Index / [arch] Battle corner / | ||
edster | ![]() | ![]() |
18 lines nederlands 1 drop 3 votes geen deadline greetz en succes ![]() | ||
edster | ![]() | ![]() |
http://www.soundclick.com/bands/3/edstermusic.htm | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
soundclick.com/bands/2/dopermusic.htm Voten (op flow, articulatie, tekst)!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2005 @ 19:35:48 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
txt pls ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
't is een freestyle toch ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb je edsters tekst ge'pmd. Mijne kan ik niet pm'en, want is freestyle. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
edster | ![]() | ![]() |
Quote: DopeR schreef op 30-01-2005 @ 15:56:57 Ik heb je edsters tekst ge'pmd. Mijne kan ik niet pm'en, want is freestyle. je weet toch wat je freestyled ![]() just vote [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2005 @ 16:08:35 ] | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Je kan moeilijk een freestyle eng eschreven txt evrgelijken he... ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Volgens mij was het goed verstaanbaar, heb ook geen zin om tekst te gaan uittypen. Pm maar als je het niet verstaat. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 30-01-2005 @ 16:01:08 Je kan moeilijk een freestyle eng eschreven txt evrgelijken he... Doe je toch ook altijd bij Saizen? En nu alleen nog votes in dit topic. Vragen stuur je maar pm voor. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2005 @ 16:19:56 ] ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
R Dizzle | ![]() | ![]() |
yo lache Spitshit allebei goeie punches doper zei wel vaaak hetzelfde dus dat is minder edster kwam met veel zinnen Harderr dus Vote edster | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Thnx dat je vote, maar zou je ook iets over flow en articulatie willen zeggen?? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
mijn vote gaat naar doper, de flow is beter, inhoud geskillder. Betere kwaliteit, woorden komen er beter uit. Duidelijk dus ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Thnx voor voten. 1-1 ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Vote voor Doper Hij articuleerde en flowde inderdaad beter dan Edster, die was nogal onverstaanbaar vond ik. Goede tekst, zeker voor een freestyle ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
je herhaald wel iets van 3 keer iets over botten ![]() maaruh pass me die beat vanaf dan ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
ja idd, acht botten, nacht rotten enz. hoor het nu ook ja. maja nog iemand die wil voten? en beat pass ik je vanavond wel ja. ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
mij vote gaat ook naar doper vond zijn tekst chiller om te luisteren en betere woordplay en verder sluit ik me aan bij de rest ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik vote doper hij kwam duidelijk over en kwam meer punchend betere flow ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
edster | ![]() | ![]() |
doper congrats 2-1 gewonnen | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ik tel 3-1 ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
waarom staat die hier en, niet in drop je audio? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Heeft denk ik iemand verplaatst, want eerst stondie wel in die audio blabla ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
FlowJob | ![]() | ![]() |
Vote: Doper Doper heeft betere flow en punches ik vind Edster nogal onduidelijk je hoord hem nauwlijks ---------------------------------------- http://img148.echo.cx/img148/4461/verant6bm.png | ||
Index / [arch] Battle corner / |