Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
SlaapFeest
Tekst Manipulator
Gepost door SlaapFeest op zaterdag 17-12-2005 om 11:52:44
Ik weet niet of dit topic hier hoort, maar ik kon niet zo 1 2 3 een betere plek vinden.

Ik weet dat ik nog steeds nieuw ben hier, maar ik kwam met de volgende gedachtes. Er zijn heel veel battles, maar veel te weinig votes en nog veel minder feed. Het uitdagingen topic barst uit z'n voegen, maar iedereen moet smeken om votes.

Is het wellicht een idee om een wachtlijst principe te gebruiken? Een bepaald aantal battles loopt dan en voordat er een nieuwe battle begonnen mag worden moet er een 'oude' battle worden afgerond.

Het gebeurt nu regelmatig dat mensen in een opwelling een battle aangaan en daarna niets meer van zich laten horen.

Het is maar een ideetje, als het topic ergens anders had moeten staan dan excuses aan de mods.
----------------------------------------
So Tread Softly. For you tread on my Dreams
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op zaterdag 17-12-2005 om 12:00:02
deze discussie is er al geweest, volgens mij was de conclusie: als je hebt gebattled vote je bij andere en vraag je met je vote gelijk of ze bij jou voten, doen ze dat neit vote je gewoon niet meer bij hun, gegeven moment vote niemand meer bij ze dan moeten ze zelf wel gaan voten.
----------------------------------------
Kiphop baby!
reMCo
ik smoke problematisch
Gepost door reMCo op zaterdag 17-12-2005 om 12:00:32
Kijk daar hebben we wat aan, die votes schieten echt niet op hoor. |
----------------------------------------
battles:
won: 0
lose: 1
RockyJ
Gepost door RockyJ op zaterdag 17-12-2005 om 12:06:22
Ja, heele tijd geleden had ik deze discussie gestart, het resultaat was inderdaad wat Kip zegt.

Als je ergens votes wilt, vote dan zelf ook bij iemand anders en zet er bijv onder: Zouden jullie ook even hierr (..) willen voten.

SlaapFeest
Tekst Manipulator
Gepost door SlaapFeest op zaterdag 17-12-2005 om 12:10:25
Akkoord, dan kan deze op slot

Nu ben ik nog maar een maandje hier, maar ik vraag me af: is dat altijd zo dat er zoveel nieuwelingen langskomen? Of is dat nu plotseling?


----------------------------------------
So Tread Softly. For you tread on my Dreams
Crunx Gepost door Crunx op zaterdag 17-12-2005 om 12:10:46
nu plotseling
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 17-12-2005 om 13:16:33
over het voten: beter de wereld, begin bij jezelf

over de nieuwen: er komen de laatste tijd veel nieuwe members, maar heel nlhiphop groeit gewoon, het is niet extreem veel meer dan anders dacht ik
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zaterdag 17-12-2005 om 16:53:22
dat mensen niet voten geeft ook aan wat het niveau hier is en de wil.

Als de battles dope zijn zullen mensen meer intresse tonen en meer gaan voten. Maar als jij 3 battles in een week aanneemt snap je zelf ook dat er dan te weinig votes komen helemaal als je ook nog eens niet zulke dope teksten schrijft. dus steek meer tijd in je teksten en zorg er gewoon voor dat ze interesant worden. En zoals VIP zegt als je zelf ook gaat voten en degene bij wie je vote om een vote terug vraagt dan zullen er steeds meer volgen.

Voor de luie mensen onder ons staat er een standaard-vote-opzetje in het tutorial topic.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zaterdag 17-12-2005 om 18:02:48
hehehe, was ik neit trendsetter van zo'n topic
zo'n twee jaar geleden ofzo..
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zaterdag 17-12-2005 om 18:47:12
ja volgens heb ik toen hetzelfde preekje gehouden .
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zaterdag 17-12-2005 om 18:55:24
hehe woord
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 17-12-2005 om 23:42:29
een hele tijd terug was 't ook eens ja, maar 2 jaar lijkt me een beetje overdreven
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 18-12-2005 om 00:16:17
yeah.. vorig jaar toen ik hier kwam.. was ik ook zo'n gozer die 5 battles per week wilde.. en na 1 minuut al 70x had gevraagd om te voten.. moest wel ff wachten tot ik ze kreeg.. maar dat gaat nou eenmaal hier zo.. wie tevee vraagt wordt overgeslagen ..
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op zondag 18-12-2005 om 00:18:08
Ik vote vroeger nog veel toen ik Nightmare was (dat was volgens mij ook de enige reden dat ik mee mocht doen met wat Wannabe Gevorderen toernooi ding )
Ik heb nog steeds trauma's over van de feeden per line, en goed lezen en nadenken en beslissen en AAARRGGH
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op zondag 18-12-2005 om 09:38:38
mensen zoals fischer, hyreme, spliffmeister en shit meoten weer battlen
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zondag 18-12-2005 om 10:42:32
de fok is fischer?
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op zondag 18-12-2005 om 11:34:45
Wat mij opvalt is dat tekstbattles altijd veel beter gefeed worden dan audiobattles

En dat wat vip zegt is volledig juist ook, zorg dat het dope is en er komen wel votes(M'n battle tegen dge, daar waren zo'n 20 votes op 2 dagen dacht ik)
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 18-12-2005 om 12:03:52
Quote:
Prow schreef op 17-12-2005 @ 16:53
dat mensen niet voten geeft ook aan wat het niveau hier is en de wil.

Als de battles dope zijn zullen mensen meer intresse tonen en meer gaan voten. Maar als jij 3 battles in een week aanneemt snap je zelf ook dat er dan te weinig votes komen helemaal als je ook nog eens niet zulke dope teksten schrijft. dus steek meer tijd in je teksten en zorg er gewoon voor dat ze interesant worden. En zoals VIP zegt als je zelf ook gaat voten en degene bij wie je vote om een vote terug vraagt dan zullen er steeds meer volgen.

Voor de luie mensen onder ons staat er een standaard-vote-opzetje in het tutorial topic.

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 18-12-2005 om 12:04:38
dit er afsluting van dit topic.zodat iedereen het weet.

slotje dus maar omdat hier weinig meer aan toe tevoegen valt.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.