Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 27-04-2005 om 14:34:59
FAQ Muziek

Welkom in het Muziek forum. Om het hier voor iedereen zo leuk mogelijk te houden, en om te voorkomen dat het hier een grote troep wordt zijn er een aantal "huisregeltjes" van toepassing op dit forum. Lees dit alsjeblieft door voordat je hier begint te posten.

Ik ben tevens de moderator voor dit forum. Mochten er onduidelijkheden in de FAQ zitten, of heb je gewoon een vraag, dan mag je me een PM sturen.

Muziek Huisregels

  • Respecteer elkaars mening.
  • Ga niet tegen elkaar lopen schelden en/of discussieren (normale discussies daarbuiten gelaten) dat doe je maar via PM's of mail.
  • Maak geen reclame voor andere sites (spammen enz).
  • Ga niet onnodig topics openen.
  • Ga zelf niet in een topic voor moderator spelen door boven op fouten van een ander te springen oid, maar stuur mij gewoon een PM met daarin je klacht of opmerking.
  • Probeer zoveel mogelijk on-topic te blijven.
  • Schrijf duidelijk en begrijpelijk. Breezer schrijven wordt niet gewenst.

    Links naar muziek

  • Het is verboden om links naar complete albums te droppen.
  • Een los nummer mag daarintegen (mits met mate) wel geplaatst worden in het daar voor bestemde forum.
  • Download requests zijn verboden.
  • Eigen producties/muziek kun je plaatsen in het "Drop je eigen Audio en Lyrics topic".


    ----------------------------------------
    Days to come
  •  Index / Muziek /
    © 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.