Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
Safire
Gepost door Safire op maandag 31-10-2005 om 13:22:21
Ik ben dus net verkast naar Zwolle city. Erg leuk allemaal. Maar ik mis mn internet aansluiting Wie o wie geeft me straks een keer een NLHH update. (ben nu bij mn ouders aan t internetten, maar goed das dus maar heel ffies ). Anyweez. Hoi
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 13:22:37 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 31-10-2005 om 13:23:45
welkommmm.

nee maar, hoezo nlhh update snap het ff niet.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 13:24:31 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 31-10-2005 om 13:24:28
Haha heey!

We hebben 2 nieuwe redactieleden waarvan al dingen op de frontpage staan, er is een textbattletoernooi aan de gang dat ik ga winnen, er is een slowchattopic gekomen waardoor alle vorm van hoogstaande communicatie onmogelijk is geworden, en nog wat dingen die ik vast vergeet.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Safire
Gepost door Safire op maandag 31-10-2005 om 13:25:28
Nou ik neem aan dat jullie wel het een en ander uitspoken hier in de tijd dat ik sta te creperen boven een bak met verf en een sop emmertje.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Safire
Gepost door Safire op maandag 31-10-2005 om 13:26:07
hahahahaha dat zijn nou updates. props naar huussuh!
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 31-10-2005 om 13:28:18
Hej Saf je werd al gemist! Ik kijk nog dagelijks naar je boze hoofd om de memorie alive te houden hehe. Maar euhm waddupers met de woning en wanneer is de housewarming?
De update van Huussuh is wel aardig compleet dacht ik zo verders hoor.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op maandag 31-10-2005 om 13:29:42
aanvulling op Huussuh.

- Er is een bij drop je audio een weekse freestyle tournooitje.( iedere week een andere onderwerp).
- er is bij drop een audio een weekelijkse " drop je tekst". Zelfde shit als freestyle maar dan alleen textueel

[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 13:30:19 ]

----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op maandag 31-10-2005 om 13:29:51
tuurlijk is hij niet compleet,natuurlijk ben ik terug van de ban,en deed ik toch sneaky mee aan de comp, alleen kon ik timow en huus wel rippen maar zat met een soort zelfde probleem als jou,verder is TSP natuurlijk back,en is Osiris er nooit meer, en zijn er minstens 20 members bijgekomen die van 50 cent en westside houden.
verder nemen de 12 jarige het forum soms in beslag, en is er om de dag 11 pagina's volgeonzint in het slowchat topic.

en de rest van de updates vertel ik je later natuurlijk, als we bij je thuis voor de openhaard met een wijntje op een tijgervel zitten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 13:30:39 ]

----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Safire
Gepost door Safire op maandag 31-10-2005 om 13:31:34
@noedels: de housewarming komt zodra het creperen is afgelopen ik dacht dat het wel snel zou gaan met klussen, maar tering.. iedere keer loop ik weer tegen kapotte dingen aan en de rest gaat toch iets trager dan gewenst.. maar er komt nu eindelijk een beetje schot in de zaak. trouwens grieperig zijn is niet relaxed in een huis vol rotzooi en verflucht.. en als mn inkt niet op was ging ik 1 van de vele prachtige foto's van jou uitprinten.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 13:32:56 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Safire
Gepost door Safire op maandag 31-10-2005 om 13:33:54
Quote:
Slugger-D~ schreef op 31-10-2005 @ 13:29
tuurlijk is hij niet compleet,natuurlijk ben ik terug van de ban,en deed ik toch sneaky mee aan de comp, alleen kon ik timow en huus wel rippen maar zat met een soort zelfde probleem als jou,verder is TSP natuurlijk back,en is Osiris er nooit meer, en zijn er minstens 20 members bijgekomen die van 50 cent en westside houden.
verder nemen de 12 jarige het forum soms in beslag, en is er om de dag 11 pagina's volgeonzint in het slowchat topic.

en de rest van de updates vertel ik je later natuurlijk, als we bij je thuis voor de openhaard met een wijntje op een tijgervel zitten.


helaas is mijn kamer net niet groot genoeg om een open haard in te zetten. die ruimte wordt namelijk al in beslag genomen door mijn imense breedbeeld tv
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 31-10-2005 om 13:34:49
Haha wel boven de tv hangen dan he die foto!
Maar wat kan ik zeggen klussen is een bitch, ik ben een jaartje gelden ook verhuisd en heb hier toen 2 nachten op een ijskoude vloer geslapen in de verflucht. Nemen jullie parket of kliklaminaat of gaan jullie voor tapijt? Kliklaminaat is namelijk ook een bitch...dat je het alvast weet
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 13:35:13 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
Safire
Gepost door Safire op maandag 31-10-2005 om 13:36:02
we hadden oerlelijk rood tapijt, waar ik 3 dagen mee bezig ben geweest om dat er uit te slopen. nu hebben we gewoon zeil genomen, aangezien ik al wist dat kliklaminaat een bitch is
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 31-10-2005 om 13:38:18
Slim slim slim. Scheelt weer een hoop frustraties

----------------------------------------
clonebabybeats baby
The_TJ Gepost door The_TJ op maandag 31-10-2005 om 13:41:55
tapijt > laminaat > tegels > zeil (in de woonkamer dan he)
----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Safire
Gepost door Safire op maandag 31-10-2005 om 13:44:19
erm op de een of andere manier snap ik je post niet @ TJ.
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
The_TJ Gepost door The_TJ op maandag 31-10-2005 om 13:46:44
Ik bedoel dat ik geen zeil zou willen hebben. Zeil is zo koud en... goedkoop. Niet om je te beledigen ofzo, maar ik vindt zeil gewoon zo overkomen.

Edit:
Ik had gewoon een tapijt gelegd, duur misschien, maar dan heb je ook wat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 13:47:28 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 31-10-2005 om 13:47:44
Ligt er ook aan hoe je je kamer inricht. Met kleedjes enzo, en van die zachtestofmeubels is zeil juist wel compenserend.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Safire
Gepost door Safire op maandag 31-10-2005 om 13:48:22
hahaha, op die fiets. ja skeit hoor. ik woon hier niet langer dan 3 jaar. als ik écht een huis heb dan ga ik wel een mooie vloer laten leggen. nu ben ik gewoon een arm studentje. en trouwens, dat wat ik heb ziet er wel erg mooi uit. ik drop wel een keer foto's als alles af is

edit: en tapijt was ook niet echt praktisch om twee redenen. 1. ik ben een ernorme kluns.. binnen een maand is mijn tapijt smerig van de omgevallen cola enzo. 2. er zit een keuken direct in mn kamer, en dan is tapijt ook niet erg praktisch met koken.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 13:50:07 ]

----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
The_TJ Gepost door The_TJ op maandag 31-10-2005 om 13:49:25
@Huusuh
Tuurlijk, tuurlijk. Bij mij thuis zou het niet staan, maar misschien schuilt in jou wel een goede interieurdesigner.

@Safire
Doen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 13:50:17 ]

----------------------------------------
Go Fudge Yourself
- Chef
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 31-10-2005 om 13:50:55
Ik heb stylish blokjeszeil in de keuken.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op maandag 31-10-2005 om 13:51:00
Quote:
Safire schreef op 31-10-2005 @ 13:48
er zit een keuken direct in mn kamer, en dan is tapijt ook niet erg praktisch met koken.


Gelukkig bestaat de afhaalchinees nog:o
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 31-10-2005 om 13:51:05
Hehe, van een nlhiphopupdate naar eigen huis en tuin. Jihaa!
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Safire
Gepost door Safire op maandag 31-10-2005 om 13:53:23
@noedels: dope drop es foto's van jouw huis?

@dvince: ja dat gaat vervelen na een week. ik wil ook nog wel een beetje normaal eten en daarnaast is koken gewoon wel leuk.


----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op maandag 31-10-2005 om 13:54:47
Quote:
Safire schreef op 31-10-2005 @ 13:53

@dvince: ja dat gaat vervelen na een week. ik wil ook nog wel een beetje normaal eten en daarnaast is koken gewoon wel leuk.



Ja, Zuurkool(L) ... koken is dope... .

----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op maandag 31-10-2005 om 13:56:29
Njah ik ben nu aan het opruimen Als ie schoon is dan post ik wel n foto. Lijk ik net n nette jongen.
----------------------------------------
clonebabybeats baby
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.