Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op maandag 26-08-2002 om 23:57:29
ik heb een tijdje geleden op de radio iets gehoord dat wel vet klonk, maar ze waren zo slim om de titel ni te vermelden

ff een beetje info over het nummertje:
het stukje text dat ik onthouden heb: c'mon everybody JUMP JUMP! gezongen door een vrouw
de beat die er het dichtst bijkomt: die van nultolerantie van OP vanop harde kernramp

als je zou weten welk nummertje ik gehoord hebt, pleur het hieronder neer
THX
McBouncer Gepost door McBouncer op woensdag 28-08-2002 om 10:26:45
Kris Kross - Jump
----------------------------------------
Is it coz I is black?
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op woensdag 28-08-2002 om 23:19:41
bedankt!!!!!!!!!!!!! ksnap ni dat ik die titel ni kende! maja
kheb al heel de dag het nummertje opstaan en kben het nog ni beu
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 29-08-2002 om 00:42:16
hehe
----------------------------------------
www.serife.nl
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 29-08-2002 om 02:19:35
kben het nu beu en ga dus ff slapen!!!!
strkas luister ik voort!
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 29-08-2002 om 03:35:14
JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP JUMP
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 29-08-2002 om 10:36:04
Aargh.
----------------------------------------
Code #404: User not found
Mous Gepost door Mous op vrijdag 30-08-2002 om 19:33:42
Ik weet het niet zeker hoor, maar zit er een vrouwenstem in dat nummer?
Dat nummer is toch van 2 hele kleine jongetjes die hun spijkerbroeken verkeerd om hebben?
Bliss Gepost door Bliss op vrijdag 30-08-2002 om 22:37:36
ja ! "The mack daddy makes you jump jump ! The mickedie mickedie mickedie mickedie mickedie mickedie mack !"

En dap beweert dat mack daddy "pimp" betekent.
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 30-08-2002 om 23:25:03
mack

1) (n) Pimp.
2) (v) Being a pimp. "Mackin' is a game and everybody's playing it" -- Ice Cube (Who's the mack [1991])
3) (n) The Mack, an early 70's Blacksploitation film shot in Oakland, CA.
4) (n) Ladies Man "I love the ladies and they love me right back, now who's the Mack" -- Ice T. (??? [??]).
5) (v) To steal.
6) (v) To have sex. "You know, I was all getting my macks on with her"
Mip
Gepost door Mip op donderdag 17-10-2002 om 21:40:47
help! ik zoek ook een titel van een clip waarin je een gevangenis ziet en een stel gasten in een kooi van gaas lopen te spelen, tis een soort System of a Down achtig nummer, HELP ME!!!
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 17-10-2002 om 21:55:06
tis van Godsmack, maar weet ff de titel niet meer (vergeten omdat het zo'n oud nummer is)
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 17-10-2002 om 22:00:56
Awake
----------------------------------------
Code #404: User not found
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 18-10-2002 om 18:46:47
Jah dat was em, dank
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zondag 20-10-2002 om 00:15:44
Ik zag een paar maanden terug iets madwacks op TMF... het was een klein jongentje die iets zong (in het nederlands) over een familie lid van hem. En hij zat op een boot. Ik ben zijn naam dus helemaal kwijt... en ik weet ook niet meer hoe het nummer heet, dus zou iemand het effe voor me kunnen uitzoeken?

Het was trouwens niet Lil'Homow
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
dap
038
Gepost door dap op zondag 20-10-2002 om 10:38:18
hehe
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 20-10-2002 om 16:27:08
is dat niet jantje smit ofzo??? of is die al van een brug "gevallen"???
kdenk dat t beter is dat je die clip zo snel mogelijk vergeet!!!!!
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0152 sec.