Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 16-11-2005 om 18:03:24
Sjieah dit is gek, mischien moet je je vraag even herschrijven Kristel...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-11-2005 @ 18:03:59 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
gOldfinger Gepost door gOldfinger op woensdag 16-11-2005 om 18:04:00
kristel..???
cml.exe
Gepost door cml.exe op woensdag 16-11-2005 om 18:04:14
?
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Kristel Gepost door Kristel op woensdag 16-11-2005 om 18:06:36
Hallo,

Voor het programma 'Wie komt er logeren?' ben ik op zoek naar een fanatieke rapper in hart en nieren die het leuk zou vinden om een weekend lang bij een gezin in Nederland te gaan logeren. Zowel het gastgezin als de logee weten niet met wie ze het weekend gaan doorbrengen.

Waar gaat ons programma over? Onbekend maakt onbemind en dit leidt vaak tot allerlei vooroordelen. We kennen ons eigen leven en we denken te weten hoe de levens van andere mensen er uitzien, maar wat weet een boerendochter eigenlijk van het kermisleven? Of wat weet een slagersfamilie van veganisten? Als mensen de mogelijkheid hebben om elkaar te ontmoeten blijken er onder alle verschillen toch ook vaak veel overeenkomsten te zitten.

In ‘Wie komt er logeren?’ worden dit soort ontmoetingen geregeld. Elke aflevering krijgt een gezin een weekend lang iemand te logeren met een totaal andere achtergrond, soms volledig tegengesteld aan het gezin in kwestie. Verschillen in levensopvatting, leefwijze, milieu, afkomst, geloofovertuiging etc. zullen factoren zijn waar zowel het gezin als de gast mee te maken krijgen. De gast draait volledig mee in het gezinsleven. Hoe zit hun leven eruit? Wat eten ze? Wat doen ze voor ontspanning? Wat is hun favoriete muziek? Hoe denken ze over geloof? Dit leidt soms tot confrontaties en discussies maar evenzo vaak tot hilarische of ontroerende momenten. ‘Wie komt er logeren?’ is een programma over respect en tolerantie en wil op een luchtige manier de kijker een spiegel voorhouden zodat onbekend niet langer altijd onbemind hoeft te zijn.

Ben je geinteresseerd? Stuur me dan een mailtje of bel
035- 5394358.

Groetjes, Kristel
gOldfinger Gepost door gOldfinger op woensdag 16-11-2005 om 18:08:17
dat bedoelde ik dus met kristel..
der stond net gestard door kristel en als je diie ding opende staat er noedels en toen snapte ik het ff niet meer
dap
038
Gepost door dap op woensdag 16-11-2005 om 18:10:17
Grappig.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 16-11-2005 om 18:12:19
net zoiets als logeren bij Frans Bauer!!!

Dit lijkt me best amusant programma, maar denk niet dat op nlhiphop de juiste ingrediënten zitten. Of ik moet me vergissen
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 16-11-2005 om 18:27:08
Noedels lamme stoner door de weeks
maar:
Kristel programmamaker in het weekend!
----------------------------------------
clonebabybeats baby
RockyJ
Gepost door RockyJ op woensdag 16-11-2005 om 18:31:07
niet echt serieuze reacties hier

maare kristel.. ikke niet hoor.
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 16-11-2005 om 18:31:25
mooi onderwerpje voor onze hese vlaamse vriend!
Safire
Gepost door Safire op woensdag 16-11-2005 om 18:32:39
misschien handig om het mailadres hier neer te zetten?
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
dap
038
Gepost door dap op woensdag 16-11-2005 om 18:35:41
kristel.ter.beek @ stokvisniehe.nl
Mc_sKiTtLeS
De Topfokker - 0416
Gepost door Mc_sKiTtLeS op woensdag 16-11-2005 om 19:04:56
Opzich lijkt het me wel leuk...

Haha sjawel... als niemand wil, doe ik het misschien wel...

:p
----------------------------------------
www.soundclick.com/praatjesmakers
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.