Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 29-07-2002 om 18:20:46
OKay ik heb die film gezien vorige week en ik heb 1 tip: Ga er niet heen!! De film is echt te wack! Hij is bijna nog slechter dan red planet.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 29-07-2002 om 19:02:25
Ik ben raar, ik vond hem wel leuk...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
araphor Gepost door araphor op maandag 29-07-2002 om 19:55:03
Goede review! Ga zo door!
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 29-07-2002 om 21:39:35
Volgens mij had de gast die de ondertitels deed gezopen, ik snapte er geen fuck van...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 30-07-2002 om 03:12:01
Om eerlijk te zijn vond ik 'm ook wel leuk.. misschien niet iets voor meisjes ? want lou von 'm ook al geen ruk aan
----------------------------------------
Signature
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 30-07-2002 om 10:18:51
Attila (zanger van BJ voor de ongeletterden ) vond m ook niet goed, en da's volgens mij toch geen meisje

88 minuten inclusief op- en aftiteling, doh.
----------------------------------------
Code #404: User not found
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 01-08-2002 om 00:18:20
ik vond m ni van de beste maa soms wel grappig
is toch beter dan scooby doo (kreeg ik eerst toen ik had gedownload en die is echt slecht!! het kleine zusje van n vriendin van me vond die zelfs slecht en die is 6!!! wel leuk dat blackadder meespeelt:P )
download dus gewoon ff die film, is toch ma 88 minuten die je ff van je slaap kunt missen en als die dan echt zo slecht is val je toch in slaap?!
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 03-08-2002 om 21:04:57
Keb em nog niet gezien en hoef ik ook niet, de eerste was ook wack en dees lijkt me helemaal kut!!
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op zondag 04-08-2002 om 01:35:02
idd Mip, als je al zo dom bent om DAAR heen te gaan, moeten je lippen en oogleden dicht genaaid worden met schaamhaar...

voor de ongeletterden? hehe daar wordt je ongeletterd van hehe..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
GrieP Gepost door GrieP op dinsdag 13-08-2002 om 14:51:43
Ach, wat zeuren jullie nou allemaal. Als je naar die film toegaat met het idee: 'Even een goeie film kijken met veel diepgang en meerdere persoonlijkheids ontwikkelingen' dan zit je inderdaad fout. Als je er heen gaat met de insteek: 'Even achterover hangen en genieten van de special effects en een beatboxende Will Smith' zit je gebakken.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 15-08-2002 om 18:48:25
tja je kan er dan ook gewoon niet heen gaan en ergens in een slowaakspark gaan chillen
das veel beter
----------------------------------------
www.serife.nl
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 15-08-2002 om 18:49:41
t is leuker om naar eekhoorns te kijken dan naar spiderman
----------------------------------------
www.serife.nl
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 22-03-2003 om 20:19:15
Quote:
GrieP schreef op 13-08-2002 @ 14:51:43
Ach, wat zeuren jullie nou allemaal. Als je naar die film toegaat met het idee: 'Even een goeie film kijken met veel diepgang en meerdere persoonlijkheids ontwikkelingen' dan zit je inderdaad fout. Als je er heen gaat met de insteek: 'Even achterover hangen en genieten van de special effects en een beatboxende Will Smith' zit je gebakken.


Nou ja, ik was niet zo gek om naar de film toe te gaan, had m in een bovenhoekje van mn beeldscherm aanstaan, en er zijn maar 2 scenes waarmee ik me kon vermaken. 1 aan het begin van de film (een open autoraampje, meer zeg ik er niet over wegens spoilers) en de onvermijdelijke vecht-scene die anders-dan-anders was. 3 minuten vermaak in 88 minuten film. Bah.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0134 sec.