Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
Safire
Gepost door Safire op maandag 07-11-2005 om 00:01:00
ik heb een hele dope breedbeeld tv van samsung, maar sinds vandaag reageert de tv niet meer op de afstandsbediening.. alleen volume werkt nog.. dit is dus zwaar irritant.. iemand dit ook wel eens gehad? wat heb je er toen aan gedaan? of weet iemand misschien een andere oplossing?
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 07-11-2005 om 00:03:18
jaa ik heb dat nu met de + volume knop van mijn afstand bediening.. is echt fucked up.. zwaar irritant dus.. misschien een nieuwe afstandsbediening kopen.. en nieuwe tv lijkt mij iets te duur.. ( onnozel antwoord maar ik probeer te helpe )
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Safire
Gepost door Safire op maandag 07-11-2005 om 00:05:38
hmm okeeeeej.. de hele middag doet ie t niet en nu ineens vanuit het niks weer wel.. weirde shit.. anyweez, problem solved topics aanmaken helpt
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 07-11-2005 om 00:10:22
batterijen verwisselen?
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 07-11-2005 om 00:42:21
dat komt inderdaad door je batterijen. moet je maar eens vervangen een dezer dagen. want zaakje kapt er binnenkort weer mee.

cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 07-11-2005 om 09:40:49
misschien zit er een knopje vast, die je hele afstand blokkeert ?
moet je ff schudden
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Safire
Gepost door Safire op maandag 07-11-2005 om 10:16:08
dat was het ook @cml.exe . tenminste na een minuutje schudden deed ie t weer..

probleem is opgelost mensjes
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.