Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op dinsdag 18-10-2005 om 19:40:10
ik snap niet wat nu weer verkeerd is gegaan maar weer loopt die track fucking lang door ,anyway laat me weten wat je ervan vindt ,en vooral van me overdracht.

Able-Verlosser
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 19-10-2005 om 00:25:50
laat ik dan maar het "goeie" voorbeeld geven

Je stem moet ff harder dit is moeilijk te verstaan en het lijkt als of je soms weg valt mischien hou je de mic dan van je mond weg ofzo, oke nu over je track

Het eerst wat opvalt is dat je teksten te simpel zijn, geen multies geen methaforen geen lekker schema over het algemeen gewoon simpelle rijm woorden.
Je flow ja hij is er niet hijs niet lkker, ik vind het altijd moeilijk om feed op een flow te geven maar het moet igg beter, vraag ff andere forum mensen om feed over je flow
Je stem is wel chill, beeeetje monotoom maar als je met vette hakkel shit en dikke rijms komt valt dat wel weg, Het is nog niet echt wat, maar oefening baart kunst.
Dus je weet wat je moet doen
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op woensdag 19-10-2005 om 00:48:17
Quote:
-pascool- schreef op 19-10-2005 @ 00:25
laat ik dan maar het "goeie" voorbeeld geven

Je stem moet ff harder dit is moeilijk te verstaan en het lijkt als of je soms weg valt mischien hou je de mic dan van je mond weg ofzo, oke nu over je track

Het eerst wat opvalt is dat je teksten te simpel zijn, geen multies geen methaforen geen lekker schema over het algemeen gewoon simpelle rijm woorden.
Je flow ja hij is er niet hijs niet lkker, ik vind het altijd moeilijk om feed op een flow te geven maar het moet igg beter, vraag ff andere forum mensen om feed over je flow
Je stem is wel chill, beeeetje monotoom maar als je met vette hakkel shit en dikke rijms komt valt dat wel weg, Het is nog niet echt wat, maar oefening baart kunst.
Dus je weet wat je moet doen


ja je hebt gelijk over het meeste ,maar inderdaad oefening baart kunst,3 weken in de scene
anyway thanks voor je feed ,..hier kan ik wat mee
ben nu bezig met multi's


shit man ,kijk maar naar mij 21 jaar,
op beide kanten van men hoofd haar
tis nu al langzamerhand 3 jaar geleden ,
behoort niet tot het heden maar het verleden
ik zoop mezelf helemaal plat,een kraag in me gat
een gat in me kraag,iets wat ik vergat
is dat mijn schoenen waren gejat,

in de 4e/ 3e laatste zin(officeel 1 gehele zin) ,..daar komen multi's voor toch ,of niet ,want werkt dat per se per 2 lijnen of niet ??
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-10-2005 @ 00:49:32 ]

----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op woensdag 19-10-2005 om 00:55:59
jaar ge-le-den
maar het ver-le-den

Tel de lettergrepen: Ze zijn niet gelijk. Daarom is dit een niet kloppende multi.
Als je een mutli wilt maken, moeten het hetzelfde aantal lettegrepen zijn.
Je kan hier nog een ulti van maken door het woordje 'jaar' te veranderen in 'jaren'

ja-ren geleden
maar het verleden

De woorden jaren en maar het klinken rijmend.
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op woensdag 19-10-2005 om 00:58:50
hmm lastig
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.