Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
dap
038
Gepost door dap op zondag 25-02-2001 om 20:31:15
welkom bij ipimuu.org waar je precies de dingen kan verwachten die WIJ al doen. OIP cd (ineens wordt daar de OIP cd ?), forum. Ik verwacht er toch niets van maarja er zijn altijd een grote groep aanhangers (ik zeg niet dat dat goed of fout is) die daartoch standaard achteraan hobbelen.

meningen ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-02-2001 @ 20:33:28 ]
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 25-02-2001 om 22:51:52
ipimuu.org is voor mij gewoon een grote grap, dit is voor mij een stuk serieuzer.
de OIP-cd is voor mij nog steeds gewoon het project van spade en dap.
waar ik nog steeds rappers voor zoek die op een beat van mij tekeer willen gaan.
nouja, das dus mijn mening
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 27-02-2001 om 13:45:45
ipimuu.org ?
klinkt als dubbel werk als het niet een forward hierheen is
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op woensdag 28-02-2001 om 09:11:32
eej als je als spammer nog mailaddy's zoekt moet je daar ff kijken :frusty:
Mijn mening is dat ipimuu.org is ontstaan doordat loc enigsinds (en ik denk dat ik het nu zachtjes zeg) pissed is op spade en dus zelf de touwtjes in handen wil hebben betreffende de informatiebronnen van de OIP.

Er staat immers ook op de site :
[quote]
Stichting IPI MUU is een initiatief van de OIP en Blind Justice.
[/quote]

nu is het zo dat loc heel veel voor de OIP heeft gedaan en dat ze ook nog wel heel veel doet en zal doen, maar voor een initiatief van de OIP en BJ samen vindt ik er wel een heleboel BJ in het bestuur zitten, daar ik loc in zaken BJ/OIP nogal partijdig acht.

(als ik hiermee een flamewar start dan zij dat zo)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2001 @ 09:12:31 ]

----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 28-02-2001 om 23:45:48
Sja ach wat zal ik zeggen... De stichting zal opzich wel z'n nut hebben. Maar het 'jat' wel veel van de OIP. Voor iets wat niet echt OIP is. (ik vind het niet eens een initiatief van de OIP) Het is initiatief van Loc en BJ misschien. Pfff ach wat ooit. OIP pagina is en blijft toch de enige echt OIP Pagina.

Als men zonodig zo hoog moet springen als Locuta roept. Zij het zo... mijn probleem niet. Er blijven iig. nu nog wel genoeg mensen deze pagina en forum bezoeken om het nog even door te zetten.

Dapozza en ik hebben niet voor niets deze domein naam gekocht. De pagina zullen we dus ook nog wel ff voortzetten dan maar zonder steun van Locuta. Doen we eigenlijk al zolang de OIP pagina bestaat. Dus waarom zou het nu niet lukken.

We overleven het wel weer. Men weet wat de echte OIP is. Helaas zijn er ook veel mensen die aan dingen mee moeten doen die geen fuck met de OSDORP Internet Posse te maken hebben. Misschien wordt het wel tijd om een keer een ECHTE meeting te houden weer. Ala Tivoli of Het Paard. Maar wie weten nou nog hoe dat was.......

Waar is de 'oude' OIP gebleven. Het is gewoon een feit dat de 'oude' OIP van toen er niet meer is. Geen JPH meer, geen Leon2 meer, geen Lollypop2 meer, geen Magistic meer, geen sk8erboy, bigsmile, lothlorie, realistic, sk8erboy, bigsmile, owjah, xkip, rodus, jif, sensimila, wicked, WiL, edah of poepi meer....... Waar is de goeie oude tijd......

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2001 @ 23:47:01 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 01-03-2001 om 09:13:24
Hoe het zit met de ruzie tussen Spade en loc weet ik niet, maar is er geen mogelijkheid om jullie problemen op te lossen? Ik zie nu een soort tweedeling waarin ik niet ga kiezen. Ik ben nog nooit op een grote OIP meeting geweest, dus veel vrienden en vijanden heb ik niet : Ik kijk vaak op dit forum, post wat etc. Ik zit ook op IRC....EN ik heb me ingeschreven bij ipimuu.org. Die CD die ze willen maken lijkt me best interessant, maar nu hoor ik van jullie dat dat jullie idee was. Er staat op de ipimuu site letterlijk: "De OIP gaat een eigen CD opnemen, maar dit keer echt". Misschien doelt ze hiermee op jullie initiatief? En wat zou er mis mee zijn als jullie daar ook aan meewerken (dubbel CD :). Ik zie zelf niet helemaal in waarom er een tweedeling zou moeten zijn. Bel locuta eens op en praat eens, of is dat te gemakkelijk gezegd?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
tijn Gepost door tijn op donderdag 01-03-2001 om 09:56:41
kijk dat is nou es een redelijk idee
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 01-03-2001 om 10:01:56
1...2...3... FLAME !

Locuta is een bitch !
Ipimuu.org is wel een héééél fout afkooksel van haar "eigen" OIP, ze zorgt dat er nóg minder mensen op alletwee de sites komen, behalve dan haar vaste kliek meelopers en helpt zo beide initiatieven om zeep !
Die cd was ooit een idee van SPADEACE dat op niks is uitgelopen, nou ik hoop dat het hare ook een flop wordt ! Mag ze em bij die verkoopcijfers op de Ramp Records site erbij gaan pleuren met een balkje van een halve milimeter en verkochte exemplaren : 4 !!!
ofzo...
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 02-03-2001 om 09:51:17
Een flame war is wel het laatste wat we kunnen gebruiken... Je kan het nu niet tegengaan dat ze het idee van OIP cd hebben overgenomen. Het is toch niet erg dat ze het idee verder uitwerken? Alsof je een patent op een OIP cd kan hebben? Dit is toch juiste een goede mogelijkheid om dat idee eindlijk tot uitvoering te laten brengen? Bel haar nou op en zeg: goh, kan ik ook mee helpen aan die CD? Als je liever ruzie wil maken om dit soort (onbenullige) dingen, laat maar dan.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 05-03-2001 om 12:13:59
Waarom zou ik aan iets mee werken wat als ik er niet al veel eerder mee begonnen was nu gejat wordt. Het is maar de vraag hoe lang het duurt dat ze bij het overgeweldige ipimuu.org plotseling bedenken dat een forum wel leuk is. Kan ze mijn laatste idee ook nog laten af sterven.

Want geef nou toe als locuta zegt ga naar ipimuu.org forum dat iedereen volgt ten koste van een forum voor OIP'ers dat er al is.

Neej Locuta gaat lekker op dezelfde weg verder als ze altijd al deed. Alles voor zich zelf houden. Meer dan een jaar geleden heb ik al een aantal keren gevraagt of ze ons op de hoogte wou brengen van meeting info zodat wij dat ook op de OIP pagina konden zetten. Het waren tenslotte OIP meetings. Maar ja neej dat kon allemaal niet want moeilijk moeilijk er kwam altijd wel een smoes.

Goed ik zal wel te veel met de waarheid komen en te weinig bezig zijn met mezelf zo populair mogelijk willen maken om iets op te zetten zonder 'hulp' van een OP mail oid. Ziet Locuta ons als een bedreiging voor haar eigen werk ofzo ? De OIP pagina bestaat nu al weet ik veel hoelang naast de OP pagina. we hebben NOOIT iets over genomen gejat of wat dan ook. (Met uitzondering van de teksten :) Er is altijd ruimte geweest voor enerzijds de OPpagina + OP mail en anderzijds de OIP pagina. Maar kennelijk moet de OIP pagina een langzame dood sterven zodat kirsten weer alles overheerst binnen de OIP.

Als Dap en ik een meeting zouden willen organiseren zou het spontaan niet mer een officiele meeting zijn. Want Locuta had er niks mee te maken. Als of Locuta de enige is die dat 'mag' organiseren. Als of Locuta de enige is die geld in de OIP gestoken heeft. Airwolf deed het van 1998 tot 2000 voor http://www.oip.nu + ruimte. Nu doen dap en ik het voor http://www.osdorpinternetposse.nl/ en sponsort de zaak van Dapozza webhosting. (Ja, dat kost hun eigenlijk dus ook geld.)

Neej het is binnen de OIP nog altijd overal Locuta haar way. Anders is het geen OIP, anders als ze misschien mag denken is niet ZIJ de OIP maar zijn WIJ (ALLE O.P. fans op Internet) nog altijd de OIP, zij is het misschien begonnen heeft het de OIP genoemt. Maar zo is het gegroeit. En als je commentaar levert, kost het je wel een link phoe heej.

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2001 @ 12:16:39 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 19-03-2001 om 22:16:06
Tomdidom ook deze gaat net als 2 topics in OIP, #osdorp en meetings dicht.

Zie dit topic voor meer info

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2001 @ 10:12:22 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] OIP, #Osdorp & Meetings /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.