Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
gOldfinger Gepost door gOldfinger op vrijdag 13-01-2006 om 20:19:04
Aangezien King_Odin er erg veel problemen mee heeft dat ik op dit forum zit en hier ook maar een ding durf te posten
ga ik hier maar weg hea..

Maaaaaarr.. nog ff dit

Punt 1

Als hier in het vervolg nog mensen komen die anders zijn als jullie en wel hun eigen mening en alles durven te zeggen en niet met iedereen mee lullen omdat ze anders niet gerespecteerd worden hier
laat die gene dan ook lekker zijn gang gaan, als je daar problemen mee hebt dan ga je zelf maar lekker weg of je zegt het tegen diegene persoonlijk, maar je gaat niet een beetje indirect die persoon een beetje aflopen kraken.


Punt 2

Zoals King_Odin zijn er meer mensen die denken dat ze regels kennen, en mensen daar op aan gaan spreken en om het minste of geringste een kut opmerking gaan plaatsen omdat diegen in hun/jou ogen een Offtopic of een andere post doen die op dat moment niet gepost mog worden.
Aan allen die denken dat ze de regeld kennen en andere daar op aan spreken.
GA DIE REGELS LEZEN !!!
jullie hebben een grote mond over Breezer gebruik, laat mij maar zien waar staat dat het niet mag.


Punt 3

King_Oding zit hier ongeveer 2 maanden en heeft een grote bek over hoe iemand die hier ongeveer al 3/4 maanden zit en DE REGELS GELEZEN HEEFT, over dat diegene niet doet wat er in de regels staat.
je kunt heel erg veel van mij zeggen, dak dom ben dak arrogant ben dak een slet ben of wat dan ook
maar hou alstublieft je bek over mij als het gaat om regels, ik weet donders goed wat hier wel en niet mag en ik zal ook niet zeggen dat ik de me ALTIJD aan de regels houd, maar over het algemeen kun je niet veel zeggen over mij die ik iets EGT fout doe hier
Als je dat wel kan laat me zien wat ik fout die en zeg er gelijk bij waarom en waar staat dat het gene wat ik doe niet mag.




zo volgens mij heb ik alles wel een beetje gezegd.



ojaa ik weet dat dit topic inprinsipe niet mag omdat ik niet mag reageren op iemand die een grote mond heeft tegen want dan ben ik weer degen die er op door gaat en dat is natuurlijk fout hea zoals gewoonlijk
maar dat maakt me egt geen ene flikker uit ben hier tog weg


p'z

King_Odin
King.
Gepost door King_Odin op vrijdag 13-01-2006 om 20:24:28
Quote:
gOldfinger schreef op 13-01-2006 @ 20:19
Aangezien King_Odin er erg veel problemen mee heeft dat ik op dit forum zit en hier ook maar een ding durf te posten
ga ik hier maar weg hea..


Als je een beetje fatsoenlijk had opgelet in de vorige topic was je tot de conclusie gekomen dat ik jouw postings gebruikte als voorbeeld. Maar goed... Ik neem het je niet kwalijk dat je mijn postings niet las: je zag enkel en alleen die quotes en werd kwaad.

Quote:
Punt 1

Als hier in het vervolg nog mensen komen die anders zijn als jullie en wel hun eigen mening en alles durven te zeggen en niet met iedereen mee lullen omdat ze anders niet gerespecteerd worden hier
laat die gene dan ook lekker zijn gang gaan, als je daar problemen mee hebt dan ga je zelf maar lekker weg of je zegt het tegen diegene persoonlijk, maar je gaat niet een beetje indirect die persoon een beetje aflopen kraken.


Zoals ik al zei heb ik nooit de intentie gehad je af te kraken. Mijn bedoeling was het aankaarten van de nalatigheid van enkele admins. Ik vind je niet anders, enkel irritanter dan andere mensen. Dat heb ik je ook al eens gezegd in de slowchat topic: hoe kom je er toch bij dat ik je indirect zou afkraken? Ik ben mans genoeg om het van persoon tot persoon te doen.

Quote:
Punt 2

Zoals King_Odin zijn er meer mensen die denken dat ze regels kennen, en mensen daar op aan gaan spreken en om het minste of geringste een kut opmerking gaan plaatsen omdat diegen in hun/jou ogen een Offtopic of een andere post doen die op dat moment niet gepost mog worden.
Aan allen die denken dat ze de regeld kennen en andere daar op aan spreken.
GA DIE REGELS LEZEN !!!
jullie hebben een grote mond over Breezer gebruik, laat mij maar zien waar staat dat het niet mag.


Ik ken de regels, maar sommige admins lijken zich niet bewust te zijn van enkele van die regels. Daar heb ik ze met mijn topic van op de hoogte gebracht. Ik kreeg zelfs van Ozcan een PM dat ik wel een punt had, maar hij het niet waardeerde dat ik jou er in noemde. Ik heb de regels gelezen: er staat nergens een verbod in tot kritiek leveren op de admins. Je praat uit je gat.

Quote:
[b]Punt 3

King_Oding zit hier ongeveer 2 maanden en heeft een grote bek over hoe iemand die hier ongeveer al 3/4 maanden zit en DE REGELS GELEZEN HEEFT, over dat diegene niet doet wat er in de regels staat.
je kunt heel erg veel van mij zeggen, dak dom ben dak arrogant ben dak een slet ben of wat dan ook
maar hou alstublieft je bek over mij als het gaat om regels, ik weet donders goed wat hier wel en niet mag en ik zal ook niet zeggen dat ik de me ALTIJD aan de regels houd, maar over het algemeen kun je niet veel zeggen over mij die ik iets EGT fout doe hier
Als je dat wel kan laat me zien wat ik fout die en zeg er gelijk bij waarom en waar staat dat het gene wat ik doe niet mag.


Wat heeft het er precies mee te maken hoelang ik hier zit? Ik krijg PM's van mensen die benieuwd zijn naar mijn ware identiteit en erkennen mijn intelligentie die zich ver boven die van jou reikt. Je weet schijnbaar niet wat wel mag en wat niet: hetgeen ik aantoonde met mijn topic, maar nogmaals was dat geen persoonlijk aanval.

Groetjes,

Odin.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2006 @ 20:26:48 ]

----------------------------------------
Christiangirl.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 13-01-2006 om 20:27:39
okeej voor de duidelijkheid, dit heb ik je ook ge'pmd. Het is niet de bedoeling dat je middels een topic haat gaat zaaien jegens een ander. Dat geldt niet alleen voor jou GF.

deze gaat dus weer op slot ..

p.s. Spade is dus bezig met de ontwikkeling van een nieuwe welkoms PM voor nieuwe leden, daar zal onder andere in komen te staan ..

Breezahtaaltje
Sommige gebruikers vinden het handig om in een vaag BrEeZaH tAalTjUh te typen. Echter zijn wij daar niet zo blij mee en is dit niet gewenst. Probeer een beetje correct Nederlands te typen, dat komt de duidelijkheid ten goede.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2006 @ 20:28:02 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.