Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 01-10-2005 om 15:30:41
De Groep Wilders heeft momenteel onvoldoende steun om in de Tweede Kamer te komen. Dat blijkt althans uit de laatste peiling van bureau Interview/NSS. Ook de PRDV van Peter R. de Vries, de Partij voor de Dieren en de LPF hebben te weinig aanhang voor een zetel. De Lijst Pim Fortuyn zou nog maar 0,2 procent van de stemmen halen, ver onder de kiesdrempel van 0,7 procent.

Prinsjesdag en de algemene beschouwingen blijken vooral gunstig uit te pakken voor de PvdA. De partij van Wouter Bos stijgt in één week met drie zetels en staat nu op 53. Deze winst lijkt echter ten koste te gaan van de SP en GroenLinks, die beiden twee zetels moeten inleveren. De drie linkse oppositiepartijen staan samen op 80 zetels, voldoende om na verkiezingen een regering te vormen.

Onder de coalitiepartijen is de VVD spekkoper. De liberalen stijgen twee zetels en staan nu op 25. D66 wint één zetel en het CDA verliest er deze week één. De ChristenUnie blijft het goed doen, en staat in de nieuwste peiling op zeven, één zetel meer dan een week geleden.

Overigens laat de laatste politieke peiling van bureau Peil.nl, van opinie-onderzoeker Maurice de Hond, een iets ander beeld zien. Hier staat de Groep Wilders nog op zes zetels, terwijl de PvdA op 'slechts' 47 uitkomt. Geert Wilders beleefde zijn hoogtepunt in zeteltal eind november 2004, toen hij bij Peil.nl met 29 zetels enkel de PvdA voor zich moest dulden.
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op zaterdag 01-10-2005 om 15:44:08
Hopelijk geen boris als ministerpresident
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
Tee-es-pee
Uitgeplugd uit de Matrix
Gepost door Tee-es-pee op zaterdag 01-10-2005 om 15:49:06
Ai
----------------------------------------
Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen.
Boswottels
Gepost door Boswottels op zaterdag 01-10-2005 om 15:59:30
wilders is vet
SpooK!
Gepost door SpooK! op zaterdag 01-10-2005 om 16:28:37
daarom zeggen die peilingen ook niks, wilders was eerst ff sky high, en nu weer zo goed als pleite.

Waar is de stabiele factor in de politiek?

upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op zaterdag 01-10-2005 om 17:26:28
Peilingen zijn peilingen van nu. Bos heeft harde woorden gesproken tijdens de algemene beschouwingen en dat drukt zich nu uit in een stijging van de populairiteit van zijn partij. Over een jaartje wanneer de verkiezingen echt dichtbij komen en alle politici elke dag met hun kop op tv komen verandert dat wel weer. Maar ik verwacht niet dat wilders veel zetels zal halen wanneer de verkiezingen daadwerkelijk zijn.
----------------------------------------
Days to come
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 01-10-2005 om 18:20:59
Ja.... bos = een overloper met meningen
Cda wordt nooit me partij
groenlinks en d66 en vvd.. bah... nee dankje..
ja... lpf vind ik ook niks meer.

Ja.. wilders heeft in sommige gevallen gelijk en vond het een goed idee om echt het volk zelf bij te betrekken..
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 01-10-2005 om 20:06:18
Wilders is gewoon een idioot. Hij wil zetels winnen door een beetje te roepen dat de Islam keihard aangepakt moet worden om zo ongeveer alle problemen in Nederland op te lossen. En aangezien vreemdelingenhaat altijd de kop op steekt in economische slechte tijden, was ie een tijdje even populair ja. Maar nu heeftie gewoon niets meer te zeggen en is het enige wat ie nog doet moties tegen Donner indienen. Kheb nog liever dat zulke figuren uitkeringen trekken dan dat ze de politiek ingaan.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 01-10-2005 om 20:10:41
Quote:
Huussuh schreef op 01-10-2005 @ 20:06
Wilders is gewoon een idioot. Hij wil zetels winnen door een beetje te roepen dat de Islam keihard aangepakt moet worden om zo ongeveer alle problemen in Nederland op te lossen. En aangezien vreemdelingenhaat altijd de kop op steekt in economische slechte tijden, was ie een tijdje even populair ja. Maar nu heeftie gewoon niets meer te zeggen en is het enige wat ie nog doet moties tegen Donner indienen. Kheb nog liever dat zulke figuren uitkeringen trekken dan dat ze de politiek ingaan.


ja, wat kan die op dit moment anders doen?? iedereen dood schieten of wat??? hijs maar alleen ... heeft 1 zetel.. ja... kan niet veel hé... oke.. , daz wel dom jah.. over die islam gedoe... maar verdonk doet het wel goed dan?
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 01-10-2005 om 20:15:27
Quote:
Dvince schreef op 01-10-2005 @ 20:10
[...]

ja, wat kan die op dit moment anders doen?? iedereen dood schieten of wat??? hijs maar alleen ... heeft 1 zetel.. ja... kan niet veel hé... oke.. , daz wel dom jah.. over die islam gedoe... maar verdonk doet het wel goed dan?


Dat zeg ik toch ook niet. Hij is gewoon een populist met oppervlakkige standpunten. Bovendien issie echt zo'n one-issue gast, dat gehuil over de Islam is het enige wat ie te melden heeft. Lees voor de gein zn 'Onafhankelijkheidsverklaring' maar ns (moest ik eind vorig schooljaar voor zo'n opdracht), die is zo hypocriet als weetikveelwat.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 01-10-2005 om 22:33:00
Die islam problematiek bestaat nog steeds hoor en hoop ook zeker dat dat wordt aangepakt.
Verdonk had nu ook voorgesteld om allochtonen voor lichtere criminaliteit het land uit te kunnen zetten.
Dat juich ik zeker toe maar of het ook echt gaat gebeuren vraag ik me af.
Want een tijd terug had ze ook haar mond vol over criminele antillianen die uitgezet moesten worden, maar dat lijkt inmiddels ook met de stille trom te zijn afgevoerd.
Dat is ook een beetje het probleem er wordt altijd van alles gezegd en beloofd maar als puntje bij paaltje komt blijven echte maatregelen toch weer uit.
Zo is het volk ook, rond de moord op theo van gogh staat wilders hoog en nu het weer rustiger is weer laag.
Maar zoals ik al zei die problemen zijn er nog steeds en misschien nog wel meer als toen.
De verkiezingen zijn ook helaas nog meer als 1 jaar van ons verwijderd, dus dit zegt weinig over de uitslag van dan.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 01-10-2005 om 22:41:46
Jij bent echt fokt op en moet je mening maar eens herzien denk ik. Als jij antilianen eruit wil zetten omdat ze een fiets jatten en nederlanders die moorden een celstraf geeft van 15 jaar voorwaardig ofso, ben je gewoon raar man. En wat nou theo van gogh? Pim Fortuyn werd neer geknald door een rasechte hollander... hoe zit t met hem dan? In wiens naam moordde die man denk je?
Dat noemen wij hier in nederland disciriminatie man, buitenlanders om kleine vergrijpen eruit donderen, maar nederlandsers die zwaardere delicten begaan een lousy kutstraf geven van een paar jaar.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 01-10-2005 om 22:51:23
Dat zijn geen allochtonen die bij een misdrijf het land uit worden gezet, maar asielzoekers (zijn ook allochtonen, maar das wel een belangrijk feit omdat het op deze manier wel heel radicaal is). Maar Wilders draaft echt compleet door in die vreemdelingenhaat van m. Hij wil alle immigratie stoppen, wat echt lomp is vanwege al die gastarbeiders die we in de komende jaren nodig zullen hebben bij onze economische groei. Hij wil ook uit de EU stappen en de euro weer inruilen voor de gulden, en dat wijst ook op anti-globalisering, en daarmee komt Nederland al helemaal in de knoei qua economie. Kortom, ik vind m echt een naieve schreeuwlelijk die alleen maar populair 'buitenlanders weg!' roept omdat dat op dit moment nogal in de smaak valt bij Nederlanders.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 01-10-2005 om 22:52:44
fattige woord naar huussuh
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 01-10-2005 om 23:23:47
Quote:
die ene kerel schreef op 01-10-2005 @ 22:41
Jij bent echt fokt op en moet je mening maar eens herzien denk ik. Als jij antilianen eruit wil zetten omdat ze een fiets jatten en nederlanders die moorden een celstraf geeft van 15 jaar voorwaardig ofso, ben je gewoon raar man. En wat nou theo van gogh? Pim Fortuyn werd neer geknald door een rasechte hollander... hoe zit t met hem dan? In wiens naam moordde die man denk je?
Dat noemen wij hier in nederland disciriminatie man, buitenlanders om kleine vergrijpen eruit donderen, maar nederlandsers die zwaardere delicten begaan een lousy kutstraf geven van een paar jaar.


Jij trekt conclusies die je niet kunt trekken en probeert me woorden in mijn mond te leggen.
Want ik zeg helemaal niet dat een antilliaan die een fiets steelt het land uit moet of dat een moordenaar een lage straf moet krijgen.
Bij van die kleine vergrijpen als diefstal zou ik het 3 strikes out systeem gebruiken.
Dus 1x kan 2x kan maar bij 3x volgt uitzetting.
En ik vind dat er sowieso zwaardere straffen moeten komen.
Dus ben het helemaal niet eens met het feit dat autochtonen lage straffen krijgen.
Maar als criminele allochtonen dus het land uitgezet worden komen er cellen vrij en is er hopelijk plek om van die moordenaars gewoon levenslang op te sluiten.
En waarom je pim fortuijn er bij haalt snap ik niet helemaal.
Want ik geef toch allochtonen niet de schuld van zijn dood, dat was sowieso niet de tendens die er was.
Ik denk eerder dat de demonisering van pim fortuijn door de autochtone gevestigde politieke orde heeft bijgedragen aan zijn dood.
Huussuh Gepost door Huussuh op zaterdag 01-10-2005 om 23:29:28
Ik kan me er wel voor een deel in vinden hoor. Als mensen naar dit land komen vindik dat ze een positieve bijdrage aan de maatschappij moeten leveren, en criminelen doen dat nu niet echt. En als ze dan ook nog hier op onze belastingscenten in de gevangenis een chillroom met pooltafel krijgen is dat zwaar idioot. Maar ik snap niet dat de nadruk nu juist zo op allochtonen moet liggen. Van mij mogen criminele autochtonen net zo hard eruit geschopt worden.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 01-10-2005 om 23:39:15
Ja dat vind pim vind ik nu zelf ook een beetje vaag eerlijk gezegd. Maar die wilders loopt te roepen dat criminele allochtonen het land uit moeten worden geknikkerd (zelfs bij kleine vergrijpen al) en dat deugt toch voor geen meter? Die gast is gewoon niet helemaal 100 en probeert mee te varen op de ''allochtonenhaat'' die af en toe aanzet als ene ali of achmed een tas heeft gejat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-10-2005 @ 23:40:11 ]

----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zondag 02-10-2005 om 00:08:14
LPF 0, Wilders 0, PRDV 0

gaat lekker zo

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 02-10-2005 om 00:11:44
Ik ga ook de Politiek in

on topic: Ik geloof niet in peilingen.. Sommige mensen willen om de week ergens anders op stemmen en lopen met de massa mee.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-10-2005 @ 00:12:22 ]

----------------------------------------
onderschrift
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zondag 02-10-2005 om 11:49:10
Het is wel weer duidelijk dat veel mensen zich toch niet echt verdiepen in de politiek. Met opmerkingen als wilders is een one issue politicus. Kom op zeg heb je zijn programma boekje wel eens gezien. Als iedereen hard genoeg roept dat Wilders een racist is gaan wij het allemaal geloven (hetzelfde als bij fortuyn). Begrijp me niet verkeerd ik ben het ook niet eens met Wilders maar sommige dingen (buiten islam issues) heeft hij gewoon gelijk in. Ik zou het niet erg vinden als hij bv 20 zetels zou krijgen. Ik zou het zoiezo prima vinden als de op het moment kleinere partijen meer macht krijgen. Zoland cda of pvda maar niet in de nieuwe regering komen. Partijen als SP en D66 zou ik graag groot zien worden.
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 02-10-2005 om 11:50:26
SP en D66, dat zou een rare coalitie zijn
Wick-ED Gepost door Wick-ED op zondag 02-10-2005 om 12:03:36
Een coalitie die totaal links is is al helemaal niet goed voor dit land. Maar de peilingen zeggen niet zoveel, partijen als Wilders moeten het hebben van campagnes en die liggen nu stil.
----------------------------------------
Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zondag 02-10-2005 om 15:52:29
Zijn plan ligt niet eens op tafel... ja.. daar valt niet teveel op te stemmen..

in 2006 zullen we het wel zien
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 02-10-2005 om 16:00:39
Quote:
Wick-ED schreef op 02-10-2005 @ 12:03
Een coalitie die totaal links is is al helemaal niet goed voor dit land.


wiggedyword
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zondag 02-10-2005 om 16:30:25
Quote:
BattleCat schreef op 01-10-2005 @ 22:33
Die islam problematiek bestaat nog steeds hoor en hoop ook zeker dat dat wordt aangepakt.
Verdonk had nu ook voorgesteld om allochtonen voor lichtere criminaliteit het land uit te kunnen zetten.
Dat juich ik zeker toe maar of het ook echt gaat gebeuren vraag ik me af.
Want een tijd terug had ze ook haar mond vol over criminele antillianen die uitgezet moesten worden, maar dat lijkt inmiddels ook met de stille trom te zijn afgevoerd.
Dat is ook een beetje het probleem er wordt altijd van alles gezegd en beloofd maar als puntje bij paaltje komt blijven echte maatregelen toch weer uit.
Zo is het volk ook, rond de moord op theo van gogh staat wilders hoog en nu het weer rustiger is weer laag.
Maar zoals ik al zei die problemen zijn er nog steeds en misschien nog wel meer als toen.
De verkiezingen zijn ook helaas nog meer als 1 jaar van ons verwijderd, dus dit zegt weinig over de uitslag van dan.

Voordat je over serieuse onderwerpen begint te praten moet je de basis feiten kennen....

1-De Islam is geen probleem....hoe the hell kan een geloof nou een probleem vormen???
2-De mensen zelf zijn het probleem, en of ze dan toevallig allochtoon zijn en/of de Islam als geloof hebben...boeit niet...
3-Het is heel simpel om te generaliseren want kijk maar...dat doe jij al..

Nog 1 tip voor jou...als je al deze basis feiten niet begrijpt...blijf uit de buurt van onderwerpen die met allochtonen en/of de Islam te maken hebben...
Bullshit is er al genoeg in de wereld...
DJel
Wat?
Gepost door DJel op zondag 02-10-2005 om 16:40:57
Quote:
V.I.P. schreef op 02-10-2005 @ 00:08
LPF 0, Wilders 0, PRDV 0

gaat lekker zo


LPF ook 0? mooi, hoop dat bij de volgende verkiezingen de mensen weer is een beetje gaan nadenken voordat ze kiezen
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 02-10-2005 om 17:08:12

Ik hoop dat partijen eerst eens een fatsoenlijk UITGEWERKT ONDERBOUWD programma hebben.
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 02-10-2005 om 19:07:10
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 02-10-2005 @ 11:49
Het is wel weer duidelijk dat veel mensen zich toch niet echt verdiepen in de politiek. Met opmerkingen als wilders is een one issue politicus. Kom op zeg heb je zijn programma boekje wel eens gezien. Als iedereen hard genoeg roept dat Wilders een racist is gaan wij het allemaal geloven (hetzelfde als bij fortuyn). Begrijp me niet verkeerd ik ben het ook niet eens met Wilders maar sommige dingen (buiten islam issues) heeft hij gewoon gelijk in. Ik zou het niet erg vinden als hij bv 20 zetels zou krijgen. Ik zou het zoiezo prima vinden als de op het moment kleinere partijen meer macht krijgen. Zoland cda of pvda maar niet in de nieuwe regering komen. Partijen als SP en D66 zou ik graag groot zien worden.


Ja, ik zou dat programmaboekje van m vooral ns lezen. Dan lees je meteen ook dat ie naast antiglobalist en anti-Islam gewoon niets te melden heeft.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op maandag 03-10-2005 om 18:08:47
Hij is net zoals ik tegen toetreding van turkije. Je wilt toch geen land toelaten die miljoenen mensen vermoord en dan vervolgens niet de schuld op zich wil nemen. En dat zijn ze ook niet van plan. Vind jij het terecht dat wij het meeste aan europa vertalen. WIlders is hard alleen omdat de rest te soft is. Zo worden problemen nooit opgelost. Hij wil politiek weer direct maken waradoor het effectiever wordt. Ik vind Wilders op sommige punten groot gelijk hebben. Net zoals ik dat bij de SP vind. Wilders is niet alleen iemand die tegen de islam is (WAT HIJ NIET EENS IS :S) of een anti globalist. Verdiep je der maar eens in luister niet alleen naar de media!
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 03-10-2005 om 18:28:37
Ik heb me erin verdiept hoor, dus ik kopieer mn mening niet van de 'media'. Het is gewoon bullshit dat hij politiek 'effectiever' wil maken, hij roept gewoon wat mensen willen horen, das alles. En wat mensen willen horen is bij lange na niet altijd het beste.
Precies hetzelfde grapje met 'Europa'. Nu bekend werd dat we teveel betalen aan Europa, roept ie natuurlijk dat Nederland uit de EU moet stappen. Dat is echt een rechtstreekse vertaling van wat mensen willen horen. 'We betalen teveel aan Europa, dus we stappen uit de EU!', net alsof in de EU zitten geen voordelen heeft ofzo.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Martos
N.V.
Gepost door Martos op maandag 03-10-2005 om 18:52:12
lekker voor die wilders ook nog
----------------------------------------
bianco
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op maandag 03-10-2005 om 20:45:45
Sorry maar ELKE politicus zegt wat het volk wil horen. Het gaat erom dat als eenmaal de verkiezingen zijn geweest of je je dan aan je beloftes houd. Wat helaas vaak niet het geval is.... Laat ik het nog maar 1 keer zeggen ik ben geen aanhanger van Wilders ik zou NOOIT op hem stemmen (ben zelf meer SP iemand). MAAR ik vind het gewoon belachelijk hoe hij wordt afgeschilderd terwijl het gewoon een politcus is met bepaalde standpunten( die echt niet zo extreem zijn als de meeste denken). PRECIES hetzelfde als bij fortuyn en kijk nu eens.... bij de verkiezingen had opeens iedereen dezelfde standpunten als fortuyn. Hij durft gewoon meer dingen te zeggen, waarvan net zoals bij elke partij sommige dingen best zinnig zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2005 @ 20:50:06 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 03-10-2005 om 21:24:22
Hehe, ik denk dat we hier op een meningsverschil stuiten, maar toch

Ik vind Wilders' ideeën niet te radicaal of te extreem, sowieso vindik een standpunt niet gauw extreem, ieder zn denkwijze. Alleen vindik Wilders' standpunten gewoon oppervlakkig en ondoordacht. Ik moest vorig schooljaar zn Onafhankelijkheidsverklaring bestuderen, en ik ben er toen tot gekomen dat die vol onzinnige dingen zit, waarvan ik vind dat ze niet te ontkennen zijn. En dat hebbik tegen Wilders, niet zn standpunten.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 03-10-2005 om 21:52:57
ik vind het vaak wel grappig om te zien dat Janmaat als rascist werdt bestempeld terwijl mensen nu eik precies hetzelfde roepen, alleen wat later...
DJel
Wat?
Gepost door DJel op maandag 03-10-2005 om 21:58:46
Janmaat was destijds toch nog wel extremer, haalde buitenlander-problematiek aan in onderwerpen die er op dat moment totaal niet bij deden. De partij had verder niks te melden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2005 @ 22:00:07 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 03-10-2005 om 22:01:01
Hij was wel wat extremer. Maar sommige 'milde' dingen van hem werden toen ook als rascistisch bestempeld. Die nu ook worden gezegt maar geaccepteert worden.

Correct me if i'm wrong.
DJel
Wat?
Gepost door DJel op maandag 03-10-2005 om 22:08:03
nee klopt, sinds Pim Fortyn periode.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op maandag 03-10-2005 om 22:57:43
@ huusuh denk idd dat we het niet met elkaar eens gaan worden .

Altijd gezellig zo'n discussie :p
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op maandag 03-10-2005 om 22:59:07
Gewoon elkaar respecteren..Mening eens of niet mee eens.. het is juist soms beter dat iedereen verschillend denkt.. want dan is er leven in de brouwerij.. anders is het zooooo saai
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op woensdag 05-10-2005 om 16:58:38
wilders heeft nooit gezegd dat we uit de EU moeten...alleen dat als het zo doorgaat zoals het nu is dat we dan beter kunnen vertrekken jah...en daar ben ik het mee eens
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 05-10-2005 om 17:03:16
Quote:
DJel schreef op 03-10-2005 @ 21:58
Janmaat was destijds toch nog wel extremer, haalde buitenlander-problematiek aan in onderwerpen die er op dat moment totaal niet bij deden. De partij had verder niks te melden.


janmaat was niet extremer, janmaat was een aantal jaar te vroeg en kreeg daardoor de verkeerde aanhang.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op woensdag 05-10-2005 om 23:31:42
@ livio word!
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.