Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 15-07-2002 om 00:40:52
Op het moment is er een poll gaande op de OIP site. Een poll in het belang van jullie (de gebruikers/bezoekers) en een poll in ons belang (de makers). Deze poll gaat om wat jullie meer op de OIP site willen zien.

De uitslag is op dit moment als volgt.

Wat wil jij meer op deze site zien?
Downloads . . . 10
HipHop nieuws . .7
Foto's . . . . . . 6
Columns . . . . . 4
Anders... . . . . .4
Reviews . . . . . 2
Concert Info . . .2

Totaal stemmen: 35

Nu is natuurlijk de vraag hoe gaan we deze 'wensen' van de gebruikers waar maken. Want dat kunnen we niet allemaal zelf natuurlijk. Dat kost gewoon te veel tijd. Of zijn er dingen voor nodig die we niet omhanden hebben.

Downloads
Om te beginnen is er veel vraag naar downloads. Op het moment zijn er MP3's van KinkFM de opnames van de laatste 2 maanden zijn te downloaden. Maar er is vraag naar meer. Hoe gaan we dit leveren en wat wil men zien? Creech heeft toegezegt wanneer hij ruimte heeft wat bandbreedte en ruimte beschikbaar te stellen om enkele MP3's te plaatsen. De mogelijkheid is er dus. Maar hoe moet het gevult worden.

Hip-Hop Nieuws
Dit is heel simpel. Maak is een keer gebruik van de nieuws submit voor om ons nieuws te laten weten. Dan kunnen wij het plaatsen. Als we ergens niet van weten, kunnen we het ook niet plaatsen niet waar?

De nieuws submit is een handig invulformulier welke jou instaat stelt ons nieuws te melden. Het formulier is te vinden onderhttp://www.osdorpinternetposse.nl/submit.php?action=news

Foto's
Dit zal ik zelf op moeten lossen, we hebben meer als 1000 foto's. Deze moeten echter nog geresized en vooral gesorteerd worden. Maar ze komen ooit. I promise.

Columns
Hier weer iets dat jullie deels zelf in de hand hebben. Squee is op dit moment de enige die regelmatig probeerd columns aan te voeren. Willen jullie er meer zien? Zorg er dan voor, schrijf zelf wat en mail dit naar redactie@osdorpinternetposse.nl>redactie@osdorpinternetposse.nl Dan kunnen we bekijken of het geplaatst kan worden.

Anders...
Wat willen jullie? Tell me, Anders... is een extra optie waar uitleg bij nodig is, so spit it

Reviews
Tijd, tijd en tijd daar draait het allemaal om. Wij willen best reviews plaatsen, maar ook hier hebben we geen tijd voor. Heb je een review waarvan jij denk dat ie hier past? Mail deze naar redactie@osdorpinternetposse.nl>redactie@osdorpinternetposse.nl en we zullen wederom zien. Ik heb een hele lijst liggen met CD's die ik gereviewed wil. Maar das ondertussen allemaal oud nieuws

Concert Info
Sinds kort is er ook een concert submit formulier. Hiermee kan je concerten aan ons mededelen. Wij kunnen ze hierna plaatsen. De concert submit is te vinden op http://www.osdorpinternetposse.nl/submit.php?action=concert



Als men zo vriendelijk zou willen zijn ons hiermee te helpen, suggesties te brengen en eventueel aanvoer van de nodige dingen te willen verzorgen. Dan kunnen wij hopelijk een voor jullie interessantere site brengen. Waardoor wij eerder/meer bereid zijn/blijven tijd en moeite te steken in de OIP site.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2002 @ 00:43:32 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
^SiLiCoN^ Gepost door ^SiLiCoN^ op maandag 15-07-2002 om 00:48:11
hmm die mp3s kunnen wel geregeld worden hoor
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 15-07-2002 om 01:03:06
^SiLiCoN^ schreef:
> hmm die mp3s kunnen wel geregeld worden hoor

Kan jij een 24-7, snelle FTP regelen die VEEL dataverkeer kan trekken? Dan houden we ons aanbevolen namelijk.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 15-07-2002 om 12:54:06
er zijn enkele goede mp3ie sites voor downloads, maar: er was ooit een site genaamd OP digital divisie met enkele filmpjes en de oude demos van OP, die ftp was wel supertraag en om dan een grote film te downloade was niet zo'n pretje, maar twaz er toch! en nu is die offline moeten gaan!!! dus als er hier die filmpjes en oude demo's van de OP zouden kunnen komen
voor nederhop mp3iez kun je gemakkelijk ff naar www.nederhopmp3.tk surfen en daar wat downloaden
het zou ook wel leuk zijn als er een cd wordt gereviewd dat er dan een klein stukje van te horen valt! bv: 1ste minuut van een paar nummers. dan weet je meteen een pak meer dan als iemand z'n eigen mening zegt over de ceedee
ik vind voor muziek 96kb/s het beste, ik hoor niet zoveel verschil tussen 128 en 96, dus als je minder verkeer wilt, dan is het misschien beter om de kinkmp3iez tegen 96k te zetten, je bespaard dan toch veel ruimte! en als je ze nog kleiner wilt krijgen kun je ze altijd zippen
dat zijn enigste verbeteringen die ik kan bedenken! hopelijk kun je er toch ietz van gebruiken
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 15-07-2002 om 13:28:52
De MP3's en filmpjes zelf zijn het probleem niet, ik heb iets meer dan 1,2GB RAMP MP3's van diverse live optredens, beperkte oplage CD's/Singles en daarnaast nog een zooi filmpjes. En daarnaast nog een zooi andere nederlands-talige hiphop. Het materiaal is er dus wel..

Het grote probleem is kosteloos bandbreedte vinden die een redelijk grote hoeveelheid dataverkeer aan kan. Met de paar KinkFM opnames die we hadden (300MB totaal oid.), creerden we al ruim 20GigaByte aan dataverkeer. Het is gewoon erg moeilijk een server te vinden waar zulke hoeveelheden dataverkeer geen probleem zijn, tenminste, dat is wel moeilijk als het niks mag kosten. Mindere kwaliteit is misschien een optie, zal 't in de groep gooien


Betreft het laten horen van de eerste minuut van enkele nummers bij een review... Goed idee. Maar dan zouden we het eerder bij 1 minuut van het totaal houden. Dit ook weer gezien de bandbreedte. 1minuut is toch al snel 0.5 tot 1MB. En geloof me, de bandbreedte gaat dan hard. Misschien kunnen we er wel een proef mee gaan doen. Maar aangezien ik niet over de maximaal toegestane bandbreedte voor deze site ga. Kan ik daar nu nog niks over zeggen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 15-07-2002 om 15:01:30
die minuut moet geen superkwali zijn he je kunt dat zo zetten dat je er nog wel iets van begrijpt maar dat het ni de moeite is om het te bewaren
kun je niet met enkele mailadressen bij lycos een paar adressen maken? der krijg je 50meg per site (elk email kan maar 1 site hebben) of bij een andere gratis provider
alle nummers die al ergens online staan moeten niet opnieuw online gezet worden: vb: bij review, er is een nummer van die cd online bij site artiest, gewoon daarnaar linken
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op maandag 15-07-2002 om 19:42:13
die 1 minuut mp3 moet wel goeie kwaliteit zijn.. dan willik dat album/mp3 volledig hebben juist, ik bedoel, tis al 1 minuut, waarom dan ook nog slechte kwaliteit, dan geef je wel erg weinig...

Linken bij een site van een band/artiest lijkt me geen goed idee.. omdat 't legaal MOET gebeuren, moet je toestemming gaan vragen (eigenlijk moet dat sowieso als je mp3's van 1 minuut doet) en dat kost veel tijd etc etc..

Nu zal ik niet alleen maar kritiek gaan leveren maar ik wil best helpen met het sorteren/resizen van de foto's.. ook zal ik nog 's een review van een game schrijven.. alleen heb ik op 't moment geen nieuwe games tot de beschikking.. Ook zal ik NU bezig gaan met review van Spiderman (film)...
----------------------------------------
Signature
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 15-07-2002 om 20:55:47
ik dacht dat je een klein stukje van een nummer legal op je site mag hebben staan dus dat kan geen probleem zijn, als de artiest nu zelf een nummer online zet (zoals bij casto skills) dan kun je vlug daarnaar linken, gewoon zodat je een duidelijk beeld krijgt of het een goeie ceedee is! ik had al iets over sanctum gehoord maar ik was nog niet zeker of ik de cd ging kopen, nadat ik 3 nummertjes had kunnen downloade van zen site was ik overtuigd om het te kopen, dus is ech wel nuttig
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 17-07-2002 om 17:28:29
tiz weer woensdag en dermee dacht ik nog aan iets dat ook wel op de site mag: preek van de week , geraakt dat er nog erges op tusse heel het archief? ik heb er nog enkele op mn hd staan dus als je ze nodig hebt
PhoeniX
I'm worth a million of you......
Gepost door PhoeniX op vrijdag 05-03-2004 om 18:35:37
Wil VEEEEL meer downloads.....reken voor mij maar 2 punten bij downloads en eentje bij foto's. Verder alles chillez hierzo mzzl.....
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.