Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op woensdag 12-10-2005 om 21:59:43
Wat vinden jullie eigenlijk van het tunen/stylen van auto's?

zelf is het me hobby om auto's showklaar te maken.
(d.w.z. andere bumpers/polijsten/verchromen/tunen(motorisch opvoeren)
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 12-10-2005 om 22:00:53
ik heb er zelf helemaal niks mee, ook niet met scooters en brommers enzo... 't trekt me niet. Een mooie auto zie ik graag, maar helemaal opgepimt met spoilers en dat soort dingen vind ik nie altijd even mooi
dap
038
Gepost door dap op woensdag 12-10-2005 om 22:04:09
ik doe t zelf niet, maar heb wat vrienden die t leuk vinden om alles met renaultjes te doen.
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op woensdag 12-10-2005 om 22:29:22
Ik vind het wel dope zolang het maar in redelijk normale mate wordt gedaan, er zijn ook autos die veel te gestyled zijn en dat maakt ze alleen maar lelijker.
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 13-10-2005 om 00:19:51
Ik geil heel erg op auto's. Heb zelf nu even geen geld meer om een fatsoenlijke auto te kopen. Maar ga in de toekomst zeker weer doen. Maar ik hou erg van minimalisme, dus geen rare stickers spoilers en skirts.

Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 13-10-2005 om 00:33:58
Zelf vindt ik getunede auto's ( mits prof gedaan ) erg dope.

Stickers vindt ik soms wel gaan, niet levensgroot een merk op je deur ofzo, dat ontsiert. Maar kleine stickers. Verder erg mooi zijn altijd.

mooie velgen
spoiler
body-kits ( geen wide-body kits , die zijn niet mooi )
side skirts
Demper op de uitlaat
getinte ramen

Getunede auto's vindt ik echt mooi. Ik ben ook zo'n auto freak ( zelf ook met me scooter , neon , speciale uitlaat etc etc ) Maar dingen zoals 2fast 2furious trekken me zeer zeker. Het mooie is vaak de speciale kleuren. En ook het interieur, kuip-stoelen , carbon, etc etc. Al met al zijn die dingen echt vet , zoals deze

tevens vindt ik de motor ook interresant, zeker als ze getuned zijn. Hier een voorbeeld. Kijk die inmense powerfilter !

En natuurlijk de nodige Audio

en om het even heel ziek te maken , klikkerdie klik

Maar mijn eerste auto zit er aan te komen en ik ben allang
blij als hij vooruit komt.
Maar ik hou dus Echt van getunede auto's. Vooral het geluid en de uitstraling. Maar wat trekt je meer livio ? optisch of motorisch getuned ? Ik vindt het beide erg dope !
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 13-10-2005 om 00:55:00
optisch slechts beperkt. Verlagen, Velgjes, eventueel fraaie uitlaatje (al valt dat meer onder motorisch als je het goed doet).
Voor de rest houd ik veel meer van motorische tuning: direct air-intakes, nokkenassen, groep A uitlaatsystemen, chips, etc. Ben niet zo te spreken over NOS, helpt alleen maar je blok naar de tering.

En audio uiteraard, daar houd ik echt van. Dat is echt een minimumeis, om zowel mn audio thuis als in mn auto in orde te hebben. Thuis is die perfect inmiddels, alleen in de auto moet ik nog een nieuw kabeltje trekken en dan ben ik voorlopig (kan altijd beter) tevreden.
Nu dus nog een nieuwe auto

Mijn scootertje was ook voornamelijk motorisch getuned, enige wat er anders aan 'looks' was, was de 'custom paint'. En de koelinlaten. Voor de rest was werkelijk elk onderdeel, op de carburateur na (achteraf spijt van ). Had polini 70, hebo 70 uitlaat, Vario en koppeling van een merk waar ik even de naam van kwijt ben. Een krukas van de motorversie van het minarelliblokje en volgens mij was er niet veel meer te veranderen ohja, had nog een cd speler 100 watt versterker en 2 speakers erin.
__cLePtO__
Gepost door __cLePtO__ op donderdag 13-10-2005 om 08:50:34
m'n kameraad heeft een vette golf 4!!!! alleen nog een paar andere velgen en hij is super!!!


http://rapidshare.de/files/6218123/1.JPG.html


----------------------------------------
www.grasshopper-glanerbrug.com
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op donderdag 13-10-2005 om 08:56:34
ik vind een gtunede auto toch wel een must als ik 18/19/20 ben horss gewoon een GTI'tje ofsow die kun je heel erug mooi maken.
ook vind ik die seat weet ik veel wat sport uitvoering heel erg mooi die ken je hard tunen

toch is mijn droomauto een witte cadilac uit 71 echt heel mooie auto vink dat
----------------------------------------
overdedreven dang
Crunx Gepost door Crunx op donderdag 13-10-2005 om 15:28:08
ik tune cars op me pc, kijk maar in men photoshop topic
DJel
Wat?
Gepost door DJel op donderdag 13-10-2005 om 16:45:44
Nee, al die plastic zooi vind ik vaak lachwekkend staan op van die golfjes en astras. Paar ingetogen mooie dikke velgen kunnen de auto wel een stuk mooier maken.

Maar het enige belangrijke om te tunen is de audio-installatie omdat die vaak vooral bij oudere auto's standaard helemaal ruk is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-10-2005 @ 16:46:24 ]
creative
Fresh
Gepost door creative op donderdag 13-10-2005 om 17:28:38
Ik vind het stoer, maar dan wel gedoseerd
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op zaterdag 15-10-2005 om 21:37:56
Ik hou ook niet van overdreven spoilers enzo... maar je kan een auto wel heel mooi stylen zonder het te overdrijven. Dat vind ik wel tof, maar ik begin er zelf niet aan omdat het belachelijk duur is. En dat heb ik er niet voor over, zo rijk ben ik ook niet.

Een beetje mooi bumpertje kost zo al honderden euro's... en dan moet 'ie nog gespoten en gemonteerd worden... Veel civics/astra's/golfjes enzo met achterlijke circusbende erop vind ik ook lachwekkend.

Gellukig ziet mijn karretje er standaard al goed uit... zou 'm wel nog mooier willen maken, maar vind 't echt veel te duur allemaal.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2005 @ 21:41:25 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Boswottels
Gepost door Boswottels op zondag 16-10-2005 om 11:06:08
ik kijk altijd wel naar auto's ben beetje freak zo gezegt.. maarja ik heb er altijd wel wat op aantemerken..
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op zondag 16-10-2005 om 18:24:00
audio is wel belangrjik maar te veel is ook niet goed


----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.