Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 17-09-2002 om 00:38:02
Quote:
Betalen bij Tweakers.net
Technologiesite Tweakers.net zal binnenkort betaalde diensten invoeren. De plannen zijn naar eigen zeggen voor niemand nadelig.

De bij de meeste wel bekende site tweakers.net gaat gedeeltelijk betaal service worden. Zal dit beter voor de site zijn? Slechter? Of zal de 'gewone' tweaker er niks van gaan merken.

Zou het afgaan doen aan de kwaliteit en het succes van de site?

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 17-09-2002 om 07:12:30
Quote:
SpadeAce schreef op 17-09-2002 @ 00:38:02
[...]
De bij de meeste wel bekende site tweakers.net gaat gedeeltelijk betaal service worden. Zal dit beter voor de site zijn? Slechter? Of zal de 'gewone' tweaker er niks van gaan merken.

Zou het afgaan doen aan de kwaliteit en het succes van de site?


De kwaliteit zal misschien erop vooruit gaan (men kan reviewers gaan betalen etc) maar ik denk niet dat t goed is voor het succes van de site, ik geloof persoonlijk niet in betalen voor gebruik van internet (op "inbellen" na dan ] )
----------------------------------------
Code #404: User not found
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 17-09-2002 om 12:23:39
ze gaan ook alleen laten betalen voor de extraatjes, niet voor wat je nu al hebt op tweakers. Goeie ontwikkeling want een website onderhouden die zo goed loopt is gewoon moeilijk. Zonde als ze tenonder gaan aan hun eigen succes.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 19-09-2002 om 17:07:16
Nja, zolang het voor de normale gebruiker blijft zoals het was dan is er nix aan de hand, alleen de zeer fanatieke tweaker zal voor de xtra's gaan betalen.. die opzich best handig lijken volges mij. Maar denk dat dit goeie ontwikkeling is, eerder ging spelletjesgarnaal.be ook al over op betaling gedoe, alleen deden hun het extremer, om daar een demo te downloaden moet je nu al betalen.. das een beetje TE denk ik.
----------------------------------------
Signature
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op donderdag 26-09-2002 om 13:28:52
wOrd!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.