Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 10-07-2002 om 11:12:23
http://httpd.chello.nl/~febels/index.htm
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op woensdag 10-07-2002 om 11:40:59
Koel man ik wil ook een kast van lego
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 10-07-2002 om 19:57:39
argh ik krijg zin om ook zo'n ding te bouwen.. eens kijken of ik nog lego heb liggen, dacht het wel enzo
----------------------------------------
Signature
araphor Gepost door araphor op donderdag 11-07-2002 om 12:16:12
Gaan die steentjes niet smelten?

Ziet er wel *erg* tof uit zeg!
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 12-07-2002 om 13:32:50
Die pc zal ook wel iets storings gevoeliger worden zo zonder kooi van Faraday.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 12-07-2002 om 15:47:06
creech schreef:
> Die pc zal ook wel iets storings gevoeliger worden zo zonder kooi van Faraday.

Maakt niet zo veel uit. Het zal niks meer of minder zijn als de storing bij een TV (ontvanger/encoder die gestoort kunnen worden).

Overigens zijn de steeds meer opkomende kasten van aluminium ook geen goeie kooitjes

Kooi van Faraday werkt overigens optiemaal wanneer het een gesloten rasterwerk is. Veel minder met gesloten kooien (als een computerkast )

Daarbij komt nog dat de interne storing een veel groter effect heeft als storing van buiten de kast. Denk dus niet dat het echt veel uit maakt.

Wat betreft het smelten, dat valt wel mee. Leg je lego op een warme dag in de zon, dan smelt het ook niet. En als je de meestwarme componenten ff goed koelt is er niks aan de hand. Mijn PC wordt 40graden C stressed. Kan lego wel hebben dus.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 13-07-2002 om 07:31:04
Je mag Lego ook niet in een auto in de zon laten liggen, dan kan het vervormen. t Zou dus best wel eens zo kunnen zijn dat je kast opeens inzakt

Enne, die gast meldt dat ie 'de eerste' was die een systeemkast van Lego had gebouwd, ik heb zeker 2 jaar geleden *ergens* op een buitenlandse site al een eerdere Lego kast gezien.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.