Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 ] | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Als je een Audio Battle wil, kan je mensen in dit topic uitdagen of melden dat je een audio-battle wil...! ---------------------------------------- onderschrift | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
16-32 bars. Nederlands. deadline: 14 februari ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Engel ik ga wel, als het maar geen doodlijn heeft, anders: 16-32 bars. Nederlands. deadline: geen in verband met drukke tijden. Maar tliefst zo snel mogelijk. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2005 @ 19:49:28 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Wie wil een audio battle? Regels: Freestyle of Text Vrije Beatkeuze/creatie Min 2 minuten Max 10 minuten Deadline 30 jan 22:00 uur 3 punten vershil is winnaar Maak topic aan als je zin heb. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel een multibattle met iemand 10bar blind deadline:05-02-05 pas nl blabla wie durft het aan ![]() ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
een audio multi battle? ben ik wel voor in. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Quote: L2N schreef op 30-01-2005 @ 19:40:51 Engel ik ga wel, als het maar geen doodlijn heeft, anders: 16-32 bars. Nederlands. deadline: geen in verband met drukke tijden. Maar tliefst zo snel mogelijk. Ok, maak je dan neit druk om de deadline . Ik begin nog niet direct met schrijven. (in de vakantie begin ik er aan.) Suc6. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
JFproject 2 | ![]() | ![]() |
Duobattle: wie wil er geript worden door 't project (jf1 en 2)? | ||
![]() | ![]() |
bij nader inzien nemen juan en ik t aan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2005 @ 21:56:58 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Ha ha oke kijk maar deadline liefst twee weken | ||
![]() | ![]() |
zulle we wat ruimer doen met deadline, dus niet dat t naar 2 weken meteen af moet zijn, speling van een paar daagjes. En dan gewoon een disstrackje opnemen, dus geen 16 bar gezeik ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
gewoon een dikke disstrack naar t project ![]() snap ik ![]() | ||
Je doet maar wat jou blij maakt, wij 2x 16 waarschijnlijk | ||
![]() | ![]() |
wij mischien 4 keer 16, we bekijken het nog. maar we zien het verschijnen ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Mystic What more do you expect? ![]() |
![]() | ![]() |
Wil iemand het tegen mij opnemeN? 16bars nl best of 5votes? ![]() ---------------------------------------- i'm a killer in the shadows without a weapon but speech | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Quote: Mystic schreef op 01-02-2005 @ 14:50:12 Wil iemand het tegen mij opnemeN? 16bars nl best of 5votes? ![]() Al je eerst je battle met mij afmaakt .. ![]() | ||
Mystic What more do you expect? ![]() |
![]() | ![]() |
had ik battle met joU:S? P.S. sorry dat ik hier post trouwens ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-02-2005 @ 15:16:24 ] ---------------------------------------- i'm a killer in the shadows without a weapon but speech | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Mystic schreef op 01-02-2005 @ 14:50:12 Wil iemand het tegen mij opnemeN? 16bars nl best of 5votes? ![]() ik wil wel tegen je.... je hebt het toch over audio he... Wil wel geen beperking op lines ![]() EN geen deadline Anders iemand anders met deze regels (no rules dus ) ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Yeah, den x. gaat audio. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Mystic????Of iemand die eerder is voor een battle tegen mij? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
audio battleeeee ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
ik tegen jou Osiris? ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
ik battle hier niet ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
dan open je een topic op hijs ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
lees hier als het internet ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 02-02-2005 @ 16:53:15 lees hier als het internet misschien moet nlhiphop dan eens battles gaan organiseren ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
vet![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
edster | ![]() | ![]() |
multie battle r dizzle & edster vs ????? ????? iemand let me here ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-02-2005 @ 20:15:04 ] | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ik en Angelix ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
![]() | ![]() |
jah is goed ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
edster | ![]() | ![]() |
okeej ik maak morgen ff topic aan greetz | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Nu heb IK nog niemand ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-02-2005 @ 23:49:44 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Wie wil een audio battle? Regels: Freestyle of Text Vrije Beatkeuze/creatie Min 2 minuten Max 10 minuten Deadline 30 jan 22:00 uur 3 punten vershil is winnaar Maak topic aan als je zin heb. | ||
![]() | ![]() |
audio battle op het net echt vet ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
wie wil er battlen op een willekeurige beat ieder elke keer 12 regels..10 min om te droppen op het net iemand?? | ||
![]() | ![]() |
Quote: juan d schreef op 12-02-2005 @ 15:53:41 wie wil er battlen op een willekeurige beat ieder elke keer 12 regels..10 min om te droppen op het net iemand?? | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 10-02-2005 @ 13:07:30 audio battle op het net echt vet hahaha ![]() tekst battles zijn nog vetter. | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Wie wil een audio battle? Regels: Freestyle of Text Vrije Beatkeuze/creatie Min 2 minuten Max 10 minuten Deadline 30 jan 22:00 uur 3 punten vershil is winnaar Maak topic aan of pm me als je zin heb. | ||
edster | ![]() | ![]() |
30 jan volgend jaar dus | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Wie wil een audio battle? Regels: Freestyle of Text Vrije Beatkeuze/creatie Min 2 minuten Max 10 minuten 3 punten vershil is winnaar Maak topic aan of pm me als je zin heb. | ||
![]() | ![]() |
Iemand een audio battle?? ![]() AFGESPROKEN L2N [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2005 @ 20:59:42 ] | ||
Ok , Iemand audiobattle. Regels: Uitdaging is aangenomen door slugegr D .: DGE :. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2005 @ 19:07:09 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Iemand nog in voor een audio battle, om het nog maar een keer te proberen dan, me vorige was wel erg kut daarom iemand? ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Wie wil er een audio battle liefst iemand waar ik nog niet tegen geweest ben![]() 16 lines, deadline 2 weken ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
niemand? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
kom wij dan ,own ik jou ff nou kom ik serieus dan die andere waren niet echt zo serieus, nou wordt die wel goed dan geen geouwehoer ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Iemand audiobattle Kben down met rematches. Deadline : 25 maart. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 ] |