Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
snarremans
Gepost door snarremans op dinsdag 06-12-2005 om 00:41:51
wie heeft jensen gezien met die robert?? lijkt een drugsverslaafde die niet eens aandacht heeft voor gesprekken en allemaal dingen voorzich ziet gebeuren!! wat denken jullie ervan??? ik vind het maar vage shit
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 06-12-2005 om 00:50:53
hmm dat met die lichten vond ik maar gaar, kon de technicus/geluids/lichtenman ook gewoon gedaan hebben...
en tsja met die letters of namen die binnen schieten blijf ik maar *afgesproken* vinden....en die foto leek nergens op
nee ik zou graag willen dat het bestond
maar denk niet dat het allemaal kan
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
snarremans
Gepost door snarremans op dinsdag 06-12-2005 om 00:52:30
ja het blijft toch echt vage shit waar we denk niet achter kunnen komen...maar voor mij zag hij eruit als en drugstaker..haha elke keer die ogen alle kanten op en vaag bewegen met zijn handen,met name op het laatst voordat ie afsloot met die 2....maar goed...wou dat ik dat kon..haha wist er wel beter raad mee peace
Prog
Gepost door Prog op dinsdag 06-12-2005 om 01:01:18
Ik denk dat die dingen nooit te bewijzen zijn.
Je moet er écht voor 100% blind in geloven om er verder mee te komen.
snarremans
Gepost door snarremans op dinsdag 06-12-2005 om 01:04:35
dat denk ik ook ja tenminste ik moet het maar geloven,haha wuuuuuaaaahaaaaaaaa ik word gedwongen het te geloven,niks voor mij..haha
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 06-12-2005 om 01:18:44
Ik vind dat er al een Jensen topic is...

namelijk hier.. https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=3374
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 06-12-2005 om 07:54:24
Kunnen we daar gezellig verders
hoppa
----------------------------------------
clonebabybeats baby
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.013 sec.