Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 15-11-2005 om 00:16:35
heb een beatje gemaakt, hij is nog niet helemaal af ben er vandaag aan begonnen. graag wat feedback/tips over hoe en wat er beter kan
http://www.soundclick.com/rijmpiet
----------------------------------------
Jonkonize!
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 15-11-2005 om 00:26:45
hmm ja beat is opzich wel ok,
maar voor de andere sample melodieen zou ik toch betere zoeken/maken klinken gewoon niet lekker
wat gebruik je?
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 15-11-2005 om 00:32:45
welke melodietjes bedoel je die niet lekker klinken of gewoon allemaal?. ik gebruik trouwens gewoon fl 5 maar dan natuurlijk wel eigen samples (of die van frikifreek)
----------------------------------------
Jonkonize!
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op dinsdag 15-11-2005 om 01:32:33
wel een dope beatje.

Alleen die piano zou ik wat anders doen, dat klinkt nog een beetje teveel alsof er iemand op een piano zit te rammen die er eigenlijk nog niet zo goed in is. Beetje werken met harde en zachtere tonen enzo doet al een hoop.

of pak die sample van de piano en hak een stukkie van 't begin eraf, en wissel die af met de normale sample bijvoorbeeld, dan nog wat met volumes van bepaalde tonen klooien... klinkt 't een stuk minder recht toe recht aan zeg maar, beetje mysterieuzer ofzo... zo'n beat is 't wel.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2005 @ 01:38:59 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 15-11-2005 om 07:45:53
haha nu je het zegt dankje voor de tip ik zal er naar kijken
----------------------------------------
Jonkonize!
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 15-11-2005 om 18:56:37
nog meer mensen feedback?
----------------------------------------
Jonkonize!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.