Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 25-06-2002 om 20:54:48
aan gezien ik geen geld heb om op vakantie te gaan. Vraag ik me af, wat zijn leuke dingen om samen te doen in de vakantie.

Bliss en ik gaan iig 1 dagje naar ZesVlaggen. Maarja wat kunnen we nog meer gaan doen... ?
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 26-06-2002 om 00:55:55
ik heb nog zoveel te doen! in augustus naar frankrijk en in juli zit ik heel de tijd achter pc: m'n mp3 collectie herschikken en branden, alle filmpjes van m'n harde schijf branden, enkele sitejes en flashintroz maken (kijk maar op velpzuid voor men werk ) en dan ook nog is keertje op cafe met vriende, keertje bios,... HEEL VEEL TE DOEN DUZ >
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op woensdag 26-06-2002 om 08:41:16
weekendje grandorado
dagje bos (picnick)
dagje strand (scheveningen), misschien bungy jumpen van de pier
dagje dierentuin (romantisch met ze 2-en)
bbq-en incl vrienden
lekkere knus film kijken met ze 2-en terwijl je koekwaus stoned bent (of vind ik dat alleen leuk)

be creative dude
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 26-06-2002 om 13:49:42
je geld besparen door niet naar zes vlaggen te gaan, en in plaats daarvan een weekeindje camping in ardennen ofzo... voor rest inderdaad zoals lord zegt: dagje strand, dagje picknicken enz
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op woensdag 26-06-2002 om 15:06:10
koop een kamasutra boek
en ga op pad met een deken naar het woud

en (quote chef): make some sweet lovin'
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
araphor Gepost door araphor op woensdag 26-06-2002 om 15:44:44
Vrijdag komt Neverwinter Nights uit..

moet je natuurlijk wel van rpg's houden
teigetje Gepost door teigetje op woensdag 26-06-2002 om 16:21:08
Ik denk dat het belangrijkste woord uit de post van Spade 'samen' is. En aangezien NWN vast niet multiplayer is, valt dit denk wel af
----------------------------------------
Code #404: User not found
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 26-06-2002 om 18:00:21
- Rondzwerven in de bossen
- Rondzwerven in de polder
- Rondzwerven langs het strand
- Rondzwerven in een stad
- Optredens en/of festivalletjes afstruinen
- Feestjes organiseren met vrienden
- Chillen in een kroeg
- Chillen thuis
- Bootje huren en varen door de Biesbosch

Weet ik veel, zoveel te doen, zolang je maar samen bent, kan je altijd en overal het wel naar je zin hebben...
Ja toch?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
araphor Gepost door araphor op woensdag 26-06-2002 om 18:29:51
Quote:
teig schreef
Ik denk dat het belangrijkste woord uit de post van Spade 'samen' is. En aangezien NWN vast niet multiplayer is, valt dit denk wel af


"Like I said, there are upwards of 3,000 people playing online in the first week of release, so I have no doubt that we'll be seeing loads of fantastic user-created modules in the weeks and months to come.
Bron: ign.com

Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 26-06-2002 om 18:47:00
vakantiewerk, veel texten xrijven en wat ik heb uit de kop leren en opnemen... vierdaagse tjekken in nijmegen, zomerfeesten in nijmegen en de pannekoekenboot in nijmegen tjekken, veel muziek luisteren, zorgen dat ik geld heb voor n md zodat ik ook es buitenkom, vaak naar de waaghaals en kwijlen bij het vinyl.. dat soort dingen... voor de rest hague hiphop tjekken, en hiphopsunday.. dat was het denk ik zo n beetje...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 27-06-2002 om 12:05:40
Date met dapozza en elegy
Date met zebaz
werken
naar het strand gaan
in de tuin liggen met een boek
(misschien) een hertentamen leren
nadenken over wat te doen met het leven
ohja en misschien ook naar Hague Hip Hop, dan zie ik Rauf nog eens. (he dap ? zei je wat?)
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 27-06-2002 om 12:13:18
koop een anwb-fietstochtenboek...
plezier in je eentje of met meerderen...
voor een heuse dag, gevuld met plezier
dap
038
Gepost door dap op donderdag 27-06-2002 om 14:33:07
monsterlijk bliss ...
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 27-06-2002 om 16:09:37
ow gaan jullie weer zo beginnen?
haha leuk!
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op donderdag 27-06-2002 om 17:56:53
hehe
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 02-07-2002 om 00:13:35
Tralala we hebben al 2 (eigenlijk 3) dagen gevult

Aanstaande vrijdag (me 1e vakatiedag) Gaan we ff langes de Opendag van de Luchtmacht in Gilze Rijen. (Ben nog al vliegtuigjes fanaat geweest ooit).

En we hebben al 1 dag SixFlags.

En aangezien we Irina d'r wonig nog deels moeten ontruimen, zijn we ook wel een dag bezig met ontruimen/opruimen en spullen overhuizen.

Nog maar 6 dagen te vullen met activiteiten.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op zondag 14-07-2002 om 09:45:04
Uitslapen! Mwoehahaha.

Naar de Megafrustratie?

Maar nu ff serieus: naar de Ardennen, en dan een keertje niet voor een "actieve" vakantie, maar wat rondstruinen door de bossen en over heuveltjes, langs kabbelende riviertjes.

*rust*
----------------------------------------
Code #404: User not found
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 14-07-2002 om 15:45:48
Helaas... de vakantie zit er voorlopig weer op voor Bliss. Gelukkig heb ik nog een hele week. Die ik helaas moet gaan gebruiken voor het scripten van 1 forum, 2 pagina's en een webshop (nja de voorbereiding is fase 2 werk)....

Leefde ik maar op mars... dan had ik iig 24 minuten per dag meer...

We zijn gezellie naar het dolfinarium geweest (was niet mijn idee En euhmz... naar de Open Dag van de Konklijke Luchtmacht. En we gaan nog naar Six Flags aangezien ik daar nog kaarten voor heb liggen. Maar dat zal wel later in de vakantie worden....

En verder hebben we lekker helemaal NIKS gedaan... iets wat me best voor een weekje kan bevallen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op maandag 15-07-2002 om 23:09:31
ehm.. IK ga iig met vrienden om vakantie naar een jeugdcamping.. way dope wordt dat!

Camping is dennenoord in Ommen.. vorig jaar ook geweest, was echt cool!
----------------------------------------
Signature
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.