Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
veter Gepost door veter op maandag 09-09-2002 om 18:56:18
Laat ik ereven voor het gemak vanuit gaan dat de V.S. Irak aangaat vallen (buiten om de bombardementen die "de no fly zone moeten openhouden"omdat Irak "vieze" wapens heeft.Kan de V.S. het niet hebben dat er meer landen hun "speeltjes" in handen heeft. Op Cnn hoor ik heel vaak dat de V.S. Irak aan mag/gaat vallen omdat Sadam H. onvoorspelbaar is.

Ik vind het hoogtijd worden dat europa is ingrijpt en Bush onder druk gaat zetten dat hij zijn wapens laat vernietigen en zelf aftreed. Hij zoekt gewoon een zielig excuus om het werk van zijn vader af te maken en als hij zijn plannen doorzet zullen er heel wat doden gaan vallen. dus vraag ik me wel is af wat nu de goede kant in deze strijd is en wat de slechte kant. of zijn beide kanten slecht.




----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
araphor Gepost door araphor op maandag 09-09-2002 om 19:18:27
Beide kanten zijn slecht. Ik vind het altijd dom als je ervoor kiest een land te gaan bombarderen, terwijl je -weet- dat er vele onschuldige doden en gewonden gaan vallen.
Als er onschuldigen zullen sterven, DOE HET DAN GEWOON NIET!

Zoek niet naar de oplossing die het minst aantal slachtoffers zal kosten, zoek naar een oplossing die GEEN slachtoffers zal kosten.
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op dinsdag 10-09-2002 om 17:32:42
iemand al is AMERIKAKA van ABN gehoord
veter Gepost door veter op woensdag 11-09-2002 om 16:57:58
Quote:
LRF schreef op 10-09-2002 @ 17:32:42
iemand al is AMERIKAKA van ABN gehoord


Nee wel Soldiers of allah- Moslims fur live
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op woensdag 11-09-2002 om 18:59:29
Amerika is een land dat het ego te na heeft, ze doen zichzelf voor als de beschermheer van de wereld en bepalen voor iedereen wat goed en slecht is. Het egoprobleem van Amerika is een overblijfsel van de 2e wereldoorlog geweest toen zo goed als de hele wereld dankbaarheid aan Amerika gaf voor het verslaan van de duitse overmacht. Bill Clinton zo door de bomen het bos nog en probeerde Amerika als een land neer te zetten dat duidelijk voor vrede stond en dat zijn best deed om de vrede over de wereld te creeeren. Bush Jr. is iemand die het Amerikaanse ego naar zijn hoofd is gestegen en voor de wereld wil bepalen wat er gebeuren moet. En als dat niet erg genoeg is dan is er nog zo een engelse kwispelhond (Blair) die blaft wanneer Bush Jr. zegt dat dat moet.

De VN moet duidelijk stellen dat Bush en zijn mensen te ver gaan en zich moeten gaan gedragen aan de normen, waarden en maatstaven die zich bij de vertegenwoordigingsfunctie horen die ze bekleden. Ik heb nog steeds geen bewijs gezien dat Irak ook daadwerkelijk doet wat er beweert wordt, ik heb nog steeds geen onweerlegbaar bewijs gezien dat Osama Bin Laden de schuldige is aan de 11 september actie afgelopen jaar, en het vliegtuig dat het capitool invloog is ook nogsteeds vermist!
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op woensdag 11-09-2002 om 20:10:16
Deathlock...

George Michael fan?
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op woensdag 11-09-2002 om 21:16:16
Quote:
N8 schreef op 11-09-2002 @ 20:10:16
Deathlock...

George Michael fan?


nee, maar het was wel een briljante videoclip
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 12-09-2002 om 12:44:19
Ik vind het een slechte zaak dat Amerika, "wraak" voor elf september en Sadams eventuele kernwapens met elkaar in verband brengt om steun te zoeken bij andere VN landen.
Eerst zien en dan geloven.
16.00 toespraak van Bush, benieuwd of hij met bewijzen komt.
Als Saddam trouwens de V.S. zou willen "nuke"n ?, waarom heeft hij dat dan tot nu toe niet gedaan ?
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 12-09-2002 om 13:02:58
Quote:
Bliss schreef op 12-09-2002 @ 12:44:19
Als Saddam trouwens de V.S. zou willen "nuke"n ?, waarom heeft hij dat dan tot nu toe niet gedaan ?


De raketten die Irak tot zijn beschikking heeft, hebben niet zo'n grote reikwijdte en zouden hoogstens tot Turkije komen (of plaatsen op vergelijkbare afstanden in de 'omgeving' van Irak). En om een 'draagbare' atoombom te maken moet je volgens mij meer moeite doen, en daarbij is deze ook erg moeilijk Amerika in te krijgen.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.