Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
allan
allan
Gepost door allan op maandag 19-12-2005 om 19:16:28
weer een doordeweekse dag..gewoon lekker chill...ik smoke die joint op en rook zoals ik wil...ik maak me niet druk...smijt met geld..blijf altijd rustig..en vermijd geweld...als ze zeuren kenne ze ut wel krijge..je weet toch sjappies hebbe groote bek maar achteraf zijn het biatchwijfe....sommige tjappies moet je in hun waarde laten...verlaten..en haten....en als ze doorgaan..volschieten met gaten...maar zoals ik al zei..ik vermijd geweld..dus laat ik ut aan iemand anders over..waarvoor de wet niet teld..
----------------------------------------
allan
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 19-12-2005 om 20:25:14
ik denk dat deze man die neger poeet van de box wil nadoen...ik vin die gast wel aardig maar toen...kwam deze idioot die denkt filosofies te wezen...het kan me geen enen reet schelen, dat jij dit doet omdat te je je de tyfus zit te vervelen...maar dat geef niet want ik kan ook veel onzin vertellen...net zolang dat je aderren in het hersenen gaan knellen...en jij je afvraagt bij het tellen van de overgebleven hersencellen...of je bezig was met de tafel van 2 of van 3...want of je het nu wilt of nie...deze onzin heeft je je weer een minuut gekost van je zinlowZe LeVeNTjEuH#! ..daymn ik kan dat oWk Whut nikKers Bizle the whiznikkesz po po eNz, EnZ
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
ReLex
Messatsu!
Gepost door ReLex op maandag 19-12-2005 om 20:26:28
Mij dissen kan niet
Jij bent zo'n nerd dat je naam erop aangepast is.. met je alLAN party..

oke sorry maar dat moest ff
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-12-2005 @ 20:26:44 ]
Capone
US = Nazi
Gepost door Capone op maandag 19-12-2005 om 20:28:02
ik heb iets gemist blijkbaar...deze topic is erg zeikbaar...dus zo meteen geclosedbaard
----------------------------------------
doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 19-12-2005 om 20:28:57
ff normaal reageren aub, anders gaat ie dicht ja

wat ben je toch zelfbewust Capone
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.