Index / [arch] Slap geouwehoer / | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
ja, lekker slowchatten, wie doet er mee? ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
(fok-onzin-stijl) jullie zijn liev ![]() ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ah nee he! | ||
araphor | ![]() | ![]() |
![]() | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
dapozza schreef: > ah nee he! dat is niet liev ![]() dap is wel liev hoor ! ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
Flagg Your nothing like me... |
![]() | ![]() |
tis dat het zo slow gaat, maar anders......... ![]() ---------------------------------------- The bottom line is money nobody gives a fuck | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
araphor schreef: > ![]() Wil je slow? Hier heb je slow! teig@willow:~$ who teig pts/3 Jan 27 20:58 (4dyn39.cas.casema.net) ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
flopz | ||
FF kijken of ik kan posten met een ban.. | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
livio schreef: > flopz flip ? ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
livio schreef: > flopz Floppy? SirFloppy? HIER?! WILD! ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
jullie zijn slecht slowchatters ![]() ik ga lekker naar fok.... ![]() hier kom ik nooit aan de 8000 posts ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
sirfloppy?? MR FLOPPY !! | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn god gaan we hier nu ook al slowchatte? Doen we dat nog nie genoeg op #osdorp ![]() Nah jullie zijn allemaal wel liev hoor ![]() Alleen die Qyroz geval niet met z'n fan-club ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Ik vind jou wel lieV hoor Spade ![]() en de rest ook wel ![]() ![]() en jullie mogen allemaal lid worden van mn fanclub hoor ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Dit is wel erg slow ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
Waarom wil je 8000 posts halen ![]() | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
dan ben ik stoer en hoor ik erbij ![]() zoveel hoef ik niet meer hoor ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
http://forum.fok.nl/showtopic.php/100000 Ik had trouwens het 100.000e topic op Fok!Forum ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
![]() | ![]() |
gefelicinogwattus!!! ---------------------------------------- The bottom line is money nobody gives a fuck | ||
/set log off GYROS! DAPPIE! ARAARGH! VLEKKIE! LIVIOOOOOOOOOOOOOW! SPAADJE! ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
![]() | ![]() |
!post waarom doet !news het hier niet? ---------------------------------------- The bottom line is money nobody gives a fuck | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
dit is sloowtjet, geen irc... ![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2002 @ 21:17:46 ] ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hou s op man, dit is net zo irritant als 'liefloggen' ... of weet je niet wat dat is . | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
ook een kusje voor dap hoor ![]() ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
En dan vind QyRoZ ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Ik wacht altijd tot er minimaal 1 ander persoon heeft gereply'ed heeft hoor ![]() ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
s l o w t j e t ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
McBouncer | ![]() | ![]() |
QyRoZ schreef: Ik wacht altijd tot er minimaal 1 ander persoon heeft gereply'ed heeft hoor ![]() ![]() Eh, QyRoZ, ik heb je jezelf toch al zeker 3 keer zien tegenspreken in deze thread hoor ![]() ---------------------------------------- Is it coz I is black? | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Tegen jezelf en anderen liegen is een essentieel onderdeel van Slowchat ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
oh ![]() | ||
![]() ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
teigetje schreef: > ![]() ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
QyRoZ schreef: > Tegen jezelf en anderen liegen is een essentieel onderdeel van Slowchat ![]() OK, euhm, ik ben dood! ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
doei ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
slotje | ||
dapozza schreef: > slotje Slotjes heb ik al een jaar of 7 geleden afgezworen. Helaas heeft de behandeling me meer pijn gekost dan schoonheid geleverd. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
dapozza schreef: > slotje Jij snapt slowchat al helemaal ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
QyRoZ schreef: > Jij snapt slowchat al helemaal ![]() Ik nog niet helemaal... is ruim een maand stilte traag genoeg? ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
Rauf ALL I NEED IS ONE BIKE |
![]() | ![]() |
huh ---------------------------------------- "Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet" NAS - GOD'S CUNT Heb je last van je rechterpink rhyme? | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / |