Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 08-11-2005 om 22:22:08
Iemand die dit volgt?

tering dikke eindstrijd. Knuppel met grote bek onterecht gewonnen.

Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op dinsdag 08-11-2005 om 23:14:39
die kale liet zich wel lekker afbluffen tijdens de pers-conferentie. Vondt die zweetpakken wel vaag man, in een uurtje een halve kilo kwijt. volg het niet nauwlettend, maar weet wel dat het een tricky ding was. East coast en west coast brada's in 1 hal , is geen goed idee. Maar de beelden van de gevechten zijn soms wel cool.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 08-11-2005 om 23:17:18
ja het is allemaal beetje over the top.

zweetpakken is sneaky om op gewicht te komen voor een wedstrijd. is net als die sauna-belt van tellsell. Je verliest wat kilo's alleen voorkorte tijd, maar dat zetten ze er niet bij

ik volg het ook niet echt, maar kijk wel regelmatig. Boksen blijft een mooie sport tenslotte.


Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 09-11-2005 om 00:10:44
boksen is zeker een mooie sport. Maar zoals je zegt , in dat programma zo over done ( ik blijf in jouw termen livio ) Ik vindt dat het de magie van boksen weg haalt. Maar zoals ik altijd zeg, ik ben voor de gast met die handschoenen

Wanneer is de finale ?
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 09-11-2005 om 13:25:03
Jesse rockt zeker wel, vond die bonsante maar een vuilak, en altijd maar over zijn vaderschap gezeik.

Peter Manfredo is de man, hij moet winnen van mij

tis allemaal wel wat voorspellend. overdone vind ik wel mee vallen. Die belongingen zijn trouwens wel supervet.
volgende week begint de halve finale. dus denk over 3 weekies ofzo de finale.

Kickboksen is toch net iets vetter, check bijv fight club op Eurosport. Karaev is dope!
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op woensdag 09-11-2005 om 13:47:31
Quote:
Prow schreef op 09-11-2005 @ 13:25
Kickboksen is toch net iets vetter, check bijv fight club op Eurosport. Karaev is dope!


word

Maar ik blijf erbij , ik vindt het allemaal net iets TE zeg maar. De finale ga ik zeker checken ik ken de namen niet ofzo , maar stiekem heb ik wel een favoriet. De gast die een tand mist ( wie van hun niet ) die erhm , beetje afro-amerikaan ofzo , hij is wel cool !
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 09-11-2005 om 13:54:11
Deze:




die int midden staat met die bokshouding?

helemaal rechts in beeld is trouwens Ahemd, offe lijk ik nu een verwoed fan van de contender?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2005 @ 13:54:41 ]

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 09-11-2005 om 14:11:42
die rechter is me te snel.

wie is dat meisje op je avatarredingetje prow ?

Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 09-11-2005 om 14:14:10
hij is er ook al uit,

Ja dat is meisje dat zat bij me op school, is een vriendin van me maar ze is wel fijn
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 09-11-2005 om 14:15:51
hell yeah!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 09-11-2005 om 14:29:52
contender is lijp ik heb de 1e 3 a 4 afleveringen gezien maar toen was ik zo stom om per ongeluk op een Amerikaanse site van The Contender te gaan kijken waar ik gelijk een plaatje zag van de winnaar, toen was voor de mij de lol er jammergenoeg af
----------------------------------------
beng!
RoXXy Gepost door RoXXy op woensdag 09-11-2005 om 14:31:15
Heb 't 1 keer gezien, maar volg het niet echt
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op woensdag 09-11-2005 om 14:38:43
alleen als je het volgt is het koel en gaucho jij bent dom
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 09-11-2005 om 17:05:37
Quote:
Gaucho schreef op 09-11-2005 @ 14:29
contender is lijp ik heb de 1e 3 a 4 afleveringen gezien maar toen was ik zo stom om per ongeluk op een Amerikaanse site van The Contender te gaan kijken waar ik gelijk een plaatje zag van de winnaar, toen was voor de mij de lol er jammergenoeg af


ik dus ook :S hahaha
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.