives".

Soms is de ochtend zelf echter ook grijs.
Zoals de dag van zijn begrafenis -

maar de wolken trokken open, toen we de kist onder de woorden van The Beatles, Here Comes The Sun, naar buiten begeleiden.

Het leven is raar.
Alles dat ik kan zeggen over deze meneer is: zo eentje komt je niet twee keer tegen op dit ondermaanse.

Zie hem hier nog eens in actie.











[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-02-2017 @ 19:10:58 ]

----------------------------------------
hoge bomen vangen veel bliksem
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0116 sec.