Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 26-07-2002 om 14:41:43
"Mika Hakkinen heeft definitief zijn F1-carrière beëindigd. Vanochtend maakte Hakkinen tijdens de vrije training op het Duitse Hockenheim bekend dat hij niet zal terugkeren in de Formule 1.

De Fin stopte aan het eind van het vorig seizoen met racen om meer tijd te besteden aan zijn gezin. Hij reed in totaal 161 races en behaalde in 1998 en 1999 de wereldtitel. Zijn laatste overwinning dateert van vorig jaar september toen hij op Indianapolis de Grote Prijs van de Verenigde Staten won.

Zijn besluit nam hij ruim een jaar geleden al. 'Op de Grand Prix van Monaco van 2001 liet ik Ron Dennis al weten dat ik wilde stoppen, maar hij wilde zeker weten dat ik de juiste beslissing nam en gaf me de kans om een sabbatical te nemen', aldus Hakkinen.'Toen ik met Ron had gesproken viel er een grote last van mijn schouders. Ik genoot echt van de rest van het seizoen en wist te winnen in Silverstone en Indianapolis. Toen ik dit jaar de Grand Prix van Monaco bezocht wist ik niet hoe ik me zou voelen, maar toen werd me duidelijk dat ik de juiste beslissing heb genomen en vertelde ik Ron dat ik definitief wilde stoppen.'

Hakkinen zegt dat hij de motivatie voor Formule 1 niet meer kon opbrengen. 'Ik heb zo veel meegemaakt in Formule 1 en ik heb veel bereikt. Het was de moeite niet waard om door te gaan. Ik wil tijd spenderen met mijn familie en Hogo zien opgroeien. Ik heb veel mensen ontmoet in de afgelopen jaren en er zijn er veel die ik persoonlijk wil bedanken, wat ik later zal doen. Alles wat ik nu kan zeggen is een oprecht dankjewel aan iedereen. Ik heb de steun en vriendschap die jullie door de jaren hebben getoond zeer op prijs gesteld. Dank u."
araphor Gepost door araphor op vrijdag 26-07-2002 om 15:32:12
Hmmm, jammer. Ik kan het wel begrijpen overigens. Er valt nu wel een enorme concurrent van Schumacher weg. Schumie zal volgend seizoen ook wel weer kampioen worden dan..
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.