Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
poppekontje Gepost door poppekontje op woensdag 04-01-2006 om 23:02:28
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een 'bullshit' button aan te maken bij topic's

bijv. een battle
Het openings topic voor teksten en feed , en wil je wat kwijt bijv. probs en dergelijken druk je op de bullshit button Dan kom je vervolgens in de bullshit pagine van dat topic om je reactie te plaatsen

Op die manier heb je heel overzichtelijk alles wat belangrijk is in het begin topic , en wat suf erover lullen apart
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 04-01-2006 om 23:09:12
dont think so
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op woensdag 04-01-2006 om 23:10:25
Ik denk dat er dan in elke topic gaat geouwehoerd worden en totaal niet meer ontopic blijven. denk ik

maar ik vind het wel een lauwe idee
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
poppekontje Gepost door poppekontje op woensdag 04-01-2006 om 23:12:15
niet als er gewoon normaal gemod wordt toch zoals nu

maar het heeft ook idd alleen zin bij een topic met veel animo ik bedoelde het ook niet bij elk topic
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 04-01-2006 om 23:20:39
ik zie er het nut niet van, bullshit dien je uberhaubt niet te posten off-topic ook niet, nu kan dit natuurlijk altijd wel in beperkte mate gebeuren, maar als je dat op een aparte pagina zet wat dan? kijkt niemand er naar, dus waarom zou je dan als poster de moeite nemen iets als bullshit te posten ipv als gewone reactie
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op woensdag 04-01-2006 om 23:22:04
Dat bedoede ik dus, alleen kan ome spade het mooier zeggen.
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 04-01-2006 om 23:23:28
Quote:
AsbezT schreef op 04-01-2006 @ 23:22
Dat bedoede ik dus, alleen kan ome spade het mooier zeggen.

scherp he, na 3 uur vergaderen ik ben niet helemaal duidelijk, maar dat komt ook door dat ik het nut niet echt begrijp of niet begrijp wat er precies bedoeld word.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
poppekontje Gepost door poppekontje op woensdag 04-01-2006 om 23:24:12
het kan toch wel ontopic zijn ok bullshit is het verkeerde woord my bad

er zijn toch genoeg dingen die wel ontopic zijn maar niet belangrijk dan heb ik het over bttl

het is handig voor de bttlaar
-tekst
-tekst
en voor de rest alleen maar feed dat is ook makkelijk voor mensen die nog dingen moeten leren je leest gewoon 3 van die soort dingetjes door en je hebt er een heel hoop meer verstand van dan voorheen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-01-2006 @ 23:27:36 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 04-01-2006 om 23:27:10
mja maar dan nog zie ik het nut er niet van in, gaan binnen 1 topic meerdere dingen door elkaar lopen omdat het op verschillende pagina's staat? Ik snap voor het forum over het geheel het nut niet. Voor de battle corners misschien wel. Maar ook daar maar beperkt, is daar een kwestie van nieuwelingen goed 'opvoeden' en als oudgediende je 'netjes' te gedragen. Waarop de mods niet te veel acties hoeven te ondernemen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 04-01-2006 om 23:30:32
ik denk dat het dan erg onoverzichtelijk gaat worden
----------------------------------------
beng!
poppekontje Gepost door poppekontje op woensdag 04-01-2006 om 23:31:41
Kan je mischien opsommen wat er onpraktisch aan is ik ben je helemaal kwijt sorry

dat 2 pagina door elkaar lopen heb je geen last van juist omdat al het overig bij elkaar staat en er geen dingen tussen het feed staan
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
livio
Oldschool
Gepost door livio op woensdag 04-01-2006 om 23:33:22
nee is nee.

niet lastig worden nu
poppekontje Gepost door poppekontje op woensdag 04-01-2006 om 23:35:11
pfffffff ok
ik vraag het alleen omdat ik denk dat jullie het niet snappen het is juist om het overzichtelijk te maken maar ach ik ben stil
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 04-01-2006 om 23:38:24
ik snap de overzichtelijkheid niet van het uit elkaar trekken van één topic in meerdere pagina's. Zoals ik zei bij een battle topic kan ik het misschien begrijpen. Maar dat is dan ook de enige plek.

Ook daar is het eigenlijk meer een kwestie van misscien niet te veel bullshit accepteren in een battle topic. Ik denk dat we beter de oorzaak kunnen aanpakken dan een oplossing voor het gevolg te maken. Het kan wel, maar zijn wel weer allemaal extra dingen om te programmeren, en dat kost tijd. En die besteed ik liever aan andere nieuwe dingen buiten het forum.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
poppekontje Gepost door poppekontje op woensdag 04-01-2006 om 23:41:03
ok dankje wel ik ben tevreden
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 04-01-2006 om 23:43:45
mooi, scheelt mij weer werk

Ik snap wat je bedoeld, en waardeer de input. Maar ik denk dat dit onwerkbaar gaat worden op de langere termijn. En zeker voor de mods lastiger te modden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.