Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
GrieP Gepost door GrieP op maandag 02-09-2002 om 10:01:09
Op 22 september en 24 september wordt in Delft onze bewerking van een bekende musical opgevoerd. Aan mij is o.a. de eer gevallen om digitale, stemloze bewerkingen van een paar van de nummers te maken.

Ik zou graag jullie reacties op het werk horen:
Musical nummers
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op maandag 02-09-2002 om 14:57:44
musical???? <--- WHahahahahhdjahsjahahahahahhahahshahjsahjhahahahahha ajhaahhahahahahahuehauhaahahhahahajshjahsahahahahahaa,ma,mahahahahahahahahahahahahhahs hahahaha haahahahhahhah hahhahhahahhah hahhaahhahwuhwauhaahahhahahahahahh hahahah ahhah ahhhauhuwhuahwuhhahahahahh haahhahah haaah hah aa hahahah haaahh ahhh hahahaaah aha.... hmmm.... ahahahhahahahahhaa ahahahhaa ahahahahahaha ahahahhahaha hahah haha hahah hah a hahwuhuahhahahahah hhahah ahah hahahhahah aha aah a h hwqiuwqhsahah hahah hhahh hah hahhahh haahh aopoao hagagagagag agaagahahahhah hahh ahahah ahhh haaah haaahahh ahhahhahhahaahahwhwhahahahh a hhah ahah hah ahaah haah hahhah hahaah hhaa haaahhwaahh hahhah HA!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
dap
038
Gepost door dap op maandag 02-09-2002 om 17:55:28
sorry hoor maar wat een CRAP. Kut om te horen.
araphor Gepost door araphor op maandag 02-09-2002 om 18:11:39
Misschien kun je het origineel erbij zetten? Dit bied niet veel vergelijkingsmogelijkheden.
dap
038
Gepost door dap op maandag 02-09-2002 om 18:24:12
ok en waarom crap?
Het is zo mega soft, zo mega flut met standaard my first sony samples. IK vind het gewoon niet om aan te horen. Lijkt wel iets slechts dat in de begin jaren 80 is opgenomen.

Maargoed misschien vindt de rest het wel koel.
GrieP Gepost door GrieP op maandag 02-09-2002 om 18:27:42
Goed, het is al weer duidelijk..
dap
038
Gepost door dap op maandag 02-09-2002 om 18:33:17
je vraagt wat mensen er van vinden. Ik zeg duidelijk dat IK het niks vind. Ik geef alleen antwoord voor mezelf.
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op maandag 02-09-2002 om 19:20:07
Ten eerste had ik die opdracht nooit aangenomen, musicals zijn niet mijn ding en way out of my league, en zo te horen uit die van jou ook.

Alles is midi of met een keyboard gedaan waardoor het allemaal vrij goedkoop klinkt. Iets waar je met je eigen muziek eigenlijk al niet mee weg kan komen, maar met dat van een productie kaliber musical zeker niet.
Net zoals Ara ken ik de originelen niet, maar ik krijg sterk het idee dat je een karakterloze kopie hebt gemaakt zonder ook maar iets van een eigen inbreng op die scratches na (misschien mocht dat niet, alweer een reden voor mij om zo'n opdracht niet aan te nemen).
En bij "Broers naar Egypte redrum" heb je er een ride ingegooid die echt VEEEEEEEL te hard staat.

Het geheel mist ook in kracht, klinkt allemaal vrij iel en slapjes, oa een gevolg van het gebruik van goedkope midi geluidjes, maar door veel te weinig met panning, compressen en reverb te rotzooien, waarmee je het geheel wat voller kan laten klinken, maar dat zou ik jou niet uit hoeven te leggen, aangezien jij normaal altijd veel meer aandacht besteedt aan het afmixen dan ik, waardoor je je zo geliefde "professionele sound" krijgt.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op maandag 02-09-2002 om 19:25:19
als ik dit zo allemaal hoor ga ik liever niet luisteren hehe..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.013 sec.