Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
ento
reageer
Gepost door ento op zondag 08-01-2006 om 00:57:31
ento op de track dat is hoe het zou gaan
we komen met harde flowen,en nakke neppe mc's van de baan
vertel ons niet hoe we die shit moette doen
na het einde space jij op de straat en ik loop met me sma met dikke poen
je weet we komen constant met harde flows als een hart slag
wezijn als een wegblokkering in jullie afslag
je spit te gebrekkig ik heb meer kennis als een atlas
we zijn net hardnekkig vuil op je moeders af was!
yoyoyo dat kan tog niet? als ik met je klaar ben heb je alleen nog maar pijn en verdriet.. ik bezorg smatjes orgasme zonder aan te raken nee niet kraken met woorden en daden ik ben als een waarschuwing en die is niet aan te radenik met me geile style je moet het voelen als een pussy maar je bent boeller nigger dus krijg jevan mij die uzi
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op zondag 08-01-2006 om 00:58:41
tutorial

meer heb ik niet te zeggen
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 08-01-2006 om 01:15:15
@pila, zeg dan gewoon niks, ookal iets iets echt beroerd slecht, feedback geven en daar in de meest essentiele dingen vertellen kan altijd, is een kleine moeite.

Niemand heeft iets aan alleen een linkje naar een tut.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op zondag 08-01-2006 om 01:27:16
ok ok ok.. zal wel ff feed geven

je tekst leest niet lekker weg, dit omdat je lines geen ritme hebben, lines verschillen teveel in lengte, enkele zijn ook veel te lang. probeer ten eerste om constante lines te krijgen door evenveel lettergrepen per line te gebruiken,11-13 per line of 13-15 is het makkelijkste en meest gebruikte.
Daarna je rijm. ik zag dat je enkele keren multi's probeerde, maar deze waren oa te geforceerd, en de rijm klopte niet helemaal wat betreft klemtonen. In een later stadium wordt binnenrijm pas belangrijk maar dat komt vanzelf.
dit lijkt me voorlopig ff voldoende om je op weg te helpen.. check de tutorial en leer over wordplay e.d.

You're welcome
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-01-2006 @ 01:27:44 ]

----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.