Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 27-10-2005 om 18:03:01

dit is het,ik zit hier old skool clips te bekijken en daar was het ookl met geweren geld en weg lopen van de flikken. maar nu lopen ze met ak's rond, 51 miljoen ofzo en zitten de fbi achter hun. (lees 50 cent clips)*

ik vraag me af hoe dat tot dat is gekomen eigenlijk van echte shit een gewone handpistool en wat dollars naar ak's en miljoenen?

en hier niet beginnen zeiken,van dit dat en stom topic

----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 27-10-2005 om 18:03:52
de één moet de ander overtreffen...
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 27-10-2005 om 18:05:07
dus ook zo met de kettingen zeker,maar zouden de grondleggers (die noch leven) nu denken van :wij wisten over wat we prate
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Dopemelder
T.I.P.B
Gepost door Dopemelder op donderdag 27-10-2005 om 18:24:46
vroeger was hun leven gewoon zo
en nu vinden ze het stoer
----------------------------------------
www.myspace.com/TIPBheerlen
Boswottels
Gepost door Boswottels op donderdag 27-10-2005 om 19:05:23
wurd
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op donderdag 27-10-2005 om 19:12:44
Toen was het nieuw. Nu zie je het te veel en te overdreven. Nu is het meer een succesformule toen was het hun levensstijl.

Eigenlijk is dit allemaal onzin toen hadden ze ook al bedacht dat geld, geweld en sex goed verkocht.... Het probleem is dat we het nu door hebben. En dat ook grote labels door hebben dat dit soort shit verkoopt. Er is niks verranderd maar er is meer van hetzelfde gekomen, te veel als je het mij vraagt. Het is tijd voor wat nieuws dat is een van de redenen dat ik naar nederlandstalige hip hop luister omdat het heel wat anders is dan de amerikaanse hip hop scene. Maar weer ff on topic het is een misverstand dat vroeger alles "real" was. Toen maakte ze het ook al erger (of mooier dan dat het eigenlijk was, en ja ook 2 pac en biggie deden dit net zoals 50 enz dat nu doen.


PS vind dit btw geen slap geouwehoer topic........
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-10-2005 @ 19:13:41 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op donderdag 27-10-2005 om 20:04:42
Ik had t er vanmiddag nog over met Huussuh toevallig. Vroeger had je trife life gangsters als mobb deep, nu is het gangster bestaan meer verschoven naar het flashy G bestaan als 50 cent. Rijke clubgangsters ofzo...(Dat mobb deep probeert hun ingekakte carriere bij G-unit weer nieuw leven probeert in te balzen staat hier even los van)
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op donderdag 27-10-2005 om 20:05:44
zoek hier waarom dat is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-10-2005 @ 20:07:16 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op donderdag 27-10-2005 om 20:06:20
wat zijn trife life gangsters?
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 27-10-2005 om 20:07:59
true life
Mip
Gepost door Mip op donderdag 27-10-2005 om 20:24:52
topic slaat nergens op, wat je zelf zegt dit zijn dingen voor 50 cent's imago ofzo
alsof hij met AK's loopt en de FBI achter zich aan heeft.... NOT

typische vooroordelen over hiphop dit, die gebaseert zijn op halve waarheden en een zeer zeer klein groepje mensen die ook echt met dit soort dingen te maken heeft
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 27-10-2005 om 21:18:33
Mip leer lezen ik zeg clips mofo
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
JUBMC
Modderfokin naaibeer!
Gepost door JUBMC op donderdag 27-10-2005 om 22:08:21
ze moeten steeds meer compenseren met hun grote auto's en pistolen
----------------------------------------
http://www.bzijde.be
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op donderdag 27-10-2005 om 22:10:12
Ja op het clipje van outta control (nice dre beat) zegt 50: yeah, i'm in the hood. wanneer ie in een bentley rijd.

erg geloofwaardig sukkel
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op donderdag 27-10-2005 om 23:37:48
In de ghetto en de rest van de niet rijke wereld is geld en vooral veeeeel geld het grote doel en je gun is daarbij je beste vriend, tzou mijne wel zijn als ik ieder moment beroofd of vermoord kon worden, en hoe groter je gun hoe meer invloed je hebt. owjah vroeger was het ook al bijv. A to the motherfuckin K homeboy van Cypress hill, en my uzi weights a ton om maar wat te noemen. En verder zit de fbi wel degelijk achter iedere belangrijke rapper uit de states aan en in het bijzonder de fiftys enzo, zelfs de wu had mad fbi aan zijn broek(odb vooral hehe)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-10-2005 @ 23:48:36 ]

----------------------------------------
betta believe that
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op donderdag 27-10-2005 om 23:40:53
Echte gangsters??? dan moet je niet naar gettowijken kijken.

De maffia.. dat is echte gangstershit..
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op donderdag 27-10-2005 om 23:42:01
trife life gangstershit is meer die nummers als c.r.e.a.m. en shit van de infamous
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-10-2005 @ 23:54:57 ]

----------------------------------------
betta believe that
Prog
Gepost door Prog op vrijdag 28-10-2005 om 00:40:15
Die gangstershit blijkt steeds meer aan te slaan bij het publiek, dus waarom niet alles overdrijven en zo je inkomsten verdubbelen?

Het probleem van dit verschijnsel ligt wat mij betreft bij het publiek dat die artiesten steunt.

En idd, vroeger was het 'echt' a way of life bij die rappers.

Maar het geeft niet, die 'hype' waait wel weer over.

Btw, laatst vroeg een mannetje van 11 in een msn-gesprek: (Joost mag weten hoe die aan mn adres komt)
'Ben jij gangsta?'
Het bleek een chinees ventje te zijn met een gevaarlijke avatar van een uzi en heel z'n space vol met 50 cent, loyd banks, game, olivia en andere karakters.

Tsja, dat ging mijn petje ff te boven
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 28-10-2005 om 09:49:15
Quote:
prime schreef op 27-10-2005 @ 23:37
En verder zit de fbi wel degelijk achter iedere belangrijke rapper uit de states aan en in het bijzonder de fiftys enzo, zelfs de wu had mad fbi aan zijn broek(odb vooral hehe)

hahaha bullshit! achter iedere belangrijke rapper!? rrrrrrrright!
zeker in deze tijd van terrorismebestrijding zullen ze niet wakker liggen van wat rappertjes die een geweertje of een kilo'tje coke verkopen

niet zo vreemd enzo dat ze achter odb aanzaten want dat was ook geen lieve jongen ofzo, maar dat heeft geen ruk met zn rap carriere te maken
prime
P.R.I.M.E.
Gepost door prime op vrijdag 28-10-2005 om 11:37:49
ik kan zo mijn bronnen droppen als je wilt, en waar ik het over heb is iets wat al langer speelt. De Amerikaanse overheid wil iedereen in zijn macht houden en in het bijzonder de rappers met hun macht over het volk. NWA en ice T waren geloof ik een van de eersten waar het bij gebeurde. En daarvoor was ome Bob Marley ook al door de overheid beschoten zelfs in zijn huis omdat zijn muziek te opruiend was.(en zijn invloed te groot)
----------------------------------------
betta believe that
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 28-10-2005 om 11:46:45
Hehe, nou ik denk niet dat 50 cent staatsgevaarlijk is. Hij werkt het meer in de hand dat mensen dom blijven, dus daar zal de Amerikaanse regering alleen maar blij mee zijn.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 28-10-2005 om 11:47:34
Tuurlijk zit de fbi achter rappers aan.
Waarom?
Belastingfraude
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 28-10-2005 om 17:08:56
Quote:
Huussuh schreef op 28-10-2005 @ 11:46
Hehe, nou ik denk niet dat 50 cent staatsgevaarlijk is. Hij werkt het meer in de hand dat mensen dom blijven, dus daar zal de Amerikaanse regering alleen maar blij mee zijn.


word
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 28-10-2005 om 19:29:12
@prime niet alles geloven wat je leest kerel
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op vrijdag 28-10-2005 om 19:54:55
haha idd, met al je complottheorieën
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op vrijdag 28-10-2005 om 20:01:13
50 is ook gewoon in de getto opgegroeid zonder vader en een moerder die op zijn 11e ofsow is neer geschoten . Hij moest ook husselen voor zijn geld aleen nu niet meer
----------------------------------------
overdedreven dang
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op vrijdag 28-10-2005 om 20:02:30
ja, als je drugs verkoopt on the block.. ben je dan een echte gangster ?

dacht het niet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2005 @ 20:02:43 ]
The_TJ Gepost door The_TJ op vrijdag 28-10-2005 om 20:13:49
gang·ster (de ~ (m.), ~s)
1 lid van een misdadigersbende

Dus als je lid bent van een bende en je verkoopt drugs on the block, dan ben je wel gangster.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2005 @ 20:14:40 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
R-Gino
Buitengewoon.
Gepost door R-Gino op vrijdag 28-10-2005 om 20:14:54
fok dat, echte gangsters zijn echte gangsters.. geen kleine criminelen
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op dinsdag 01-11-2005 om 17:30:53
jah maar wat zijn dan echte gangsters en wat kleine criminelen.

Iemand die drugs verkoopt voor een gangs is die gangster of kleine crimineel. Is iemand die een andrs dood sgiet gangster of alleen een gek?

dan hangt het gwoon van je eige visie van een gangster af
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 01-11-2005 om 18:02:23
Jongens er is maar een t.h.u.g. en dat ben ik ....... Nee ff serieus kijk die docu over biggie en pac maar over die shit dat de LAPD ze vermoord zou hebben en shit. Hier zijn bewijzen dat in die tijd de hele rapwereld werd gevolgt. Kweet niet hoe dat nu zit. Ik geloof direct dat mensen als 50 een keihard leven hebben gehad. Wat ik niet begrijp is dat je het dan gaat promoten doen alsof het COOl is. Begrijp ik niet, probeer gewoon wat goeds te doen met je skills. Rap niet over hoe vet het is maar over de problemen die er bestaan. Gelukkig bestaat deze shit wel "bewuste" rappers als talib, mos, common, akon (ghetto vind ik dope), 2pac (soms ghetto gospel ownt). Na ja dit is eigenlijk zinloos. MEn punt is dat een hoop shit die ze zeggen wel echt is maar gewoonz waar aangedikt en ze doen er domme shit mee.....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.