Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 29-09-2002 om 16:49:16
De laatste tijd als ik The Box, Mtv, TMF of radio 3 overdag tjek, ik ineens artiesten voorbij zie/hoor komen die volgens mij toch vrij underground waren/zijn. Om wat voorbeelden te noemen: DJ Shadow, Blackalicious, El-P, White Stripes en The Streets.
Zouden ze bij de programmering eindelijk eens een beetje verstand krijgen, of kunnen ze er niet meer omheen? Of wordt er tegenwoordig zoveel gekopieerd en aan mp3's gedownload dat er voor commerciële acts nauwelijks genoeg geld binnenkomt om hun bagger nog te kunnen pluggen?
Wat denken jullie?
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
teigetje Gepost door teigetje op zondag 29-09-2002 om 17:14:37
Volgens mij gaan we daar inderdaad langzamerhand naartoe, en krijg je alleen nog maar artiesten die het voor de lol doen. Nou ja, er zal nog wel een beetje geld binnenkomen van alle digibeten die cd's e.d. kopen, maar verder komt alle audio via internet de huiskamer binnen. En artiesten vangen alleen nog geld door op het podium te gaan staan of iets *speciaals* van hun cd's maken (mooie art etc erop, extraatjes (?)).

Vind ik op zich niks mis mee. Meeste bands die ik goed vind zijn er echt mee begonnen voor de lol.
----------------------------------------
Code #404: User not found
Bliss Gepost door Bliss op maandag 30-09-2002 om 14:24:33
De muziekzenders kunnen er niet meer omheen, dat is het denk ik.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 30-09-2002 om 17:12:40
Volgens mij zijn er 2 mogelijkheden.

1) LoKi zelf wordt gewoon een top40 liefhebber

2) Steeds meer mensen durven een "afwijkende" muzieksmaak te hebben en de goede bands hebben zoveel aanhangers waardoor hun singles in de top 40 komen, waardoor weer meer mensen doorhebben "Heej, dit is koel" en er meer naar gaan luisteren durven aanvragen in cafe, disco radio tmf etc. waardoor het meer gedraaid wordt en en meer mensen denken "Heej, dit is koel" en er meer naar gaan luisteren durven aanvragen in cafe, disco radio tmf etc. waardoor het meer gedraaid wordt en en meer mensen denken "Heej, dit is koel" en er meer naar gaan luisteren durven aanvragen in cafe, disco radio tmf etc. waardoor het meer gedraaid wordt en en meer mensen denken "Heej, dit is koel" en er meer naar gaan luisteren durven aanvragen in cafe, disco radio tmf etc. waardoor het meer gedraaid wordt en en meer mensen denken ... usw (und so weiter)
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.