Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op woensdag 02-11-2005 om 16:36:46
Zaterdag dus Escalatie Team + solo optredens van mij, Rosa-Ana en nog een hele hoop andere mc's. In de Kern, Purmerend, entree gratis.



het wordt helemaal lijp, dus komt dat zien beste mensen.

----------------------------------------
Fok 't
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op woensdag 02-11-2005 om 17:47:56
de andere kant van flyer:


----------------------------------------
Fok 't
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op woensdag 02-11-2005 om 17:59:01
Ik wil t best checken, maar volgens mij is purmerend net iets te ver. Al zijn mijn topo-skills niet van hoogstaand niveau, maar goed.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 02-11-2005 om 18:06:11
Ik zou heen kunnen gaan, maar dan moet ik wel met het openbaar vervoer. Wat betekend dat ik dus om half 1 weer weg moet, en dat zie ik niet zo zitten.

Greg weet je ook hoelaat jij solo en met Escalatie Team optreedt?
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op woensdag 02-11-2005 om 18:17:30
Ik denk dat we rond een uur of elf komen ofzo, maar dat weet ik niet zeker. Ik kom na het Escalatie Team, en doe nog paar nummers met de hele crew.

Qua openbaar vervoer, bus 106 stopt voor de deur en gaat tot een uur of 3 's nachts weer terug. Wij gaan ook met een hele groep uit Amsterdam met de bus.
----------------------------------------
Fok 't
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op vrijdag 04-11-2005 om 06:26:05
Godverdomme, morgen is het dus he! En heeft iemand nog wat coke voor me? Ik ben aan het bibberen hiero weet je... als ik zaterdag weer zoveel drink dan zal ik meerdere hersenfuncties door elkaar gaan vermengen.
----------------------------------------
Fok 't
Nourdin_Bukake
heeft er zo langzamerhand genoeg van
Gepost door Nourdin_Bukake op donderdag 10-11-2005 om 04:13:58
ey greg ik heb je nog zien optreden, een mattie van me woont om de hoek bij de kern, we waren ff gaan checken. het was wel ok. je moet alleen niet doen of je jay-z bent ofzo, dat je met een fles whiskey het podium opkomt. Volgens mij zat er niet eens echt whiskey in, want je maakt mij niet wijs dat jij zo'n fles tijdens je optreden in 20 min. opdrinkt. Voor de rest was wel leuk. wel vette beats heb je
----------------------------------------
ik heb een pipa, sukkel
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.