Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Fr0neD
4bierbitte.
Gepost door Fr0neD op maandag 24-10-2005 om 20:00:59
Quote:
Het management van DuvelDuvel heeft tegenover 3VOOR12/Rotterdam bevestigd dat Rein de Vos 'voorlopig op non-actief' is gesteld. Van een breuk is echter geen sprake. Maar wanneer de Vos weer terugkomt, is ook nog niet duidelijk. Het management wil Rein de Vos weer zo snel mogelijk bij de show betrekken, maar wegens 'privé-omstandigheden' is dit op het moment niet mogelijk.

Na hun optreden vorige week tijdens Bash! in de Now&Wow in Rotterdam werd het duidelijk zichtbaar, DuvelDuvel treedt niet meer op als trio, maar als duo. Het optreden in museum Boymans op 10 september tijdens de wereld van de Witte de With was ook al een duo aangelegenheid.

Op dit moment was er niemand bereidt commentaar te geven.


http://3voor12.vpro.nl/3voor12/magazines/news/index.jsp?portals=2534202&magazines=10719222&news=24596123

raar...
----------------------------------------
danke.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op maandag 24-10-2005 om 20:02:24
bij topnotch was ie er ook niet toch?
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 24-10-2005 om 20:10:12
nee klopt, nieuws is al veen bekend, heeft geloof ik ook op de FP gestaan of al ergens op het forum... iig ergens hier.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Fr0neD
4bierbitte.
Gepost door Fr0neD op maandag 24-10-2005 om 20:11:33
excusez moi in dat geval..
----------------------------------------
danke.
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op maandag 24-10-2005 om 20:12:35
mwa ik hoor het nu voor het eerst dus toch bedankt
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
dap
038
Gepost door dap op maandag 24-10-2005 om 20:16:18
heel oud nieuws. vpro lijkt wel beetje een roddelblaadje zo man pff. Laat die gast gewoon, als t prive dingen zijn moeten ze dat gewoon lekker laten.
Fr0neD
4bierbitte.
Gepost door Fr0neD op maandag 24-10-2005 om 23:05:20
Quote:
dap schreef op 24-10-2005 @ 20:16
heel oud nieuws. vpro lijkt wel beetje een roddelblaadje zo man pff. Laat die gast gewoon, als t prive dingen zijn moeten ze dat gewoon lekker laten.


Mwah, toch aardig dat ze 't ff melden. Ik bedoel uiteraard moet prive prive blijven, maar tegenover de fans is 't wel ok om te melden dat ie tijdelijk non-actief is. iig, ik zie het probleem niet...
----------------------------------------
danke.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 25-10-2005 om 12:09:40
Quote:
dap schreef op 24-10-2005 @ 20:16
heel oud nieuws. vpro lijkt wel beetje een roddelblaadje zo man pff. Laat die gast gewoon, als t prive dingen zijn moeten ze dat gewoon lekker laten.


Eerder een geschiedenisboek. Roddelblaadjes zeggen dingen voor ze waar zijn of die nooit waar worden.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0057 sec.