Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
YourDownFall
De Ondergang
Gepost door YourDownFall op maandag 28-11-2005 om 12:17:53
ok, iedereen hier kent denk ik wel het nieuwe Gmail of niet?

2 GB aan schijfruimte met hoge doorstuursnelheden

voor de gene die het niet kennen www.gmail.com <--

ik weet niet of registeren op het moment al open is, maar tot kort geleden (en misschien nu nog) moest je een invite van iemand anders krijgen om een gmail acount aan te maken.

voor de gene die nog geen gmail acount heeft en er graag een wil hebben, dan kun je me een PM sturen met je huidige email adres en dan zal ik je een invite sturen (heb er nog honderden over).

wat bied Gmail?

- een opslag ruimte van: 2.6 GB (op dit moment) <-- wordt alleen maar meer.
- Snelle downloads
- makkelijk overzichtelijk te maken.
- kan bestanden van elke extensie aan (.mp3, .zip, .rar etc)
- bijlages kunnen tot 10 Mb groot zijn
- bestanden blijven altijd staan!!
- kan onbeperkt inloggen en downloaden

dit betekent dus als je een album of videoclip hebt, je deze zou kunnen inrarren en zo op Gmail zou kunnen zetten.

Voorbeeld:

een videoclip van 50 MB

deze zou je dus inrarren met winrar in 5 bestanden van 10 MB
je hebt dit vast al vaker gezien, zo niet dan maakt het niet uit want dan maak ik dat later nog wel duidelijk.

ik kan hier evt een guidje voor schrijven hoe je dit met winrar moet doen

dan krijg je dus bijvoorbeeld:

videoclip part1.rar
videoclip part2.rar
videoclip part3.rar
videoclip part4.rar
videoclip part5.rar

alle bestanden zouden dan ongeveer 10 Mb zijn, en wanneer je deze uitpakt heb je dus je complete videoclip



stel je dus voor, ik rar zo'n videoclip in, stuur hem naar mijn gmail adres die ik hiervoor heb aangemaakt "nlhiphop.nl1@gmail.com"
ik zou dan hier het wachtwoord van de inbox kunnen delen zodat iedereen in kan loggen en zo alle bijlages (in dit geval, muziek/albums/videoclips) downloaden.
Of desnoods doorsturen naar je eigen gmail adres.

met Gmail kan je ook labels maken zodat je makkelijk alles overzichtelijk houd.

ik kan hier een voorbeeld van geven. en zal dan ook wel even een albumpje uploaden voor de gene die dit het eerste leest en dus als eerste een album request

mijn lijst met albums is HIER
Te vinden.

als ik hiermee enige regels overschrijd houd het natuurlijk op, maar als hier genoeg interesse voor is zou hier een hoop gebruik van gemaakt kunnen worden, en heb je binne no time een dik archief met downloadbare muziek en videoclips die tot in de eeuwigheid beschikbaar zullen zijn.


greetz. YDF
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 28-11-2005 om 12:27:54
Ik vind het wel een koel ID, maar ik denk niet dat je hier toestemming voor krijgt van nlhiphop. Kunnen ze namenljk gezeik mee krijgen. Als het toch lukt zou ik graag Spacekees - para promo willen hebben.
----------------------------------------
Jos de Boss
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 28-11-2005 om 12:39:46
Ik hou het wel bij Soulseek en Limewire, vind ik ook bijna alles wat ik wil op.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 28-11-2005 om 12:47:22
Wat je ook doet.... hou nlhiphop.nl er buiten WIJ hebben en willen niks te maken hebben met dit soort dingen. Dat kunnen we niet maken als nlhiphop.nl zijnde, wij onderhouden zakelijke contacten met mensen die jullie financieel benadelen door te downloaden.

Het gebruik van nlhiphop.nl is voorbehouden aan NLhiphop (dap, limon en spade).

Tevens is dit uberhaubt niet toegestaan op het forum. Zie bovenstaande reden, jullie benadelen op deze wijze direct zakelijke contacten van NLhiphop.nl en dus NLhiphop.


----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.